Web Analytics Made Easy - Statcounter

صبح امروز یک خودرو به داخل جمعیتی در پیاده روی شهر برلین رفته و یک نفر را کشته و تعداد زیادی را مجروح کرد که پلیس در حال انجام تحقیقات درباره این حادثه است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از "ان تی وی" آلمان، در برلین ماشینی به میان جمعیت حرکت کرده که بر اساس اطلاعات آتش نشانی در اثر آن یک نفر کشته و تعداد زیادی مجروح شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

راننده این خودرو یک مرد است که در دست نیروهای عملیاتی است.

به گفته پلیس هنوز مشخص نیست این حادثه عمدی یا تصادفی بوده است.

بر اساس اطلاعات شاهدان این خودرو در مرکز شهر برلین غربی به سمت پیاده رو حرکت کرده و سپس وارد یک مغازه شد. این حادثه ساعت ده و نیم صبح امروز به وقت محلی اتفاق افتاد. بر اساس اطلاعات پلیس بیش از 10 نفر در این حادثه زخمی شدند که حال تعدادی از آن ها وخیم است و یک نفر هم کشته شده است.

راننده ابتدا وارد گروهی از مردم شد و سپس به خیابان بازگشت - بالاخره ماشین با پلاک برلین چند صد متر دورتر در ویترین مغازه متوقف شد.

به گزارش نشریه بیلد، راننده ابتدا متواری شده و سپس رهگذران او را گرفته و تحویل پلیس دادند.

به گفته کوین بارتکه، سخنگوی آتش نشانی، حدود 75 نفر از امدادگران آنها در این حادثه در حال انجام وظیفه هستند. پلیس برلین در توییتر اعلام کرد که حدود 130 نیروی پلیس هم در محل این حادثه مستقر شده اند. در دسامبر سال 2016 هم اتفاق مشابهی در آلمان رخ داد و یک قاتل اسلام‌گرای افراطی وارد بازار کریسمس در نزدیکی کلیسای یادبود برلین شد. در آن زمان 12 نفر کشته و بیش از 70 نفر مجروح شدند.

نارضایتی آلمانی‌ها از اقدامات دولت در مقابله با تورم روزافزون

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار آلمان اخبار آلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۸۲۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ یورش پلیس آلمان به تجمع حامیان فلسطین در برلین

پس از آمریکا این‌بار پلیس آلمان به سمت محل تجمع معترضان حامی فلسطین در مقابل دفتر صدراعظم حمله برد و ۷۵ نفر را بازداشت کرد و چادرهایشان را از میان برداشت.

دریافت 3 MB

دیگر خبرها

  • دومین تصادف وزرای اسرائیل در 24 ساعت گذشته
  • ۱۱ کشته و ۷۵ مجروح در سقوط باورنکردنی آسانسور
  • ۶ کشته براثر ریزش کوه و صاعقه در افغانستان
  • فیلم/ یورش پلیس آلمان به تجمع حامیان فلسطین در برلین
  • واژگونی خودرو در باشت ۲ کشته برجا گذاشت
  • دو فوتی در واژگونی خودروی حامل سوخت قاچاق در بندرخمیر
  • واژگونی خودروی پژو پارس در «صفی‌آباد» یک مجروح برجا گذاشت
  • واژگونی خودرو در جاده اراک به ازنا یک کشته بر جای گذاشت
  • هشدار رادان به روسای پلیس: در توقیف خودروی بی‌حجاب‌ها زدوبندی برای یدک‌کشی و پارکینگ ایجاد نشود
  • تصادف کامیون ۴ کشته بر جای گذاشت