Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش از تصویب آیین‌نامه رتبه‌بندی معلمان در جلسه امروز هیئت وزیران خبر داد.

به گزارش ایران اکونومیست، صادق ستاری‌فرد در صفحه توییتری‌اش در این باره با درج هشتگ "دولت صادق‌ وعد" نوشت: «آیین‌نامه رتبه‌بندی در جلسه امروز هیئت وزیران با حمایت رئیس جمهور، تصویب شد.» 

در همین زمینه، علی بهادری جهرمی در حاشیه جلسه هیئت دولت گفت: امروز آیین‌نامه ناظر به قانون رتبه‌بندی معلمان در هیئت وزیران مطرح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این پیشنهاد اولیه از سوی وزارت آموزش و پرورش با همکاری سازمان امور استخدامی و سازمان برنامه و بودجه تقدیم دولت شده بود. کمیسیون مربوطه در دولت هفت جلسه در این زمینه تشکیل داد و در کمیسیون‌های فرعی نیز این آیین‌نامه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: باتوجه به جایگاه و شان معلمان در میان آحاد مردم و توجه دولت به حفظ و ارتقای‌ شان معلمان و جامعه فرهنگیان، موضوع با دقت مورد بررسی قرار گرفت تا آیین‌نامه منطبق بر قانون تهیه شد تا هرچه بیشتر  شان و جایگاه این افراد رعایت شود. به تفصیل در جلسه دولت در خصوص بخش‌های مختلف آیین‌نامه این قانون بحث شد و کلیات این آیین نامه به تصویب هیئت وزیران رسید تا وزارت آموزش و پرورش بتواند در چارچوب این آیین‌نامه به سمت اجرای این قانون هر چه سریع‌تر و کیفی‌تر حرکت کند.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: آیین نامه رتبه بندی معلمان

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: آیین نامه رتبه بندی معلمان رتبه بندی معلمان هیئت وزیران آیین نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۸۳۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو قانون مصوب مجلس از سوی قالیباف به دولت ابلاغ شد

رییس مجلس شورای اسلامی طی نامه‌ای به رییس‌جمهور، دو قانون مصوب مجلس را ابلاغ کرد.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، طی نامه‌ای به حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور دو قانون به شرح زیر را برای اجرا ابلاغ کرد:

۱- قانون تفسیر ماده (۵) قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی

۲- قانون ارجاع اختلاف بین شرکت مادر تخصصی مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) و شرکت گنت ترکیه به داوری

دیگر خبرها

  • آیین نامه ترویج نماز در هیات دولت تصویب شد
  • تصویب اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان
  • اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش تصویب شد
  • آیین‌نامه توسعه و تقویت مهارت‌آموزی دانش‌آموزان تصویب شد
  • دو قانون مصوب مجلس از سوی قالیباف به دولت ابلاغ شد
  • گیر واردات خودرو‌های کارکرده کجاست؟
  • گیر واردات خودروهای کارکرده کجاست؟
  • دو ضربه مهم به بودجه‌نویسی کشور؛ یکی در دولت احمدی‌نژاد و یکی در دولت رئیسی
  • مجلس در این هفته| ساماندهی اجاره و اصلاح مالیات بر سوداگری
  • اصلاح احکام رتبه بندی ۱۰۰ معلم بازنشسته سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