Web Analytics Made Easy - Statcounter

خودروها به ابزارهای بزرگ هوشمندی تبدیل شده ­اند که پیشرفته و ایمن بوده و آسایش خاطر خانواده ­ها را فراهم می­ آورند. قابلیت ­هایی نظیر ترمز اضطراری، مسیریابی، سیستم ­های خودران و استفاده از فناوری­ های ارتباطی تاثیری شگرف بر تجربه استفاده از خودروها گذاشته است.

البته پر واضح است در ایران صنعت خودروسازی داخلی با معیارهای روز دنیا فاصله جدی داشته و تجربه مصرف­ کنندگان عموما همان سبک قدیمی و سنتی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سال هاست مشتریان ایرانی از استفاده از یک خودرو به­روز با امکانات مدرن محروم بوده ­اند. اما در ماه­ های اخیر شاهد عرضه محصولات جدیدی از خودروسازان خصوصی بوده ­ایم که نویدبخش اتفاقاتی خوش بوده و جان تازه­ای به بخشی از بازار دمیده است. بی­شک منحصربه ­فرد­ترین و مجهزترین خودرو جدید این روزهای بازار ایران، فونیکس تیگو۸ پرو است که می­تواند تجربه استفاده از یک خودرو مدرن را در بازار تشنه فعلی در اختیار مصرف کننده ایرانی قرار دهد.

مهم­ترین ارمغان تیگو۸ پرو را باید انبوهی از آپشن ها و امکانات به­روز دانست که برای اولین بار در یک خودرو مونتاژی در داخل ایران عرضه شده و حسی متمایز و لوکس را در اختیار مشتریان قرار می دهد. دو صفحه نمایش بزرگ که در کنار یکدیگر قرار گرفته و یک مالتی مدیای بزرگ ۲۴.۶ اینچی با رزولوشن بالا را پیش روی راننده و سرنشینان قرار می دهد، فناوری شارژر بی­سیم تلفن همراه و استفاده از سیستم های نوین همیار راننده (ADAS) هم مطمینا به مذاق دوستداران تکنولوژی بسیار خوش می­ آید.

سیستم­ های همیار راننده در تیگو۸ پرو عبارتند از:

رادار هشدار برخورد با مانع هنگام باز شدن درها (DOW) رادار نقطه کور (BSD) سیستم هشدار ترافیک جانبی  (RCTA) رادار هشدار برخورد بر اثر تغییر لاین  (LCA) رادار هشدار خروج از لاین (LDW) رادار نگه داشتن خودرو در لاین  (LKA) سیستم کمکی در ترافیک  (TJA) سیستم کمکی کروز کنترل یکپارچه (ICA) کروز کنترل تطبیقی  (ACC) رادار هشدار برخورد از جلو  (FCW) سیستم ترمز اضطراری خودکار (AEB) رادار تشخیص علائم راهنمایی و رانندگی  (TSR) سیستم کنترل هوشمند نور بالا (IHC)

تیگو ۸ پرو که به صورت هفت نفره در بازار ایران عرضه شده با ابعادی به طول ۴۷۲۲، عرض ۱۸۶۰ و ارتفاع ۱۷۴۵ و فاصله بین دو محور ۲۷۱۰ میلی‌متر در سگمنتی قرار می­گیرد که در بازار ایران بسیار پرطرفدار محسوب می ­شود. البته همه می­دانیم که مشتریان در هر بازاری به واسطه تعدد استفاده از یک محصول یا نام تجاری خاص کم­کم به آن گرایش و علاقه (حتی جانبدارانه­ای) پیدا کرده و در قبال پذیرش و استفاده از محصولات جدیدتر از خود مقاومت نشان می­ دهند. بنابراین جای تعجبی نیست مشتریانی که تجربه استفاده از محصولات لوکس دیگری را دارند در مورد تیگو ۸ پرو پرسش ­هایی داشته باشند. به ویژه، با توجه به عرضه این خودرو در ایران با برند جدید فونیکس به مشتریانی برمی­ خوریم که نیاز به تحقیق و مطالعه بیشتری در مورد این خودرو و کسب اطلاعات دقیق ­تر از آن دارند.

اما کسب اطلاعات در مورد تیگو ۸ پرو اصلا دشوار نیست! با یک جستجوی کوتاه در اینترنت می ­توان اطلاعات زیادی از استقبال و استفاده از این خودرو در بازارهای جهانی به دست آورد. کسب رتبه نخست ارزیابی رضایت مشتریان در رده خودروهای شاسی­ بلند متوسط در چین و کسب جایزه پیشرفته­ ترین شاسی­ بلند سال ۲۰۲۲ در کشور عربستان در کنار استقبال و فروش بالای این خودرو از روسیه گرفته تا خاورمیانه و آمریکای جنوبی باعث می­ شود جای تردیدی در مورد تیگو۸ پرو باقی نماند.

اما اگر اینها شما را قانع نمی کند، کافی است فرصتی پیدا کنید و گفتگویی با خریداران اولین محصول برند فونیکس در ایران داشته باشید؛ به ویژه کسانی که سال­های سال مشتریان محصولات برندهای شناخته شده­ تری بوده ­اند تا شما را قانع کنند نگاه­ های کهنه خود را کنار گذاشته و آماده پذیرش محصولات جدید و با کیفیت باشید. آنچه مشتریان اولیه تیگو۸ پرو به آن اذعان دارند کیفیت متمایز قطعات و متریال استفاده شده در این خودرو است که با اولین نگاه و لمس نیز به خوبی پیداست و به لحاظ دقت در طراحی، امکانات ایمنی و رفاهی تعبیه ­شده، دارا بودن توان و قدرت بالا و همینطور کیفیت رانندگی و آسایش سرنشینان با یک خودرو لوکس و مدرن روبرو هستیم که خلاء و نیاز موجود در بازار ایران برای محصولی تکنولوژی ­محور با این سبک و سیاق را به خوبی پر می­ کند.

