Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، علی فولیان روز چهارشنبه در جلسه ستاد کنترل مجرمان حرفه ای، سابقه دار و خطرناک استان که در دادسرا برگزار شد، گفت: باید از ابزارهای نوین شامل دستبند و پابند برای کنترل مجرمان استفاده کنیم و لیست محکومانی که به مرخصی می روند ۴۸ ساعت قبل از طرف سازمان زندان ها به پلیس برای کنترل مجرمان اعلام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسوول قضایی اضافه کرد: همچنین باید اطلاعات مجرمانی که آزاد می شوند ۷۲ ساعت قبل به پلیس آگاهی اطلاع رسانی شود تا برنامه ریزی لازم در این خصوص صورت گیرد.

فولیان با تاکید بر تقویت امنیت مناطق حاشیه نشین و روستایی، اضافه کرد: این نوع مناطق که از امنیت خوبی برخوردار نیستند باید شناسایی شوند و با همکاری مردم، پلیس و دستگاه قضایی، زمینه های تامین امنیت این مناطق فراهم گردد.

زندانیان بر اساس شخصیت و نوع جرم در فضاهای جداگانه نگهداری شوند 

مدیرکل زندان‌های استان قزوین نیز در این جلسه گفت: زندانیان باید بر اساس شخصیت و نوع جرم در فضاهای جداگانه نگهداری و تربیت شوند تا با اجرای برنامه‌های تربیتی بتوانیم گام‌های مثبتی در زمینه کاهش جرایم و اصلاح مجرمان برداریم.

محمد جهانگیری گفت: خوشبختانه ساخت زندان جدید در قزوین به تصویب ریاست جمهوری و استانداری رسیده است و در صورت تامین زمین از سوی اداره کل راه و شهرسازی روند ساخت زندان جدید آغاز خواهد شد.

وی افزود: در حال حاضر بیش از ۶۰ درصد محکومان و ۴۰ درصد زندانیان در داخل زندان شاغل هستند و همچنین برای مهارت آموزی و کسب حرفه آموزش می بینند.

این مسوول گفت:ما به منظور پیشگیری از وقوع سرقت، اطلاعات هویتی مجرمانی را که به مرخصی می روند و به موقع به زندان مراجعه نمی کنند، به دادستانی و نیروی انتظامی اعلام می کنیم تا برنامه ریزی لازم در این زمینه صورت گیرد.

برچسب‌ها دادگستری استان قزوین قوه قضاییه معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دادگستری استان قزوین قوه قضاییه دادگستری استان قزوین قوه قضاییه معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۸۱۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقشه شهر همدان به‌روزرسانی می‌شود

ایسنا/همدان شهردار همدان اعلام کرد: برای نخستین‌بار در تاریخ شهرداری همدان پرواز هواپیما با هدف تصویربرداری هوایی و سه‌بُعدی با مقیاس ۱.۵۰۰ انجام می‌شود.

سیدمسعود حسینی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به انجام مطالعات این پروژه در سال ۱۴۰۲ و اعتبار درنظر گرفته شده برای آن به میزان ۱۵۰ میلیارد ریال افزود: به‌روزرسانی نقشه پایه شهر همدان به مساحت ۳۵ هزار هکتار و تصویربرداری محدوده و حریم شهر با استفاده از هواپیمای دو موتور سرنشین‌دار توسط بخش خصوصی اجرا می‌شود.

وی افزود: این اقدام با دریافت مجوزهای لازم از ستاد کل نیروهای مسلح کشور، تصویب شورای اسلامی شهر همدان و با همکاری معاونت شهرسازی و معماری و سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری همدان و سازمان نقشه‌برداری غرب کشور انجام خواهد شد.

حسینی اظهار کرد: مهمترین هدف این پروژه به‌روزرسانی و تدقیق نقشه شهر همدان به عنوان پایه اصلی انجام طرح تفصیلی آینده شهر و نیز بارگذاری در سامانه شهرداری الکترونیک http://hamedan.ir برای ارائه خدمات غیرحضوری با دقت بالاست.

وی بیان کرد: در این پروژه از تکنولوژی‌های نوین دوربین ۱۵۰ مگاپیکسلی رقومی و متریک و همچنین لیزر اسکن(LIDAR) معابر شهر استفاده خواهد شد.

حسینی در پایان گفت: پرواز هواپیمای دو موتوره سرنشین‌دار از روز شنبه ۱۵ اردیبهشت و به مدت یک هفته در آسمان شهر همدان انجام خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بازدید ابدالی از «مرکز ارتباط با مشتریان» بانک سینا
  • وحشت‌آفرینی شرور سابقه‌دار در غرب تهران | قدرت‌نمایی این مرد به زندان ختم شد
  • به‌روزرسانی نقشه راه هوشمندسازی شهرداری اصفهان
  • باران بهاری از فردا در استان قزوین
  • ۶ سال زندان برای هکری که اطلاعات ۳۳ هزار بیمار را سرقت کرد
  • نقشه شهر همدان به‌روزرسانی می‌شود
  • ایجاد بانک اطلاعات خلیج فارس در سازمان جغرافیایی وزارت دفاع (فیلم)
  • بزودی صدور دسته چک منوط به ثبت اطلاعات در سامانه املاک و اسکان خواهد شد
  • تجربه اخیر کاهش نرخ ارز در شرایط بحرانی بی‌سابقه بود
  • پژمان‌فر: بانک مرکزی صدور چک را منوط به ثبت اطلاعات در سامانه املاک کند