Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-01@18:48:23 GMT

حذف ۲ دوربین نظارتی آژانس در ایران

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۸۲۱۸۹

سازمان انرژی اتمی از قطع فعالیت‌ دوربین‌های فراپادمانی آژانس در ایران خبر داد. ناطقان: سازمان انرژی اتمی با صدور بیانیه‌ای از قطع فعالیت‌ دوربین‌های فراپادمانی دستگاه اندازه‌گیری بر خط سطح غنا OLEM و فلومتر آژانس در ایران خبر داد.


بر اساس آنچه در این بیانیه آمده است؛ جمهوری اسلامی ایران تاکنون همکاری‌های گسترده‌ای با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی داشته است که متأسفانه آژانس بدون اینکه در نظر داشته باشد که این همکاری‌ها ناشی از حُسن نیت ایران است نه تنها قدردان این همکاری‌ها نبوده بلکه به نوعی آن را وظیفه ایران نیز تلقی کرده است؛ به همین دلیل تصمیم گرفته شد از امروز فعالیت‌ دوربین‌های فراپادمانی دستگاه اندازه‌گیری بر خط سطح غنا OLEM‌ و فلومتر آژانس قطع شود که دستور آن به مسئولین مربوطه داده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته بیش از ۸۰ درصد از دوربین‌های موجود آژانس دوربین‌های پادمانی هستند که کمافی‌السابق فعالیت این دوربین‌ها ادامه خواهد یافت.

سخنگوی سازمان انرژی اتمی ایران امروز با حضور در یکی از مراکز هسته‌ای بر قطع فعالیت دو دوربین آژانس نظارت کرد.
منبع: مشرق برچسب ها: حذف ، دوربین نظارتی آژانس ، ایران ، سازمان انرژی اتمی

منبع: ناطقان

کلیدواژه: حذف دوربین نظارتی آژانس ایران سازمان انرژی اتمی سازمان انرژی اتمی دوربین ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۸۲۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آژانس بین‌المللی انرژی اتمی سفر گروسی به ایران را تایید کرد

آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به یک خبرگزاری روسی اعلام کرد که مدیرکل این نهاد بین‌المللی طی هفته آتی به ایران سفر می‌کند.

به گزارش ایسنا، آژانس بین‌المللی انرژی اتمی گفت که «رافائل گروسی» مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی ایران از ۶ تا ۷ ماه مه(۱۷ تا ۱۸ اردیبهشت) برای دیدار با مقامات بلندپایه ایرانی به ایران سفر می‌کند.

خبرگزاری اسپوتنیک در این باره گزارش داد که این نهاد بین‌المللی به این خبرگزاری گفت: ما تایید می‌کنیم که رافائل گروسی، مدیرکل از ۶ تا ۷ مه برای دیدار با مقامات رسمی ارشد ایران به این کشور سفر می‌کند.

پیش از این «بهروز کمالوندی» سخنگو و معاون امور بین‌الملل، حقوقی و مجلس سازمان انرژی اتمی اعلام کرده بود، در سفر گروسی، مقامات آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و سازمان انرژی اتمی ایران درباره موضوعات فی مابین مذاکره می‌کنند.

به گفته وی،مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی برای شرکت در اولین کنفرانس بین‌المللی هسته‌ای ایران که ۱۷ تا ۱۹ اردیبهشت در اصفهان برگزار می‌شود به ایران می‌آید.

گروسی علاوه بر شرکت در این کنفرانس با مقامات کشورمان در تهران و اصفهان نیز دیدار می‌کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • استفاده از حقوق مسلم هر عضو آژانس طبیعی است
  • اسلامی: گروسی به ایران می‌آید
  • از ۴ مکانی که آژانس مشکوک بود ۲ مکان باقیمانده که ... | ورود هیچ بازرسی را ممنوع نکردیم
  • ورود هیچ بازرسی را ممنوع نکردیم | آخرین وضعیت ۴ مکانی که آژانس مشکوک بود | چند بازرس مجازند در ایران باشند؟
  • رئیس سازمان انرژی اتمی: ورود هیچ بازرسی را ممنوع نکردیم
  • اسلامی: بیش از ۱۳۰ بازرس آژانس مجازند در ایران حضور داشته باشند
  • ۱۳۰ بازرس آژانس مجاز به حضور در ایران هستند
  • آژانس بین‌المللی انرژی اتمی سفر گروسی به ایران را تایید کرد
  • آژانس بین‌المللی انرژی اتمی سفر «گروسی» به ایران را تأیید کرد
  • «گروسی» به ایران می‌آید