البته افراد زیادی هم همچنان خودروهای شاسی ­بلند را به واسطه قدرت بیشتر و کاربری بهتر می ­پسندند. فونیکس تیگو۸ پرو نیز با فضای بزرگ داخل کابین، استفاده از پیشرانه ۱.۶ لیتری TGDI که در سال ۲۰۱۹ در میان ۱۰ پیشرانه برتر در کشور چین انتخاب شده و توان تولید ۱۹۷ اسب بخار قدرت را دارد، توانسته نیازهای مشتریان در بازارهای مختلف را به خوبی تامین کرده و لذت کامل سواری با یک شاسی ­بلند را در اختیار مشتریانش قرار دهد.

اگر می خواهید در مورد تیگو۸ پرو بیشتر بدانید و با این خودرو لوکس و مدرن بیشتر آشنا شوید به وبسایت برند فونیکس به آدرس https://fownix.com/tiggo۸-pro مراجعه نمایید.

کد خبر 681867 برچسب‌ها خودرو - جهانی رپرتاژ آگهی خودرو - ایرانی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: خودرو جهانی رپرتاژ آگهی خودرو ایرانی رادار هشدار بازار ایران تیگو ۸ پرو تیگو۸ پرو یک خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۸۳۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید ابدالی از «مرکز ارتباط با مشتریان» بانک سینا

سرپرست بانک سینا در نخستین بازدید از واحدهای ستادی بانک سینا، از مرکز ارتباط با مشتریان بازدید کرد و در جریان دغدغه‌ها و موضوعات مطروحه مشتریان بانک قرار گرفت. - اخبار بازار -

به گزارش روابط‌عمومی بانک سینا، علی ابدالی گفت: مرکز ارتباط مشتریان، به عنوان خط مقدم و پیشگام در تعامل با مشتریان، نقش اثرگذاری در تقویت جایگاه و برند بانک و افزایش رضایتمندی مشتریان دارد.

وی گفت: مرکز ارتباط با مشتریان به عنوان نقطه تماس و مرجع ارتباط مستقیم و بدون واسطه مشتریان با بانک، در شناخت نیازها و خواسته‌های مشتری، نقش تعیین‌‎کننده‌ای دارد و ضروری است نقطه نظرات مشتریان از طریق این مرکز به سرعت به واحدهای اجرایی و عملیاتی بانک منتقل شده و به آن پاسخ داده شود تا به بهبود تجربه مشتری و اصلاح فرآیندها کمک کند.

ابدالی با اشاره به اینکه مشتریان در تمام ساعات شبانه‌روز، نخستین مرجع پاسخگویی را مرکز ارتباط با مشتریان می‌دانند، تصریح کرد: لازم است کارکنان این مرکز از بخشنامه‌ها و فرآیندهای جاری بانک آگاهی کامل داشته و اطلاعات خود را به صورت مداوم و مستمر، ‌به‌روز کنند تا به تمامی پرسش‌های مشتریان به‌طور کامل پاسخ داده شود.

سرپرست بانک سینا افزود: داده‌های مرکز ارتباط با مشتریان بانک می‌تواند اطلاعات کاملی از رفتار مشتریان در قبال استفاده از محصولات و خدمات بانک ارائه کند که در اصلاح فرآیندها و اخذ تصمیمات در جهت جلب حداکثری رضایت گروه‌های مشتریان، مؤثر واقع شود.

وی ضمن تشکر از زحمات همکاران این مرکز در پاسخگویی تمام‌وقت و برخط به مشتریان، بر حفظ وضعیت فعلی پایین بودن میانگین مدت انتظار مشتریان در تماس با مرکز تأکید کرد.

گفتنی است در این بازدید، امیر لعلی، مدیر امور روابط‌عمومی و مشتریان بانک سینا و حامد بختیاری، رئیس اداره ارتباط با مشتریان گزارشی از عملکرد یک سال گذشته این مرکز ارائه دادند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رکورد قیمت خودروی چینی در ایران شکسته شد
  • حرکت جالب صندوقدار برای ادب کردن مشتری (فیلم)
  • هر آنچه از سیستم VRF باید بدانید
  • این برند لوکس چینی به میدان بازمی‌گردد | به دنبال تجسم آینده
  • شانس بالای رم برای خرید آزمون؛ رونمایی از ۲ مشتری دیگر ستاره ایرانی
  • بازدید ابدالی از «مرکز ارتباط با مشتریان» بانک سینا
  • نگهداری تَک‌پلاک جرم است
  • نگهداری تَک پلاک جرم است | مسئولیت ارتکاب جرم با پلاک مفقودی بر عهده کیست؟ | مالک خودرو ۲۴ ساعت مهلت اعلام مفقودی دارد
  • نگهداری تَک پلاک جرم محسوب می‌شود
  • نگهداری تَک پلاک جرم محسوب می‌شود/اعمال قانون و اعزام به پارکینگ