Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-01@23:33:05 GMT

۴۵ ماه حبس مجازات مادر بابک خرمدین

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۸۲۸۸۵

۴۵ ماه حبس مجازات مادر بابک خرمدین

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، رامتین آقاجانلو با اعلام خبر محکومیت مادر بابک خرمدین، در این رابطه اظهار کرد: پرونده متهمان قتل بابک خرمدین پس از طی مراحل دادرسی، برای اجرا به واحد اجرای احکام کیفری دادسرای جنایی تهران ارسال شده است.

بیشتر بخوانید:

درخواست خواهر بابک خرمدین برای باطل شدن پروانه تولید مستند پدرکشتگی

دادیار شعبه سوم اجرای احکام دادسرای جنایی تهران افزود: به دلیل فوت پدر بابک خرمدین، متهم اصلی پرونده در مرحله بازپرسی، قرار موقوفی منع تعقیب صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد:  ایران موسوی؛ مادر بابک خرمدین به اتهام معاونت در قتل عمدی، به حبس محکوم شد و به دلیل اینکه به رأی دادگاه تمکین کرد با کسر یک چهارم محکومیت صادره توسط دادگاه به 45 ماه حبس (ماده 442 قانون آیین به دادرسی کیفری) محکوم شده است.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

کد خبر: 1143516 برچسب‌ها اخبار حوادث

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: اخبار حوادث بابک خرمدین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۸۲۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توخل: ما گل نزدیم و رئال مجازاتمان کرد

سرمربی بایرن مونیخ گفت: به‌راحتی می‌توانستیم گل سوم را هم به ثمر برسانیم اما نتوانستیم ضربات پایانی را خوب بزنیم. ما گل نزدیم و رئال هم ما را مجازات کرد؛ همچنان که پیش از این هم تیم‌های زیادی را مجازات کرده بود. امشب نوبت ما بود که رئال مجازاتمان کند. باید برای پیروزی به برنابئو برویم.

به گزارش ایسنا، بایرن‌ مونیخ در نخستین بازی دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه آلیانتس‌ آره‌نا میزبان رئال مادرید بود. جدال دو تیم در نهایت پیروزی نداشت و با تساوی دو بر دو به پایان رسید.

به نوشته مارکا سرمربی بایرن در نشست خبری پس از بازی گفت: بازی را بسیار خوب آغاز کردیم و از همان ابتدا فشار زیادی روی دروازه رئال آورده و فرصت‌های خوبی را هم خلق کردیم. رئال بر خلاف جریان بازی به گل رسید و از تک‌فرصت به‌دست‌آمده استفاده کرد. می‌توانستیم در همان دقایق ابتدایی به گل برسیم. به‌یکباره برنامه‌مان را فراموش کردیم و من دلیلی برایش سراغ ندارم.

توماس توخل ادامه داد: در نیمه دوم شرایط بهتر شد و کار را بسیار خوب آغاز کردیم؛ به طوری که توانستیم دو گل بزنیم. فرصت‌های خوبی را خلق کردیم و به‌راحتی می‌توانستیم گل سوم را هم به ثمر برسانیم اما نتوانستیم ضربات پایانی را خوب بزنیم. ما گل نزدیم و رئال ما را مجازات کرد؛ همچنان که پیش از این هم تیم‌های زیادی را مجازات کرده بود. امشب نوبت مجازات ما بود. باید برای پیروزی به برنابئو برویم.

او درباره پیش‌بینی جنجالی‌اش پیش از بازی که گفته بود سرژ گنبری گل خواهد زد، اینگونه توضیح داد: این تنها نیمه‌ نخست بود و نیمه دوم در برنابئو باقی مانده است. گنبری در بازی برگشت گل خواهد زد.

سرمربی بایرن مونیخ در پایان گفت: باید در جدال‌های فردی بهتر ظاهر شویم و در دیدار برگشت قوی‌تر و با تمرکز و اعتمادبه‌نفس بالاتری به میدان برویم. همه چیز روشن است. باید در بازی برگشت پیروز شویم و به ومبلی برویم. همچنان بازی ۵۰-۵۰ است و کار صعود به بازی برگشت کشیده شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • قاضی تبریزی از برترین‌های کشور در صدور حکم مجازات جایگزین حبس
  • احضار  فعالان رسانه‌ای به‌دلیل انتشار مطلب درباره نیکا شاکرمی
  • نگاهی به پرونده بابک زنجانی
  • مجازات دریافت وجه اضافی از بیماران چیست؟
  • توخل: ما گل نزدیم و رئال مجازاتمان کرد
  • بابک زنجانی از زندان آزاد می‌شود؟/ توضیحات قوه قضائیه
  • حکم اعدام «بابک زنجانی» نقض شد
  • حکم اعدام «بابک زنجانی» نقض و تبدیل به ۲۰ سال حبس شد
  • «نقض حکم اعدام» بابک زنجانی اعلام رسمی شد / مجازات جایگزین او چیست؟
  • نقض حکم اعدام بابک زنجانی اعلام رسمی شد / مجازات جایگزین او چیست؟