Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان ظهر امروز (چهارشنبه) در حاشیه هیئت دولت در جمع خبرنگاران در رابطه با بازی‌های تدارکاتی تیم ملی اظهار داشت: فدراسیون فوتبال برنامه ریزی های لازم را برای برگزاری بازی‌های تدارکاتی تیم ملی در دست اقدام دارد. وزارت ورزش از برنامه‌های فدراسیون حمایت می‌کند و با آنها دائم در ارتباط و تماس هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: وظیفه خود می‌دانیم در کنار آنها باشیم و از آنها حمایت و پشتیبانی کنیم و آنچه که نیاز دارند را در اختیارشان قرار دهیم. این برنامه‌های فنی فدراسیون است و وزارت ورزش در داخل فدراسیون نقش اجرایی ندارد، به جای آنها که نمی‌توانیم برنامه ریزی داشته باشیم.

وزیر ورزش و جوانان در ادامه در پاسخ به این سوال که در رابطه با بحث گردشگری وزارت ورزش چه اقداماتی انجام خواهد شد؟ بیان کرد: برای بازی‌های جام جهانی، ستادی در کشور شکل گرفته است که ریاست آن به عهده آقای مخبر معاون اول رئیس جمهور است. معاونت‌های مختلف ریاست جمهوری و وزارتخانه‌های مختلف مانند وزارت گردشگری، وزارت ورزش و وزارت نیرو در این رابطه دخیل هستند که ماموریت‌های مختلفی به آنها محول شده است.

وی ادامه داد: ماموریت هر وزارتخانه مشخص است و در ستادی که شکل گرفته گزارشات ارائه خواهد شد و جناب آقای مخبر پس از جمع بندی گزارشات دستوراتی را ارائه می‌دهند. هر وزارتخانه یک سری ماموریت دارد.

سجادی در پاسخ به این سوال که آیا نگرانی در رابطه با سازه ورزشگاه آزادی در کشور وجود دارد؟ گفت: خیر نگرانی وجود ندارد و دو تیم کارشناسی استحکام سازه را تایید کردند، البته اشکالات ظاهری وجود دارد؛ مثلاً تخریب زیر صندلی‌ها در فیلمی که در فضای مجازی منتشر شد و در آن شکافی نمایش داده شد که این شکاف سطحی است و نیاز به مرمت دارد.

وزیر ورزش در رابطه با وضعیت سایر ورزشگاه‌های کشور نیز گفت: تمام ورزشگاه‌های قدیمی در حال رصد هستند. تیم‌هایی دائماً استحکام سازه‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهند و کنترل می‌کنند. مجموعه‌هایی مثل آزادی، مجموعه ورزشی انقلاب و شیرودی و برخی مجموعه‌های سوارکاری کشور که در دست شرکت توسعه است اقداماتی را در دست انجام دارند و حدود ۸۵۰ نفر در این شرکت توسعه مشغول کار هستند.

سجادی در پایان گفت: وزارت ورزش در سطح کشور دفاتر فنی مهندسی دارد. بخشی از وظایف دفاتر فنی مهندسی همین‌پایش ها است که استحکام سازه‌ها را چک و کنترل می‌کنند و گزارش‌هایی که به دستشان می‌رسد را مورد کنترل قرار می‌دهند و ارزیابی می‌شود و هرکجا نیاز به اصلاحات باشد طبق بودجه‌ای که برایش پیش‌بینی شده اقدام خواهد شد.

کد خبر 5509413 طیبه بیات

منبع: مهر

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال سید حمید سجادی تیم ملی ورزشگاه آزادی وزارت ورزش و جوانان هیئت دولت سید محمود دعایی آیت الله خامنه ای انقلاب اسلامی ایران جمهوری اسلامی ایران مقام معظم رهبری ایران مجلس شورای اسلامی سید صولت مرتضوی حسین امیرعبداللهیان وزارت امور خارجه سعید خطیب زاده دولت سیزدهم امام خمینی محمد باقر قالیباف وزارت ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۸۱۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موافقت رئیس جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه برای تشکیل کارگروه اشتغالزایی

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کرمانشاه، محمدطیب صحرایی در نشست مشترک اعضای هیأت دولت و استانداران با حضور رئیس جمهور، عنوان کرد: مشکلات استان هایی که دچار بیکاری مزمن هستند و تورم بالاتری نسبت به میانگین کشور دارند، با روال عادی و برنامه های فعلی حل نمی شود و این استانها نیازمند توجه و حمایت های ویژه هستند.

وی پیشنهاد داد که برای اشتغالزایی و کاهش نرخ بیکاری پنج استانِ با نرخ بیکاری بالاتر، یک کارگروه چابک و اثرگذار در سطح ملی تشکیل شود.

به گفته صحرایی، یکی از مهمترین راهکارهای کاهش نرخ بیکاری در این استان ها، تکمیل طرح ها و اقدامات نیمه تمام است. به عنوان نمونه دولت گذشته در یک اقدام نادرست، جشن پایان باسازی مناطق زلزله زده کرمانشاه را برگزار کرد، در حالی که بسیاری از ساختمان و زیرساخت های زلزله زده این استان همچنان نیازمند بازسازی هستند.

استاندار کرمانشاه ادامه داد: اکنون ترمیم تخریب های زلزله و تکمیل عملیات بازسازی در کرمانشاه، حدود ۲۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد. همچنین جبران افتتاح زودهنگام راه آهن کرمانشاه، حدود هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

استاندار کرمانشاه یکی دیگر از طرح های زیربنایی و اشتغالزای استان را «راه آهن کرمانشاه - خسروی» نام برد و اضافه کرد: حمایت های بانکی و اعتباری ویژه از پنج استان دچار نرخ بیکاری بالاتر، می تواند منجر به رونق طرح ها و کسب و کار و در نتیجه اشتغالزایی بیشتر در این استان ها شود.

موافقت رئیس جمهور و دستور تشکیل کارگروهی به ریاست معاون اول

در ادامه این جلسه، رئیس جمهور با اشاره به کاهش آمار بیکاری در بسیاری از استان‌ها و استقبال از پیشنهاد مطرح شده، دستور داد کارگروهی با مدیریت معاون اول رئیس جمهور و استانداران، به فوریت برای کاهش نرخ بیکاری در استان‌های مذکور تلاش کنند.

انتهای خبر/

کد خبر: 1229635 برچسب‌ها کرمانشاه هیات دولت سید ابراهیم رئیسی اشتغال

دیگر خبرها

  • مراسم تحلیف «پوتین» فردا برگزار می‌شود
  • دومین سفر استانی رییس جمهور به استان قم انجام می شود
  • موافقت رئیس جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه برای تشکیل کارگروه اشتغالزایی
  • رئیس جمهور پنج شنبه وجمعه به قم می‌رود
  • جلسه جمع‌بندی طرح‌های دومین سفر استانی رئیس جمهور به قم برگزار شد
  • اولین انتخابات ریاست جمهوری چاد پس از حاکمیت نظامیان
  • ضرب‌الاجل یک‌هفته‌ای استاندار برای پیگیری بیکاری لرستان
  • موافقت رئیس جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه مبنی بر تشکیل کارگروه اشتغالزایی
  • لاوروف: نتایج انتخابات آمریکا بر تمایل برای تحمیل «شکست استراتژیک» به ما اثری ندارد
  • شورای ملی تامین مالی به ریاست وزیر اقتصاد تشکیل شد