Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از اعضای سابق فدراسیون فوتبال بعد از آنکه صلاحیت فعالیتش در چهار بازه زمانی رد شد، اقدام به انجام مصاحبه‌های انتقادی از مدیران فدراسیون فوتبال در موضوعی غیر مرتبط کرد.

یکی از کارکنان سابق فدراسیون فوتبال با دریافت نامه قطعی رد صلاحیت در تاریخ ۲۵ اردیبهشت عملا از این مجموعه جدا شده بود.

این فرد که پیش از این هم سابقه رد صلاحیت در بخش های مختلف را داشته اینبار با دریافت چهارمین استعلام منفی عملا امکان حضور در هر باشگاه و یا فدراسیون ورزشی دیگری را از دست داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سابق یکی از دپارتمان های فدراسیون فوتبال پیش از این در انتخابات فدراسیون رد صلاحیت شده بود. صلاحیت او سپس در انتخابات ریاست هیات فوتبال یکی از استان ها تایید نشد.

فرد مزبور با جدایی از فدراسیون فعالیت خودش را در یکی از باشگاه ها آغاز کرده بود که در این باشگاه هم سرنوشت بهتری پیدا نکرده و مجددا پاسخ استعلام منفی طی مدت دو ماه از آغاز دوره سرپرست به وی ابلاغ و مجبور به استعفا شد. وی بالاخره در بازگشت دوباره به فدراسیون فوتبال برای چهارمین بار نامه منفی استعلام را دریافت کرد تا از تاریخ ۲۵ اردیبهشت امکان ادامه حضور در این مجموعه را نداشته باشد.

نکته جالب این است که فرد مزبور پس از وصول استعلام منفی به فدراسیون، علیه برخی از مسئولان و مدیران اقدام به مصاحبه های آتشین و غیرمرتبطی کرده و مدعی شد به دلیل همین مصاحبه ها با وی قطع همکاری صورت گرفته است؛ در حالی که تاریخ نامه پاسخ استعلام که مرتبط با یکی از استان های شمالی کشور است ۲۵ اردیبهشت ماه و چند روز قبل از انجام این مصاحبه های آتشین بوده است.

به این عضو سابق فدراسیون فوتبال اعلام شد امکان ادامه حضور و همکاری با فدراسیون را ندارد که به همین دلیل اقدام به مصاحبه های آتشین کرد؛ آن هم در شرایطی که بر اساس قانون کلیه دسترسی های وی نیز در فدراسیون بسته شده و عملا پیش از اعلام رسمی به صورت محترمانه از او خواسته شد دیگر در فدراسیون حضور پیدا نکند.

باوجود اینکه فرد مورد اشاره مدعی شده اطلاعی از ابلاغ نامه های رد صلاحیت نداشته است، پیش از این بارها این موضوع به وی اعلام شده بود و این‌بار هم از سرنوشت نامه مورد اشاره و پاسخ منفی استعلام خودش به دلیل برخی اتفاقات مطلع بوده اما ترجیح می دهد وانمود کند به دلایل دیگری با فدراسیون فوتبال قطع همکاری کرده است.

به نظر می رسد چهارمین استعلام منفی به دوران حضور این فرد علاقمند به رسانه و مصاحبه در فوتبال پایان داده و وی پس از این نه در فدراسیون فوتبال بلکه در هیچ باشگاه و فدراسیون ورزشی دیگری نیز قادر به ادامه فعالیت نخواهد بود.

 

 

منبع: خبرگزاری مهر

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: سابق فدراسیون فوتبال استعلام منفی رد صلاحیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۸۱۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاداش قهرمانی ملی‌ پوشان فوتسال آب رفت!

شاگردان شمسایی بعد از قهرمانی در آسیا پاداش خود را دریافت کردند.

طرفداری | فدراسیون فوتبال به‌ حساب شاگردان قلعه‌نویی در جام ملت‌های آسیا، ۳٠ میلیون تومان در دور گروهی، ۵٠ میلیون یک‌چهارم و ۷٠ میلیون برای صعود به نیمه‌نهایی واریز کرد. 

برای رقابت‌های فوتسال جام ملت‌های آسیا نیز وزیر ورزش با حضور در بازی فینال ۱٠٠٠ دلار برای هر نفر در نظر گرفته بود که بدون کسر ۱۰ درصد مالیات پرداخت شده است.

آنچه در پرداخت بحث است اینکه فدراسیون فوتبال پاداش‌های که خود در نظر گرفته را با کسر مبلغ ۱٠ درصد مالیات واریز کرده که این موضوع گلایه‌هایی را در پی داشته است.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • از تخته‌ سیاه به پرده نقره‌ای؛ بازیگرانی که معلم بودند
  • تبریک رئیس فدراسیون فوتبال عربستان به تاج برای قهرمانی فوتسال در آسیا
  • قلم قرمز قلعه‌نویی روی نام 2 لژیونر
  • محکومیت باشگاه تراکتور در آستانه بازی با استقلال
  • پاداش قهرمانی ملی‌ پوشان فوتسال آب رفت!
  • مدافع سابق اینتر: طارمی کار تورام را انجام نمی‌دهد
  • ممبینی: نمی‌توانیم درباره VAR خیلی اطلاعات بدهیم
  • پاسخ منفی مربی سابق جهانبخش به پیشنهاد لیورپول
  • گفتم یا قهرمان می‌شوم یا به خانه می‌روم!
  • قهرمان سابق لیگ به یک شرط دوباره مدعی می‌شود