Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، عده‌ای از مردم چهارمحال و بختیاری انتظاراتی از رییس‌جمهور دارند که در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بخشی از ان را به‌عنوان مطالبه از دولت سیزدهم اعلام کردند.

یکی از اهالی چهارمحال و بختیاری گفت: از رییس‌جمهور تقاضا دارم تا مشکل تامین آب آشامیدنی سالم و بهداشتی این استان را رفع کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وجیهه اسداللهی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: تکمیل و بهره‌برداری سریع‌تر از طرح قانونی انتقال آب بن به بروجن می‌تواند بخش قابل‌توجهی از مشکل تامین آب آشامیدنی نیمی از جمعیت این استان را برطرف کند.

وی افزود: مردم بسیاری مناطق شهری، روستایی و عشایری این استان هم‌اینک با مشکل جدی در تامین آب آشامیدنی مواجه هستند.

یکی دیگر از اهالی چهارمحال و بختیاری نیز گفت: از رییس‌جمهور انتظار دارم تا برنامه‌ای عملیاتی برای مدیریت مشکلات اقتصادی به ویژه رفع بیکاری و ایجاد اشتغال به واسطه تصویب طرحها و مصوبات استانی را اجرایی کند.

بهزاد باباربیع در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تصریح کرد: مردم استان هم‌اکنون با مشکلات عدیده‌ای در بخش اقتصاد و اشتغال دست و پنجه نرم می‌کنند که رفع آن نیاز به عزم جدی دولت سیزدهم دارد.

وی یادآور شد: به‌عنوان یک فرزند در ایران از رییس‌جمهور کشور تقاضا دارم تا با ایجاد اشتغال برای جوانان به مدیریت مشکلات اقتصادی خانوارها و افزایش ازدواج آنان کمک کند.

یکی دیگر از اهالی چهارمحال و بختیاری نیز گفت: از رییس‌جمهور تقاضا می‌کنم آب آشامیدنی مردم استان را تامین و مشکل اشتغال در این منطقه را رفع کند.

خانم طاهریان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: چهارمحال و بختیاری هم‌اکنون آب برخی استان‌های پایین‌دست و همجوار را تامین می‌کند و این در حالی است که مردم بام ایران با مشکلات فراوان در تامین آب بخش‌های مختلف مواجه هستند.

وی اظهار داشت: مشکل اشتغال و نرخ بالای بیکاری در این استان باعث بروز معضلات اقتصادی برای خانواده‌ها شده است و مصوبات دولت می‌تواند به کاهش مشکلات استان ختم شود.

طاهریان تصریح کرد: مدیریت مشکلات اقتصادی و رفع مشکل بیکاری نقش بسزایی در توسعه استان و تحکیم بنیان خانوادهها دارد.

یکی دیگر از مردم چهارمحال و بختیاری نیز گفت: از رییس‌جمهور انتظار دارم پتانسیل‌ها، قابلیت‌ها و ظرفیت‌های اقتصادی و گردشگری این استان را فعال کند.

علی اسدی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: این اقدام در افزایش اشتغال، کاهش نرخ بیکاری، رونق اقتصادی، بهبود وضعیت معیشت مردم و رشد سرانه‌های توسعه‌ای در این استان تاثیرگذار است.

وی افزود: چهارمحال و بختیاری ظرفیت‌های فراوانی در حوزه گردشگری دارد که توجه به آن می‌تواند به رفع مشکلات مختلف در این استان کمک کند.

یکی دیگر از مردم چهارمحال و بختیاری نیز گفت: از رییس‌جمهور درخواست می شود برای این استان به دلیل کمتر برخوردار بودن به صورت ویژه نگاه شود و اعتبارات بیشتری نسبت به استانهای دیگر در سفر اختصاص دهد.

جهانبخش امامی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تصریح کرد: در این صورت زمینه پیشرفت و تعالی در بسیاری برنامه‌های توسعه‌ای کشور و استان فراهم خواهد شد.

وی یادآور شد: دست‌یابی به شاخص‌ها و سرانه‌های توسعه‌ای از مهم‌ترین خواسته‌های مردم و مسئولان از رییس‌جمهور به‌شمار می‌رود.

