Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد بهرامی گفت :  با هدف تامین امنیت غذایی شهروندان و  حفظ سلامت مصرف کنندگان فرآورده های خام دامی ، طرح تشدید نظارت‌های بهداشتی بر مراکز عرضه گوشت و مرغ به صورت مستمر در دستور کار شبکه دامپزشکی شهرستان تکاب قرار دارد .

او می گوید:در همین راستا بازرسان دامپزشکی در معیت نمایندگان نیروی انتظامی،  تعزیرات حکومتی، شبکه بهداشت،  اتاق اصناف و جهاد کشاورزی در نیمه اول خرداد ماه و در قالب گشت مشترک و بازدید از مراکز عرضه  بیش از ۱۵۰ کیلوگرم گوشت غیر بهداستی،  فاسد و  فاقد شرایط ارگانولپتیکی به ارزش ۲۴۰ میلیون ریال   را کشف و ضبط کرده و پس از اخذ دستور قضایی  معدوم سازی و از چرخه مصرف انسانی خارج گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 بهرامی گفت : شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلف بهداشتی در خصوص فرآورده های خام دامی  مراتب را فورا به شبکه دامپزشکی اطلاع رسانی کنند تا برخورد قانونی صورت گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: معدوم سازی معدوم سازی مواد غذایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۸۳۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود ناپلی و پست لارو از استان‌های دیگر به بوشهر ممنوع است

به گزارش خبرنگار مهر، عقیل امینی پنج شنبه شب در نشست کمیته فنی آبزی پروری استان بوشهر گفت: رعایت دستورالعمل‌های فنی و بهداشتی در آماده سازی مزارع پرورش میگو به دقت بررسی و مجوزهای لازم برای ذخیره سازی صادر شود.

مدیرکل شیلات استان بوشهر افزود: با تصمیم کمیته فنی آبزی پروری، با توجه به نظر اکثریت اعضا، تا اطلاع ثانوی ورود ناپلی و پست لارو از استان‌های دیگر به استان بوشهر ممنوع شود.

وی گفت: موضوع استفاده از مولدین پژوهشکده میگو در مراکز تکثیر استان، در کمیته فنی اداره کل دامپزشکی بررسی شده و پس از بررسی در صورت موافقت اداره کل دامپزشکی، پایش های لازم صورت گرفته و در نهایت بر اساس پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های دامپزشکی در مراکز تکثیر میگوی استان از این مولدین استفاده و وارد فاز تولید شود.

وی بیان کرد: اتحادیه‌های سایتی نظارت و دقت کامل در خصوص آماده سازی مزارع داشته باشند و در صورت آماده سازی مناسب مزرعه، جهت صدور مجوز ذخیره سازی به اداره کل شیلات دامپزشکی معرفی شوند.

کد خبر 6088824

دیگر خبرها

  • جلوگیری از توزیع مواد غذایی فاسد در مهریز
  • یک میلیون و ۹۰۰ هزار نوبت سر دام در اراک ایمن سازی سازی شد
  • کشف و جمع آوری ۱۸ قلم دارو و واکسن تاریخ گذشته در شهرستان بیرجند
  • تقاضای ارتقاء جایگاه مسئولین فنی بهداشتی دامپزشکی در جلسه هم اندیشی نیشابور
  • تاکید رئیس شبکه دامپزشکی طرقبه شاندیز بر ممنوعیت کشتار غیر مجاز دام در منازل و معابر
  • شهروندان فرآورده‌های خام دامی را از مراکز مجاز تهیه کنند
  • معدوم سازی سه تن انواع موادغذایی تاریخ مصرف گذشته در زاهدان
  • ورود  ناپلی به بوشهر ممنوع شد
  • سه تن مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته در زاهدان معدوم شد
  • ورود ناپلی و پست لارو از استان‌های دیگر به بوشهر ممنوع است