Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس مرکز عملیات اضطراری سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با اشاره به پیش‌بینی وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در تهران گفت: در اثر این مخاطره احتمال شکستن درختان و آسیب به سازه‌های موقت وجود دارد و از این رو توصیه می‌شود که شهروندان از ترددهای غیرضروری پرهیز کنند.

پدرام قودجانی در گفت‌وگو با ایران اکونومیست، با اشاره به پیش‌بینی سازمان هواشناسی برای وضعیت هوای تهران گفت:‌ از بعد از ظهر امروز چهارشنبه ۱۸ خردادماه تا پنج‌شنبه ۱۹ خردادماه وزش باد شدید و گرد و خاک به‌ویژه در نواحی غرب، مرکز و جنوب استان تهران  مورد انتظار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در اثر این مخاطره وزش باد شدید گاهی خیلی شدید، خیزش گرد و خاک، احتمال شکستن درختان، آسیب به سازه‌های موقت، کاهش کیفیت هوا و میدان دید، خطر سقوط اجسام از ارتفاع و آسیب به صنایع حساس به گرد و خاک پیش بینی می‌شود.

وی افزود: برای امروز در ساعات عصر و شب شرایط باد شدید و خیلی شدید و به‌طور لحظه ای در حد توفان، گرد و خاک و کاهش دید پیش‌بینی شده است. همچنی همچنین رگبار و رعدوبرق هم در بعضی نقاط قابل انتظار است.

رییس مرکز عملیات اضطراری سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران در ادامه از شهروندان خواست تا پایان امروز ضمن پرهیز از تردد غیر ضرور در سطح شهر، توصیه‌های ایمنی را در این زمینه جدی بگیرند.

قودجانی تاکید کرد: عدم تردد در مجاورت ساختمان‌های در حال ساخت، تابلوهای مستقر در سطح شهر، تیرهای برق، کابل‌های فشار قوی و عدم تجمع در محدوده و محل وقوع حوادث احتمالی، فاصله گرفتن از شیشه پنجره‌ها، عدم تردد در محدوده تراس و پشت بام بخشی از توصیه‌های ایمنی در هنگام وقوع طوفان است که شهروندان باید به آن توجه کنند. همچنین دوری از حصارها، دیوارها، تابلوهای تبلیغاتی، بنرها، داربست‌های فلزی و عدم توقف در این مکان‌ها نیز در هنگام وقوع توفان توصیه می‌شود.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: وزش باد شدید ، خیزش گرد و خاک ، مدیریت بحران ، تهران ، سازمان هواشناسی ، سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهرتهران

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: وزش باد شدید خیزش گرد و خاک مدیریت بحران تهران سازمان هواشناسی مدیریت بحران وزش باد شدید گرد و خاک پیش بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۸۲۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال وقوع سیل و آبگرفتگی معابر در رفسنجان

به گزارش خبرنگار مهر، حسین رضایی، صبح چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران با توجه به بارندگی‌های شدید امروز در این شهر گفت: احتمال بروز سیل و آب گرفتگی معابر در رفسنجان وجود دارد.

وی با بیان اینکه ستاد بحران شهرستان آمادگی لازم مقابله با این پدیده را دارد افزود: به مردم هشدارمی دهیم که از تردد غیرضروری در خیابان‌ها و معابر جلوگیری کنند و در زمان بارندگی موارد اضطراری را به شهرداری و ستاد بحران اعلام نمایند.

کد خبر 6087465

دیگر خبرها

  • هشدار بارش شدید در ۵ استان/ رگبار و رعد و برق در مرکز و شرق کشور
  • هشدار بارش‌ شدید در ۵ استان/ رگبار و رعد و برق در مرکز و شرق کشور
  • هشدار سازمان هواشناسی نسبت به رگبار باران و وزش باد شدید
  • هواشناسی ۱۴۰۳/۰۲/۰۷؛ هشدار بارش‌های شدید در ۵ استان
  • هشدار هواشناسی نسبت به رگبار باران و وزش باد شدید در برخی استان ها
  • هشدار سازمان هواشناسی نسبت به رگبار باران و وزش باد شدید در برخی استانها
  • بررسی علل وقوع حوادث غیرمترقبه ایلام
  • احتمال وقوع تندر و آذرخش در تهران
  • احتمال وقوع سیل و آبگرفتگی در رفسنجان
  • احتمال وقوع سیل و آبگرفتگی معابر در رفسنجان