Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

حادثه امروز خروج قطار مسافربری مشهد - یزد از ریل تا کنون به کشته شدن 21 نفر از مسافران منجر شده است.

به گزارش تین نیوز، بر اساس شنیده ها، گفته می شود در منطقه ای که حادثه رخ داده، تعمیرات و بهسازی ریل در حال انجام  و بیل مکانیکی در کنار خط بوده است.

 طبق قوانین سرعت قطار برای ورود به این منطقه باید به 15 کیلومتر بر ساعت کاهش می یافت اما این اقدام انجام نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هنگامی که لکوموتیوران متوجه بیل مکانیکی در جوار ریل شده، ترمز اضطراری کشیده شده و این امر موجب خروج قطار از ریل شده است.

بیشتر بخوانید: حادثه ریلی قطار مشهد-یزد؛ چرا لکوموتیوران بیل مکانیکی را ندید؟ خروج قطار مسافربری مشهد - یزد از ریل/ ۱7 کشته تاکنون+ تصاویر

به گزارش تین نیوز، با خروج قطار از ریل، برخورد واگن ها با بیل مکانیکی صورت گرفته و در نهایت این حادثه رقم خورده که تاکنون 17 کشته برجا گذاشته است.

بر اساس اطلاعات شنیده شده، احتمال افزایش کشته شدگان حادثه با 25 نفر وجود دارد.

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: مشهد مسافران تین بهسازی ریل حادثه ریلی سانحه ریلی خروج قطار از ریل لکوموتیوران بیل مکانیکی خروج قطار یزد از ریل سانحه قطار مشهد یزد قطار مسافربری مشهد یزد بیل مکانیکی خروج قطار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۸۲۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلف شدن ۵۷ گوسفند در برخورد قطار با گله در قزوین

عکس آرشیوی است.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، حجت الله مددخانی شامگاه یکشنبه در این خصوص اظهار کرد: در حادثه برخورد قطار با گله گوسفند در حوالی آبیک ۵۷ راس گوسفند تلف و ۲ چوپان مصدوم شدند.

فرماندار شهرستان آبیک با ناگوار خواندن این حادثه تصریج کرد: در این حادثه علاوه بر ۵۷ گوسفند، ۲ چوپان نیز از ناحیه دست و سر مجروح شدند که مراحل درمانی را سپری می کنند.

مددخانی خاطرنشان کرد: با وجود اینکه برای تردد در این منطقه پل زیر گذر احداث شده است، اما چوپانان گله را از روی ریل عبور داده که منجر به وقوع چنین اتفاق تلخی شده است.

دیگر خبرها

  • تلف شدن ۵۷ گوسفند در برخورد قطار با گله در قزوین
  • تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار
  • تلف شدن ۵۷ راس گوسفند در برخورد با قطار در آبیک
  • وزارت راه: تلفات تصادفات رانندگی با واردات خودرو کاهش می‌یابد
  • وزارت راه:تلفات تصادفات رانندگی با واردات خودرو کاهش می‌یابد
  • احتمال خروج توتال از پروژه ال‌ان‌جی روسیه
  • آتش‌سوزی مهیب در پی خروج قطار از ریل در آریزونای آمریکا
  • برخورد پژو با پایه برق در باشت دو کشته بر جای گذاشت
  • آتش‌سوزی مهیب در پی خروج قطار از ریل در آریزونای آمریکا+ فیلم
  • ترویج استفاده از توقفگاه‌ها و مجتمع‌های بین راهی مورد توجه قرار گیرد