Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، به دنبال ثبت مطالبه‌ای با عنوان «ضرورت افزایش خطوط اتوبوسرانی در پردیسان قم» خبرگزاری فارس این مطالبه را از شهرداری قم پیگیری کرد.

محمدصادق زمانی مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، با بیان اینکه پراکندگی ساختمان‌ها در پردیسان برای ارائه خدمات اتوبوسرانی مشکل‌ساز است، اظهار کرد: پردیسان باید پایانه مستقل داشته باشد تا ساماندهی اتوبوس‌ها در قالب پایانه انجام شود و واحد اتوبوسرانی و نظارت و همچنین اتوبوس‌های گردشی نیز داشته باشد تا مشکل این منطقه رفع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: پایانه مرکزی پردیسان در سال های گذشته ایجاد شده ولی به دلیل عدم استقبال از سوی شهروندان بهره برداری از آن در سال های اخیر انجام نشده است و در حال حاضر با محوریت معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم، ساماندهی این پایانه در دستور کار قرا گرفته است.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم گفت: یک اتوبوس درون شهری برای شهرداری در ماه 50 میلیون تومان هزینه دارد اما درآمد هر اتوبوس 10 میلیون تومان است که این اختلاف هزینه‌های سنگینی را بر دوش شهرداری گذاشته است با این حال شهرداری برای خدمت به مردم فقط نگاه اقتصادی نخواهد داشت.

وی ادامه داد: افزایش اتوبوس‌های گردشی در داخل پردیسان یک موضوع ضروری است تا این اتوبوس‌ها بتوانند مسافران را به پایانه‌ مرکزی پردیسان منتقل و بعد مسافران با اتوبوس‌های این پایانه به قم برسند.

زمانی عنوان کرد: اکون یک سوم اتوبوس‌های شهرداری قم از پایانه‌های منتظری، مطهری جمکران، نبوت و کامکار به سمت پردیسان و بر عکس حرکت می‌کنند اما باز هم پردیسان نیاز به اتوبوس دارد چراکه مردم این منطقه از اتوبوس بیشتر استفاده می‌کنند و استفاده از تاکسی هم برای آن‌ها به صرفه نیست.

وی با بیان اینکه اتوبوس‌های پردیسان در سال جاری به 50 مورد افزایش خواهد یافت، گفت: اکنون که برخی از اتوبوس‌ها به دانشگاه‌ها و رفت و آمد دانشجویان اختصاص داده شده است، تعداد اتوبوس‌های پردیسان به 37 مورد کاهش یافته و این آمار به‌زودی افزایش خواهد یافت. 

زمانی با تاکید بر اینکه مشکل کمبود اتوبوس‌های پردیسان در سال جاری رفع خواهد شد، تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم از ظرفیت‌های مختلف برای خدمت‌رسانی مطلوب به مردم بهره‌مند شویم.

انتهای پیام/78023

منبع: فارس

کلیدواژه: مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم شهرداری قم پردیسان قم اتوبوس های پردیسان اتوبوس های قم فارس من اتوبوس های پردیسان شهرداری قم اتوبوس ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۸۱۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت‌های تعاونی روستایی برای تحقق شعار سال، برنامه ارائه دهند

به گزارش خبرگزاری مهر، جلسه بررسی آخرین وضعیت شرکت‌های تعاونی روستایی بخش مرکزی به ریاست بخشدار مرکزی همدان و با حضور مدیر تعاون روستایی شهرستان، مدیران عامل شرکت‌های تعاونی، رئیس شورای اسلامی بخش و دهیاران روستاهای مرتبط برگزار شد.

بخشدار مرکزی همدان در این جلسه اظهار داشت: تعاونی‌های روستایی با سابقه طولانی و با مشارکت مستقیم مردم در بخش‌های مختلف روستایی فعالیت دارند که می‌طلبد مدیران عامل تعاونی‌ها با همکاری اداره تعاون روستایی شهرستان و اتحادیه مربوطه به صورت برنامه محور و با استفاده از ظرفیت‌های موجود هر منطقه و روستاهای مربوطه در راستای تحقق شعار سال برنامه و طرح تهیه و ارائه نمایند و شوراهای اسلامی و دهیاران نیز نهایت همکاری و تعامل را در این خصوص داشته باشند.

محمدحسن دهبانی افزود: در سطح بخش مرکزی تعداد ١٣ شرکت تعاونی به ثبت رسیده که در حال حاضر تعداد ٨ شرکت فعال و ۵ شرکت غیر فعال است.

وی یادآور شد: اداره تعاون روستایی باید با تشکیل کمیته‌ای ویژه مباحث مربوط به شرکت‌های غیر فعال را پیگیری کند تل در آینده نزدیک فعال شوند.

دهبانی خاطرنشان کرد: مدیران شرکت‌های تعاونی باید به سمت بروزرسانی اساسنامه و برنامه‌های خود حرکت کنند و با توجه به ماهیت عملکردی و حوزه فعالیت، در برگزاری تمامی برنامه‌ها و مراسم‌های روستایی حضوری فعال داشته باشند.

در این جلسه مدیران عامل شرکت‌ها گزارشی از اقدامات صورت گرفته و برنامه‌های پیش بینی شده برای سال ١۴٠٣ را ارائه دادند.

کد خبر 6089321

دیگر خبرها

  • احیای واحدهای تولیدی راکد در دستور کار دولت است
  • تکمیل ۳ پایانه مترو در اولویت سال ۱۴۰۳ | ۴ خط مترو تهران توسعه می یابد
  • بیش از ۲۰۰۰ پروژه در شهرداری شیراز فعال است
  • تا پایان سال آینده تهران ۷۵۰۰ اتوبوس فعال خواهد داشت
  • شرکت‌های تعاونی روستایی برای تحقق شعار سال، برنامه ارائه دهند
  • دستور لازم برای رفع مشکلات آزاد راه پیامبر اعظم(ص) داده شده است
  • فضای تفریحی گردشگری سرخه‌حصار توسعه می‌یابد
  • سهم همدان از اقتصاد گردشگری افزایش یابد
  • نوسازی و رفع ایراد دستگاه‌های کارتخوان اتوبوس‌ها در پایتخت
  • آغاز اقدامات آماده سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیر‌های منتهی به آن جهت اجرای طرح اربعین حسینی