Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@03:33:34 GMT

روند پیشرفت پروژه کنارگذر شمالی کرج سرعت می‌گیرد

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۸۲۶۰۳

روند پیشرفت پروژه کنارگذر شمالی کرج سرعت می‌گیرد

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی عبداللهی ظهر چهارشنبه در جلسه بررسی روند پیشرفت پروژه که روز چهارشنبه در محل کارگاه برگزار شد، با بیان اینکه این کنارگذر مکمل ادامه آزادراه همت است، افزود: بهره برداری از این پروژه که مزین به نام شهید سردار سلیمانی است، تأثیر بسزایی در کاهش بار ترافیک ورودی کرج و آزادراه تهران کرج دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این بازدیدها، جلسات و پیگیری‌ها پس از سفر رئیس جمهور به استان و تاکید بر ضرورت تسریع در بهره برداری از کنارگذر شمالی کرج با اهتمام ویژه‌تری دنبال می‌شود.

عبداللهی گفت: امید است در سایه همپوشانی اداره کل راه و شهرسازی و شهرداری و شورای اسلامی کرج و پیمانکار مربوطه و با توجه به همراهی‌هایی که از سوی دولت صورت گرفته این کنارگذر در موعد مقرر تکمیل شود.

وی افزود: تأمین منابع مالی پروژه نیز در دستور کار قرار دارد و راهکارهای لازم برای این امر اتخاذ می‌شود.

کد خبر 5509516

منبع: مهر

کلیدواژه: مجتبی عبداللهی استاندار البرز بزرگراه شمالی کرج بوشهر سالروز ارتحال امام خمینی قیام 15 خرداد کرمانشاه دهه کرامت امام خمینی ره آمار کرونا خطبه های نماز جمعه ویروس کرونا تغییر ساعت کاری اجتماع سلام فرمانده ساختمان متروپل خروج قطار از ریل انقلاب اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۸۲۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل واحد‌های ۲۷ هکتاری تا چند ماه آینده

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز قم؛ وحید وزیری راد در حاشیه بازدید اعضای طرح ۸۴۰ واحدی زمین‌های ۲۷ هکتاری پردیسان، (مقابل دانشگاه آزاد اسلامی) با بیان اینکه این پروژه از سال ۹۹ با مشکلات زیادی مواجه بوده و در ۸ ماه گذشته با دستور مستقیم استاندار پیشرفت قابل توجهی را داشته است افزود: پیشرفت این پروژه تاکنون ۷۰ درصد برآورد شده است و در صورت تامین مالی از وام بانک و واریزی به موقع اعضا، مهر ماه تحویل مالکان خواهد شد. 
وی گفت: تاسیسات بلوک‌های فاز ۱ این پروژه تمام شده و در مرحله کاشی و سرامیک است.
 طرح نهضت ملی مسکن در استان قم در حال حاضر با ساخت ۴۱ هزار و ۵۰۰ واحد در حال اجراست.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تکمیل واحد‌های ۲۷ هکتاری تا چند ماه آینده
  • روند افزایش دمای هوا در خراسان رضوی تا چهارشنبه ادامه دارد
  • پروژه های عمرانی شهرستان دشتی شتاب می گیرد
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۵۵ هزار وسایل نقلیه در محورهای خراسان شمالی‌
  • باشگاه سپاهان: کمیته انضباطی سرعت عمل را در موارد دیگر به کار گیرد
  • کمیته انضباطی سرعت عمل را در موارد دیگر به کار گیرد
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۵۵ هزار وسایل نقلیه در جاده‌های خراسان شمالی 
  • پیشرفت‌ چشمگیر در روند مذاکرات مربوط به آتش بس در غزه
  • ثبت ۵۵ هزار تخلف سرعت خودرو طی فروردین در خراسان شمالی
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۵۵ هزار وسایل نقلیه در محورهای خراسان شمالی