یکی دیگر از اهالی چهارمحال و بختیاری نیز گفت: از رییس‌جمهور انتظار دارم تا توجه به توسعه ورزش قهرمانی در رشته‌های مختلف را مورد تاکید قرار دهد.

حامد صفیان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: اختصاص اعتبار برای تقویت زیرساخت‌های ورزشی مانند تکمیل و بهره‌برداری از خوابگاه ورزشی ورزشکاران در مرکز چهارمحال و بختیاری از مهم‌ترین خواسته‌های جامعه ورزشی از رییس‌جمهور در این استان است.

وی اظهار داشت: تکمیل زیرساخت‌ها و تجهیز پایگاه قهرمانی استان در مجموعه یادگار امام شهرکرد می‌تواند به توسعه ورزش قهرمانی و تحول حوزه ورزش در این استان منجر شود.

برکات سفر رییس جمهور به چهارمحال و بختیاری

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: رییس‌جمهور در ادامه سفرهای استانی خود روز پنجشنبه نوزدهم خردادماه به این استان سفر می‌کند و از نزدیک مسائل این استان را مورد بررسی قرار می‌دهد.

غلامعلی حیدری روز چهارشنبه در نشست خبری با خبرنگاران این استان اظهار داشت: برای سفر رییس‌جمهور به استان ۷۰۰ طرح نیمه‌تمام در استان مورد بررسی قرار گرفته و مقرر شده تا در این سفر برای طرح‌های بالای ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی ردیف اعتباری درنظر گرفته شود.

وی ادامه داد: اعتباری که در سفر رییس‌جمهور به استان مصوب می‌شود به اندازه اعتبار عمرانی ۱۵ سال استان است از همین رو باید از این ظرفیت به نحو مطلوبی در راستای رشد و توسعه استان بهره گرفت.

استاندار چهارمحال و بختیاری تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام با اولویت طرح‌های پیشران را سیاست دولت سیزدهم در استانهای عنوان کرد و گفت: با تکمیل طرح‌های مهم و پیشران تحول خوبی در استان شکل می‌گیرد.

حیدری اشتغال‌زایی را از دیگر اهداف سفرهای استانی رییس‌جمهور عنوان کرد و افزود: درهمین راستا هشت هزار میلیارد تومان تسهیلات بانکی برای استان پیش‌بینی شده است که با جذب آن ظرف ۲ سال آینده تلاش می‌شود تا نرخ بیکاری این استان در گام نخست به میانگین کشوری برسد و سپس تک‌رقمی شود.

وی به طرح‌های مهم و زیرساختی این استان در سفر رییس‌جمهور اشاره کرد و اظهار داشت: توسعه زیرساخت‌های جاده‌ای و راه‌های ارتباطی از مهمترین این طرح‌هاست که شامل چهارخطه بروجن به لردگان به ایذه، چهارخطه شهرکرد به شلمزار به ناغان به کارون ۴، ۲ بانده کردن محور شهرکرد به فارسان به کوهرنگ، شهرکرد به بن به داران، راه‌اهن مبارکه به سفیددشت به شهرکرد و افزایش پروازهای فرودگاه شهرکرد است.

نماینده عالی دولت در چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: اگر زیرساخت‌های جاده‌ای توسعه یابد استان از بن‌بست خارج شده و با زمینه سازی حضور گردشگران به استان زمینه افزایش درآمد و رشد و توسعه استان فراهم می‌شود.

حیدری توسعه کشاورزی را از دیگر برنامه‌های مهم سفر رییس‌جمهور به استان اعلام کرد و گفت: ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار در این حوزه پیش بینی شده است و مقرر شده کشاورزی مکانیزه و گلخانه‌ای، آبیاری قطره‌ای و بارانی در استان توسعه یابد.

وی تامین آب پایدار را از دیگر برنامه‌های استان دانست و افزود: آب پایدار در بخش شرب، کشاورزی و صنعت مورد پیگیری است.

استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: تلاش شده تا در اجرای طرح مهم و پیشران استان عدالت در بین همه شهرستان‌ها ایجاد شود و همه مردم استان از برکات سفر رییس‌جمهور بهره‌مند شوند.

حیدری در ادامه به تشریح فعالیت‌های جهادی در استان در قالب قرارگاه امام حسن(ع) اشاره کرد و گفت: این نهاد در چهار حوزه آب روستایی، جاده، مسکن وحرومین و آبخیزداری فعایت‌های خود را در استان توسعه می‌دهد.

به گزارش ایرنا،آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رییس جمهور اسلامی ایران این هفته مهمان مردم چهارمحال و بختیاری است.

چهارمحال و بختیاری ۱۰ شهرستان با نزدیک به یک میلیون نفر جمعیت دارد.

برچسب‌ها شهرکرد چهارمحال وبختیاری اقتصادی اشتغال زایی وضعیت معیشت سیدابراهیم رییسی رییس جمهوری آب آشامیدنی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرکرد چهارمحال وبختیاری اقتصادی شهرکرد چهارمحال وبختیاری اقتصادی اشتغال زایی وضعیت معیشت آب آشامیدنی اهالی چهارمحال و بختیاری چهارمحال و بختیاری نیز گفت مردم چهارمحال و بختیاری سفر رییس جمهور رییس جمهور آب آشامیدنی یکی دیگر زیرساخت ها تامین آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۸۳۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش نرخ بی‌کاری در کشور/ دولت از برنامه‌های اعلامی خود عقب نیست

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلامگفت حس سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور در جمع مردم جنوب غرب پایتخت در امام زاده حسن گفت: در ابتدای دولت گفتیم که هر سال باید یک میلیون شغل ایجاد می‌شد که اگر می‌شد امروز با مشکل روبرو نبودیم.


وی ادامه داد: امروز از وعده خود عقب نیستیم، در بسیاری از استان‌ها نرخ بی‌کاری در کشور کاهشی است، مسئله مسکن هم مهم است. اگر در سال‌های قبل سالی یک میلیون مسکن ساخته می‌شد، امروز در تهران و استان‌ها مشکل مسکن نداشتیم.

رییس جمهور تصریح کرد: هم قانون می‌گوید و هم نیاز کشور است که یک میلیون مسکن ساخته شود، اگر این اتفاق رخ دهد نیاز مردم برطرف خواهد شد.

وی ادامه داد: آن‌چه که شهدای عزیز ما جان خود را نثار آن کردند، توجه به قوانین خداوند و اجرای آن در همه عرصه‌های زندگی است

رییسی خاطرنشان کرد: آن‌چه در وصایای شهدا آمده، اجرای عدالت است، یعنی آن ظرفیتی که در کشور وجود داردبر اساس عدالت توزیع شود.

رییس جمهور تصریح کرد: امروز طبق برنامه‌ریزی‌ها مشکلات آبی و برقی کشور در حال برطرف شدن هستند.

کد خبر 6088713 هادی رضایی

دیگر خبرها

  • افتتاح طرح انتقال آب اراضی کشاورزی روستای سرتنگ محمودی
  • تأمین آب اراضی کشاورزی روستای سرتنگ محمودی
  • منظور: با وجود تحریم‌ها آمادگی تامین انرژی پایدار منطقه و اروپا را داریم
  • کاهش نرخ بی‌کاری در کشور/ دولت از برنامه‌های اعلامی خود عقب نیست
  • تعیین تکلیف نهضت ملی مسکن در شهرستان کیار تا ماه آینده
  • ۱۰۰ مدرسه خطرآفرین در چهارمحال‌ و بختیاری وجود دارد
  • از همه منابع برای تامین آب پایدار در روستاها استفاده شود
  • شناسایی ۱۰۰ مدرسه خطرآفرین در چهارمحال و بختیاری
  • نیاز چهارمحال و بختیاری به احداث ۱۰۰۰ کلاس درس
  • ۹۵ میلیارد تومان صرف خرید تجهیزات مدارس چهارمحال وبختیاری شد