Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@22:45:17 GMT

ضریح امامزاده سپهسالار شهرستانک خوسف رونمایی شد

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۸۱۸۸۹

ضریح امامزاده سپهسالار شهرستانک خوسف رونمایی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‌الاسلام محمد الهی، مسئول اوقاف و امور خیریه خوسف ظهر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: همزمان با دهه کرامت و با حضور کاروان زیر سایه خورشید ضریح امامزاده سپهسالار روستای شهرستانک رونمایی شد.

وی با اشاره به گسترش و توسعه شبستان این امامزاده، تصریح کرد: زمین وقفی اعلام آمادگی برای واگذاری زمین به امامزاده وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول اوقاف و امور خیریه خوسف یادآور شد: ضریح امامزاده علوی چنشت مطلا شده و آن ضریح دیگر با بازسازی به همت خیران و هیات امناء به روستای شهرستانک آورده شد.

الهی با بیان اینکه امامزادگان به عنوان یادگان امامان معصوم(ص) خود در زمان حال دارای ارزش‌های مادی و معنوی هستند، ادامه داد: آن‌ها نقش تأثیرگذاری بر روی فرهنگ و اتحاد مردم دارند.

وی با بیان اینکه فعالیت‌های مناسبتی مانند دعای توسل و زیارت عاشورا در امامزاده برگزار می‌شود، افزود: باید نسبت به جایگاه ائمه و امامزادگان فعالیت‌های بیشتری انجام شود.

مسئول اوقاف وامور خیریه خوسف با بیان اینکه باید قدردان ارزش‌های وجودی این بزرگان در زندگی روزمره خود باشیم، اضافه کرد: بسیاری از انسان‌ها امامزادگان را واسطه بین خود و ائمه برای حاجت‌های خود قرار می‌دهند.

انتهای پیام/۶۹۰۷۱/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: الهی شهرستانک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۸۱۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرق شدگی یک جوان در محدوده امامزاده ردان

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از غرق شدگی یک جوان در محدوده امامزاده ردان خبر داد.

محمد شریعتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: حادثه غرق شدگی یک جوان حدود ۱۸ تا ۲۰ ساله در کانال آب محدوده امامزاده ردان ساعت ۱۱:۲۱ امروز _دوشنبه دهم اردیبهشت_ به ستاد فرماندهی آتش‌نشانی اصفهان گزارش شد.

وی با اشاره به اعزام مأموران آتش‌نشانی از دو ایستگاه امداد و نجات و غواصی به محل حادثه افزود: مأموران اعزامی در حال جست‌وجو در فاصله بین دو دریچه آب‌بند بودند که فاصله این دو دریچه حدود دو کیلومتر است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان تصریح کرد: پس از جست‌وجو در محدوده مذکور و با وجود زیاد بودن جریان آب، فرد غرق شده از آب خارج شد، اما علائم حیاتی نداشت.

شریعتی اضافه کرد: فرد در بیهوشی کامل بود و به‌رغم تلاش کارشناسان اورژانس برای احیا، جان خود را از دست داد.

کد خبر 749068

دیگر خبرها

  • غرق شدگی یک جوان در محدوده امامزاده ردان
  • روزانه ۷۰۰ نفر از نمایشگاه دستاورد‌های وقف بازدید کردند
  • روزی ۷۰۰ نفر از نمایشگاه دستاورد‌های وقف بازدید کردند
  • اهداء تخته فرش به بقعه متبرکه امامزاده شاه محمد بخش اسیر
  • نمایشگاه دستاورد‌های سازمان اوقاف بستری برای ارائه عملکرد واقفین
  • جریان وقف باید به سمت دانش‌محور شدن برود / مبلغ ما در وقف شفاف‌سازی و نمایش کارهای علمی است
  • صدور اسناد تک برگی برای همه موقوفات تا پایان سال جاری
  • سرمایه گذاری ۲ هزار میلیارد ریالی اوقاف مرکزی در طرح پرورش ماهی
  • سرمایه وقف به سمت رفع نیاز مردم در حرکت است
  • حرکت سازمان اوقاف در مسیر مولدسازی و بهبود اقتصاد کشور با حمایت از شرکت‌های دانش بنیان + فیلم