Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی شهرداری تهران با اشاره به اینکه هیچ‌کدام از سوابق شهروندان یا اطلاعاتی آنها در تهران من پاک نشده و دوربین‌ها هم روشن است، گفت: در روزهای آینده تمام سرویس‌های آنلاین در دسترس خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ عبدالمطهر محمدخانی، سخنگوی شهرداری تهران در صفحه شخصی خود در توئیتر اظهارکرد: شهرداری همزمان در جبهه سایبری با دشمنان مردم ایران و برخی بداخلاقان داخلی درحال مبارزه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هیچ‌کدام از سوابق شهروندان یا اطلاعاتی از حافظه‌ها پاک نشده، دوربین‌ها هم روشن است.

سخنگوی شهرداری تهران خاطر نشان کرد: تنها برخی خدمات به صورت آفلاین انجام می‌شود و در روزهای آینده تمام سرویس‌های آنلاین در دسترس خواهد بود.

انتهای پیام/

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شهرداری طرح ترافیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۸۳۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت پارکینگ‌های محلی منطقه‌ای و ارتقاء ایمنی شهروندان در دستور کار شهرداری منطقه۱۶ باشد

مدیر عامل سازمان حمل و نقل ترافیک شهر تهران ضمن دیدار با محمدامین سالاری پور شهردار منطقه ۱۶ شهرداری تهران، مریم نخعی‌پور معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۱۶، از پروژه‌های حمل و نقل و ترافیکی این منطقه بازدید کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، شهریار افندی زاده مدیر عامل سازمان حمل و نقل ترافیک شهر تهران ضمن دیدار با محمدامین سالاری پور شهردار منطقه ۱۶ شهرداری تهران، مریم نخعی‌پور معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۱۶، از پروژه‌های حمل و نقل و ترافیکی این منطقه بازدید کرد.

در حاشیه این بازدید مدیرعامل سازمان حمل و نقل ترافیک شهر تهران گفت: با توجه به وسعت مختصات جغرافیایی و تراکم جمعیت در منطقه ۱۶ شهرداری تهران، ساخت پارکینگ‌های محلی منطقه‌ای همچون پارکینگ زیر سطحی جوادیه با ظرفیت ۱۰۵ قطعه پارکینگ در دو طبقه و پارکینگ بعثت که در حال تجهیز کارگاه می‌باشد با ظرفیت ۵۸۲ قطعه جای پارک خودرو در ۶ طبقه از برنامه‌ها و پیگیری‌های سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرتهران است.

افندیزاده در بازدید از مسیر‌های بزرگراهی در طول منطقه با اشاره به وجود چهار مسیر بزرگراهی آزادگان، شهید یارجایی، شهید تندگویان و بعثت، افزود: ضمن مرمت و بازسازی تجهیزات ایمنی بزرگراهی از قبیل گاردریل و نصب نیوجرسی، ایمن سازی ۲۷ دماغه بزرگراهی با ۵۶ قطعه کاشن تانک و ۱۴۵ قطعه استوانه و همچنین خط‌کشی طول مسیر رفت و برگشت، این منطقه نیازمند توجه ویژه بیشتری به ساماندهی و ارتقاء ایمنی تجهیزات ترافیکی در طول مسیر این بزرگراه‌ها می‌باشد.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران گفت: اصلاح هندسی و ایمن سازی، پهلوگاه بزرگراهی، مسقف سازی و زیرسازی دو پایانه حمل و نقل عمومی، عملیات اجرایی و بهسازی ایستگاه‌های BRT، ساخت پارکینگ‌های طبقاتی و اورهال پارکینگ‌های روتاری از دیگر اقدام‌های مهم و شاخص منطقه ۱۶ شهرداری تهران می‌باشند.

افندیزاده افزود: پروژه پارک حاشیه‌ای به عنوان بزرگترین پروژه ترافیکی از نظر نظم بخشی اجتماعی و شهری همچون مناطق ۱؛ ۴ و ۵ شهر تهران با بیش از ۳۰ هزار قطعه پارکینگ حاشیه ای، در دستور کار این منطقه نیز قرار خواهد گرفت.

دیگر خبرها

  • ۱۹ سامانه جدید ثبت تخلف سرعت در اهواز فعال می‌شود
  • توضیحات زاکانی درباره نحوه کمک شهرداری تهران در طرح نور
  • ساخت پارکینگ‌های محلی منطقه‌ای و ارتقاء ایمنی شهروندان در دستور کار شهرداری منطقه۱۶ باشد
  • اولین کتابخانه ملی دیجیتال جهان در فنلاند راه‌اندازی شد
  • اولین کتابخانه دیجیتال ملی جهان در فنلاند راه‌اندازی شد
  • اتصال آنلاین اطلاعات خرید و فروش به سامانه املاک و اسکان
  • زاکانی: ۳۰۰ دستگاه اتوبوس تا چند روز آینده وارد ناوگان حمل و نقل عمومی می شود
  • زاکانی: شهرداری تهران از اقدامات پلیس در طرح نور حمایت می‌کند
  • برخورد با تخلف ساکن رانندگان هوشمند می‌شود
  • سرزده با دوربین روشن در درمانگاه مطهری