Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به راه اندازی بانک اطلاعاتی افراد شایسته برای انجام تکالیف ادارات در این سازمان گفت: نقاط قوت و ضعف مدیران در جریان بازرسی‌ها ثبت می‌شود.

رییس سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به راه اندازی بانک اطلاعاتی افراد شایسته برای انجام تکالیف ادارات در این سازمان گفت: نقاط قوت و ضعف مدیران در جریان بازرسی‌ها ثبت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 ذبیح الله خداییان در جلسه شورای قضایی آذربایجان غربی گفت: این بانک در آینده به عنوان یک منبع ارزشمند برای انتصاب مدیران مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

او می گوید: دادگستری ها، پرونده‌های سازمان بازرسی را در مهلت مقرر قانونی به نتیجه برسانند.

او گفت: دستگاه قضا در دوران تحول و تعالی، اقدامات مهمی انجام داده و توجه جدی به اجرای قوانین، ارتباط با مردم، مبارزه قاطع با مفاسد اقتصادی، کاهش جمعیت کیفری، بازدید از زندان‌ها، انجام ملاقات‌های مردمی، حمایت از تولید و برخورد با مخلان در نظم و امنیت از جمله اقدامات در این حوزه است.

رییس سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به روحیه مردمی رییس دستگاه قضا گفت: آیت الله محسنی اژه ای بدون تشریفات بین مردم حضور پیدا می‌کنند و بر این اساس اقدامات رییس قوه قضاییه برای همه ما باید الگو باشد.

وی خواستار همکاری اعضای شورای قضایی با بازرس کل جدید استان آذربایجان غربی شد.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سازمان بازرسی کل کشور قوه قضاییه سازمان بازرسی دادگستری آذربایجان غربی ذبیح الله خدائیان سازمان بازرسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۸۱۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی سامانه سوت زنی برای مشاوران املاک

داود بیگی نژاد نایب رییس اتحادیه مشاوران املاک استان تهران با بیان اینکه راهکار جلوگیری از اجاره دادن ملک و مسکن به اتباع غیر مجاز این است که برای مشاوران املاک سامانه سوت‌زنی و گزارش‌دهی به متولی امر راه‌اندازی شود، گفت:  د در حال حاضر طرح شناسایی اتباع خارجی غیر مجاز در حال انجام و اجرا است.

وی  با بیان اینکه  راه اندازی سامانه یا کانال سوت‌زنی برای مشاوران املاک از دیگر راهکارها برای جلوگیری از تخلف مشاوران املاک برای قرارداد اتباع غیر مجاز است گفت: افراد می توانند در صورتی مشاور املاکی این تخلف را انجام داد  موضوع را به متولی رسیدگی اطلاع دهد.

بیگی نژاد  توضیح داد: همزمان با ارائه گزارش‌ها بلافاصله و مستقیما به نهاد و دستگاه مربوطه ارسال می‌شود و این اقدام می‌تواند در شناسایی اتباع خارجی غیرمجاز بسیار موثر و سریع باشد.

وی افزود: اتحادیه مشاوران املاک تهران در حال حاضر نظارت‌های زیادی از سوی اتحادیه مشاوران املاک بر  فعالیت اتحادیه مشاوران املاک تهران وجود دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • سفر معنوی حج فرصتی مناسب برای ترویج وحدت اسلامی است
  • حمایت‌ های بانک رفاه کارگران از ساخت مسکن کارگری شتاب می‌ گیرد
  • سه شنبه بازار پردیس تعطیل می شود
  • ملک مصرفی افراد مشمول مالیات بر عایدی سرمایه نمی‌شود
  • تشکیل ۱۰ پرونده برای واحد صنفی متخلف در زاهدان
  • دو دستور مهم رئیس سازمان بازرسی در جریان سفر به پارسیان
  • ۷۹ درصد افراد جامعه ما کم تحرک هستند
  • راه اندازی سامانه سوت زنی برای مشاوران املاک
  • لزوم توانمندسازی بازرسی کار / تقدیر از شهرداری اصفهان برای پیاده‌سازی نظام یکپارچه HSE
  • آغاز نخستین بازرسی و نظارت خانه‌های محیط زیست کشور از گیلان