Web Analytics Made Easy - Statcounter

رحمت رحمت‌نژاد روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم کمیسیون سوانح راه‌آهن تمامی ابعاد و زوایای وقوع حادثه قطار مشهد به یزد را بررسی و علت آن را مشخص و سپس به اطلاع عموم مردم می‌رسد.

وی ادامه داد: هرچند علت اولیه بروز حادثه برخورد بیل مکانیکی نزدیک خط راه‌آهن با قطار اعلام شده ولی قطعا باید بعد از بررسی کامل توسط تیم کارشناسی راه آهن، موارد اطلاع رسانی شود که اقدام صورت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول با اشاره به اینکه ظاهرا بیل مکانیکی در حال بهسازی خط بوده اظهار کرد: با بروز حادثه تمامی مسئولان راه‌آهن با همکاری سایر بخش‌ها و دستگاه‌ها، کار امدادرسانی را در اولین فرصت را انجام دادند و ادامه دارد.        

قطار مسافربری طبس - یزد ساعت ۵:۳۰ دقیقه بامداد امروز چهارشنبه در کیلومتر ۵۰ محور طبس - یزد (ایستگاه مزینو) بعلت برخورد با یک دستگاه بیل مکانیکی از ریل خارج شد که تاکنون ۲۱ فوتی و ۴۷ مصدوم بر جا گذاشته است.

 این قطار ۳۴۸ مسافر داشت .

مرکز شهرستان طبس در ۳۷۰ کیلومتری شمال شرقی شهر یزد واقع است.

حدود هزار کیلومتر خط‌آهن شامل هفت درصد مجموع خطوط ریلی کشور در استان یزد قرار دارد و بیش از ۳۰ درصد عملیات معادل چهار برابر بازدهی و بهره‌وری این بخش به نسبت دیگر نواحی کشور مربوط به این منطقه است.

در هر شبانه‌روز ۱۲۰ رام قطار از این محدوده تردد می‌کند که ۳۰ مورد آن مسافربری است.

راه‌آهن یزد با سهم حدود ۴۰ درصد حمل‌ و نقل بار ایران در ۱۸ سال گذشته در جایگاه نخست کشور قرار دارد و بیش از ۸۰ درصد موادمعدنی و افزون بر ۷۰ درصد بارهای ترانزیتی کشور از این استان عبور می‌کند.

برچسب‌ها قطار ملی مترو یزد طبس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قطار ملی مترو یزد طبس قطار ملی مترو یزد طبس راه آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۸۱۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ جوان اصفهانی به دنبال سقوط در کانال آب

محمد شریعتی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به حادثه سقوط فرد در کانال آب در اصفهان اظهار کرد: این حادثه ساعت ۱۱ و ۲۱ دقیقه به مرکز فرماندهی عملیات آتش نشانی اصفهان گزارش شده است.

وی با اشاره به اعزام نیروهای امداد و نجات غواصی از ۲ ایستگاه ۵ و ۲۳ برای این حادثه ابراز کرد: اکیپ‌های غواصی فاصله ۲ کیلومتری بین ۲ دریچه آب بند را بررسی و در نهایت جوان حدوداً ۲۰ ساله را به صورت کاملاً بیهوش از آب خارج کردند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با بیان اینکه بر اساس اعلام نیروهای اورژانس متأسفانه این جوان جان باخته است، تصریح کرد: از آنجایی که این فرد با لباس در آب بوده به احتمال زیاد سقوط کرده و علت سقوط از سوی نیروی انتظامی در حال بررسی است.

کد خبر 6092012

دیگر خبرها

  • مرگ جوان اصفهانی به دنبال سقوط در کانال آب
  • تلف شدن ۵۷ گوسفند در برخورد قطار با گله در قزوین
  • تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار
  • نشست زمین در خیابان علامه مجلسی اصفهان/ آب‌گرفتگی شدید در این خیابان+ فیلم
  • تلف شدن ۵۷ راس گوسفند در برخورد با قطار در آبیک
  • تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار در قزوین
  • تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار در آبیک
  • بدهی ابر بدهکاران بانکی؛ بیش از ۷۰ درصد پایه پولی کشور
  • مشکلات ۴۱۲ نقطه حادثه خیز پرتصادف مرتفع شد/ پیش‌بینی ۴ میلیون زائر برای اربعین امسال
  • انفجار قطار حامل بنزین در آمریکا + فیلم