Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمایشگاه بین‌المللی «الکامپ» ۱۴۰۱، مرداد سال جاری پس از سه سال تعویق به‌واسطه شیوع کرونا، برگزار می‌شود.

به گزارش ایران اکونومیست، نمایشگاه بین‌المللی کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ) را می‌توان بزرگ‌ترین و قدیمی‌ترین رویداد فناورانه کشور دانست.

این نمایشگاه که تا کنون ۲۵ مرتبه در کشور برگزار شده است اما طی سه سال گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا برگزار آن با تاخیر رو به رو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس اعلام ستاد برگزاری این نمایشگاه، پس از فراز و فرودهای فراوان و با مساعد شدن شرایط عمومی و آغاز مجدد برگزاری نمایشگاه‌ها، الکامپ ۱۴۰۱ به‌عنوان بزرگ‌ترین رویداد فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور برگزار خواهد شد.  

بر اساس اعلام ستاد برگزاری نمایشگاه الکامپ، این نمایشگاه توسط سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران از روز سه‌شنبه ۱۱ مرداد لغایت روز جمعه ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ به مدت ۴ روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

در بخش اصلی نمایشگاه الکامپ۱۴۰۱، شرکت‌های بزرگ فناوری اطلاعات و ارتباطات، مجموعه‌های دانش‌بنیان، فعالان اکوسیستم استارت‌آپی کشور شامل شرکت‌ها، تیم‌ها و گروه‌ها، اپراتورهای ارتباطی، دستگاه‌های دولتی و اجرایی کشور و فعالان اصلی این حوزه حضور خواهند داشت.

بخش‌های دیگر الکامپ شامل الکام-استارز، الکام-پیچ، الکام-تاکز، الکام-جابز، تینو-استارز، توان-تک، آوردگاه سرمایه و اتاق شتاب نیز پذیرای حضور پرشور جوانان خلاق و شرکت‌های نوآور خواهد بود.

ثبت‌نام متقاضیان در این نمایشگاه از شنبه مورخ ۲۱ خرداد آغاز و این فرایند را تا ۴ تیرماه ادامه خواهد داد.  

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: نمایشگاه بین المللی الکامپ ، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ، دانشگاه

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: نمایشگاه بین المللی الکامپ وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات دانشگاه نمایشگاه بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۸۳۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی هستیم

وزیر کشور گفت: برای اولین بار در کشور، مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، به صورت گسترده برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، احمد وحیدی درباره برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی در تهران برای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی در وزارت کشور وجود دارد. در هشت حوزه انتخابیه که دو نماینده یا بیشتر باید انتخاب شوند، انتخابات را تمام الکترونیکی برگزار می‌کنیم که بزرگ‌ترین حوزه در تهران است که باید ۱۶ نماینده انتخاب شوند. شعب اخذ رأی و سامانه‌های اخذ رأی مشخص شده است. در دور اول انتخابات در چهار حوزه انتخابیه، انتخابات تمام الکترونیکی برگزار شد، اما برای اولین بار این انتخابات در این گستردگی اجرا می‌شود و تحول مهمی در حوزه اخذ رأی است.

وی درباره کوتاه شدن زمان شمارش آرا در انتخابات تمام الکترونیکی، گفت: در اخذ رأی الکترونیکی آمار در همان جا داده می‌شود. در دور اول که‌در چهار حوزه انتخابات به صورت تمام الکترونیکی برگزار شد، ساعت یک یا دو نصف شب آرای آن حوزه‌ها جمع بندی و مشخص شد.

وحیدی خاطر نشان کرد: آموزش رأی دادن الکترونیکی قرار است به مردم از طریق صداوسیما و به صورت حضوری در مراکز جمعیت به مردم داده شود که در روزهای آینده شدت بیشتری می‌گیرد.

منبع: ایسنا

کد خبر 750264

دیگر خبرها

  • نمایشگاه کتاب ظرفیت جذب گردشگران خارجی را دارد
  • آماده برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی هستیم
  • شمارش معکوس آغاز نمایشگاه کتاب تهران و درگذشت پل آستر
  • برگزاری نشست‌های تخصصی بیست و هشتمین همایش و نمایشگاه ملی مهندسی نقشه‌برداری
  • برگزاری سیزدهمین نمایشگاه بین المللی نساجی یزد
  • کرمان زیرساخت‌های برگزاری مسابقات بین‌المللی فوتبال را دارد
  • نشست خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران برگزار می‌شود
  • نشست خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برگزار می‌شود
  • با رزرو تور کیش، این نمایشگاه‌های جذاب جزیره را در 1403 از دست ندهید
  • گشایش بزرگترین نمایشگاه قرآنی در افغانستان