Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-01@05:54:06 GMT

(تصاویر) قتل عام در کلیسای کاتولیک نیجریه

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۸۲۴۰۷

(تصاویر) قتل عام در کلیسای کاتولیک نیجریه

منابع درمانی و رسانه‌های نیجریه گزارش دادند که حمله مسلحانه گروهی به یک کلیسای کاتولیک در جنوب غربی این کشور دست‌کم ۵۰ کشته بر جای گذاشته است که شماری از آن‌ها زنان و کودکان هستند.

به گزارش فرارو، سخنگوی پلیس پلیس ایالت اوندو در نیجریه گفت، مهاجمان  در حین عشای ربانی به کلیسا حمله کردند و نمازگزاران را در داخل و خارج کلیسا به رگبار بستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آراکونرین آکردولو، فرماندار ایالت اوندو که از صحنه این تهاجم و نیز از مجروحان در بیمارستان بازدید کرده است، حمله را یک کشتار بزرگ خواند که نباید اجازه داد بار دیگر اتفاق بیفتد.

هویت و انگیزه مهاجمان هنوز مشخص نشده است. 

محمدو بوهاری، رئیس جمهوری نیجریه، این حمله را محکوم کرد و آن را فجیع خواند. واتیکان نیز اعلام کرد که پاپ فرانسیس برای قربانیان این حمله دعا می‌کند.

گزارش‌ها حاکی است که اسقف و کشیش‌های کلیسای سنت فرانسیس از این حمله جان سالم به در برده‌اند. اما به گفته منابع درمانی، دست‌کم ۵۰ جسد به دو بیمارستان منطقه منتقل شده‌اند. بیمارستان‌های منطقه نیز از مردم خواسته‌اند که برای کمک به مجروحان حادثه خون اهدا کنند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: نیجریه کلیسا حمله تروریستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۸۲۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه عملیات گردشگر ترکیه‌ای علیه نظامی صهیونیست+ فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شهاب نیوز، منابع خبری رژیم صهیونیستی فیلم عملیات ضدصهیونیستی عصر امروز را که از سوی یک گردشگر ترکیه‌ای به اجرا درآمد منتشر کردند.

در این فیلم لحظه اجرای این عملیات و حمله گردشگر ترکیه‌ای به یک نظامی صهیونیست با سلاح سرد و شهادت این گردشگر ترکیه‌ای به ضرب چندین گلوله نظامیان صهیونیست به نمایش درآمده است.

گفتنی است عصر امروز منابع خبری از زخمی‌شدن یک نیروی پلیس رژیم صهیونیستی در اطراف باب الساهره (یکی از دروازه‌های مسجدالاقصی) در منطقه قدیمی قدس خبر دادند.

مجری این عملیات با استفاده از سلاح سرد این نظامی صهیونیست را مورد حمله قرار داده و پس از آن در تیراندازی مستقیم نظامیان صهیونیست به شهادت رسید.

منابع عبری اعلام کردند که مجری این عملیات یک گردشگر ترکیه‌ای بوده که روز گذشته وارد قدس اشغالی شده است.

نظامیان صهیونیست پس از عملیات ضد صهیونیستی امروز شماری از جوانان فلسطینی در منطقه باب الساهره را مورد ضرب و شتم قرار داده و آن‌ها را بازداشت کردند.

کد خبر 6093572

دیگر خبرها

  • لحظه عملیات گردشگر ترکیه‌ای علیه نظامی صهیونیست+ فیلم
  • فیلمی از حمله هولناک و مرگبار با شمشیر سامورایی به مردم!
  • آسمان عراق نارنجی شد | ویدئو
  • حمله مسلحانه به نمازگزاران شیعه در هرات
  • حمله نظامیان صهیونیست به کرانه باختری
  • حمله صهیونیست‌ها به دانش‌آموزان فلسطینی در قدس اشغالی +فیلم
  • بنی گانتز مجروح شد/عمل جراحی در بیمارستانی در تل آویو
  • بنی گانتز تحت عمل جراحی قرار گرفت
  • حمله قلبی به دو هوادار تراکتور به خاطر استرس شدید
  • چهره‌های ورزشی که در ایران مسلمان شدند