Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@23:50:17 GMT

بیمه اجتماعی خبرنگاران و ورزشکاران در البرز رونمایی شد

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۸۲۶۸۱

بیمه اجتماعی خبرنگاران و ورزشکاران در البرز رونمایی شد

به گزارش خبرنگار مهر، آئین رونمایی از بیمه اجتماعی خبرنگاران، ورزشکاران و اصحاب فرهنگ و رسانه ظهر چهارشنبه با حضور علیرضا عباسی نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی و بیت الله برقراری مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کشور، ولی پور معاون سیاسی امنیتی استاندار البرز و سایر مدیران کل دستگاه‌های اجرایی در مرکز تربیت مربی کرج برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابتدای برنامه مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز ضمن عرض خیر مقدم به حضور میهمانان و حاضرین، با اشاره به پیشینه صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کشور گفت: به منظور بهره مندی اقشار مختلف جامعه از بیمه اجتماعی به ویژه بیمه‌های مرتبط با مشاغل فصلی، پیش بینی ماده ۲۹ قانون اساسی در برخورداری اقشار مختلف کشور از خدمات تأمین بیمه‌های اجتماعی و قوانین دیگر مربوط به مشاغل فصلی که از سال ۱۳۸۳ بر زمین مانده بود، با پیگیری‌های صورت گرفته توسط مسئول صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر در استان البرز و مرکز کشور و تأکیدات مقام عالی وزارت، مقرر شد خبرنگاران، ورزشکاران و اهالی فرهنگ و رسانه نیز بتوانند از یارانه ۷۰ درصدی دولت در حمایت از این اقشار بهره مند شوند.

عبدالله دارایی بیان کرد: به همین منظور برای اولین بار در کشور ما شاهد رونمایی از این بیمه برای این اقشار عزیز در استان البرز هستیم تا انشالله شاهد تسری این خدمت به سایر نقاط کشور باشیم.

وی در ادامه با اشاره به تأکیدات و پیگیری‌های مکرر استاندار مبنی بر تقویت تعاونی‌های مسکن به ویژه تعاونی‌های مرتبط به ادارات کل و سازمانها و نهادها به ویژه کارمندان تصریح کرد: با توجه به هماهنگی‌های به عمل آمده با خانه مطبوعات استان و همچنین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، تعاونی مسکن خبرنگاران و اصحاب رسانه با پیگیری دوستان رسانه‌ای در حال شکل گیری است و ممکن است با توجه به تعداد متقاضیان، تعاونی‌های سوم و چهارم هم در خصوص مسکن خبرنگاران عزیز تشکیل شود و پیگیری‌ها با مساعدت و همراهی‌های استاندار محترم و سایر دستگاه اجرایی تا برای بهره مندی از مسکن ارزان قیمت برای خبرنگاران و اصحاب بزرگ رسانه استان فراهم شود.

در این برنامه احکام مربوط به بازنشستگی تعدادی از بازنشستگان این صندوق و همچنین اولین ثبت نام‌های بیمه اجتماعی در میان خبرنگاران، ورزشکاران و اصحاب هنر با حضور حاضرین تقدیم شد، از کارگزاری‌های نمونه هم در این برنامه تجیل شد.

کد خبر 5509523

منبع: مهر

کلیدواژه: عبدالله دارایی اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی البرز بیمه خبرنگاران بوشهر سالروز ارتحال امام خمینی قیام 15 خرداد کرمانشاه دهه کرامت امام خمینی ره آمار کرونا خطبه های نماز جمعه ویروس کرونا تغییر ساعت کاری اجتماع سلام فرمانده ساختمان متروپل خروج قطار از ریل انقلاب اسلامی ایران بیمه اجتماعی استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۸۲۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری قضایی ضاربان پرستار در بیمارستان چالوس

رئیس بیمارستان تامین اجتماعی رازی چالوس با بیان این که، ضرب و شتم کادر درمان شوکه آور است، گفت: پیگیری قضایی ضاربان پرستار در بیمارستان چالوس در دست اقدام است.

به گزارش مشرق، دکتر فریبرز درویش افزود : این اتفاق ۲ روز گذشته در این بیمارستان رخ داد که متاسفانه همراهان و خود بیمار در اقداماتی کاملا غیر قانونی پرستار را مورد ضرب و شتم قرار دادند که از ناحیه سر و صورت به شدت آسیب دیده است.

وی اظهار کرد : این افراد به علت مراجعه زیاد بیماران آستانه تحمل آنان در ارائه خدمات پایین آمده بود که شروع به فحاشی و ضرب و شتم این پرستار که در نهایت او را زخمی کردند.

این مسوول اظهار داشت : در زمان حاضر این پرستار یک شب در این بیمارستان بستری بوده و برای ادامه درمان هم اکنون در منزل بستری است.

رئیس بیمارستان تامین اجتماعی رازی چالوس گفت : هم اکنون شکایتی علیه ضاربان که دست کم چهار نفر بوده از سوی واحد حقوقی این مرکز درمانی انجام گرفته و امیدوارم هر چه زودتر به پرونده این افراد خاطی رسیدگی شود.

بیمارستان تامین اجتماعی رازی چالوس با داشتن حدود ۷۰تخت مصوب شامل بخش هایی از جمله داخلی، جراحی، زنان و زایمان، گوش، حلق و بینی، چشم پزشکی، اطفال، رادیولوژی، آزمایشگاه، داروخانه و ...به طور شبانه روزی به بیماران غرب مازندران خدمات ارائه می دهد.

نور، نوشهر، چالوس، عباس آباد، تنکابن و رامسر از شهرستان های غربی مازندران به شمارمی آیند

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • قدردانی از کارگران واحد‌های تولیدی و خدماتی همدان
  • ​بیمه شدگان تامین اجتماعی فورا بخوانند
  • تاثیر افزایش دستمزدها در رشد تعداد بیمه‌شدگان
  • پیگیری انتقال مدیریت زندان قزلحصار از تهران به استان البرز
  • ۵ نفر از کارگران نمونه البرز تجلیل شدند
  • ثبت ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار بیمه شده جدید
  • پیگیری قضایی ضاربان پرستار در بیمارستان چالوس
  • اقامه نماز جمعه به امامت آیت الله مهدوی
  • اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت آیت الله مهدوی
  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است