Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-01@18:48:39 GMT

پرداخت ۹۰ درصد مطالبات ناشران نمایشگاه کتاب تهران  

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۸۳۵۰۰

پرداخت ۹۰ درصد مطالبات ناشران نمایشگاه کتاب تهران  

باشگاه‌ خبرنگاران جوان: علی رمضانی قائم‌مقام سی‌و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت: ۹۰ درصد مطالبات ناشران شرکت‌کننده در شکل مجازی سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بر اساس بسته‌هایی که به خریداران تحویل داده شده به شماره حساب اعلامی ناشران در زمان ثبت‌نام، واریز شده است، مابقی تسویه حساب با ناشران حاضر در این نمایشگاه نیز پس از رسیدن آخرین مرسولات خریداری شده در سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به دست مخاطبان، پرداخت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته رمضانی در راستای تحقق هرچه بیشتر عدالت فرهنگی و دسترسی عموم از سراسر کشور به تازه‌های نشر، شکل مجازی همزمان با شکل حضوری نمایشگاه برگزار شد، همچنین در این دوره، یارانه اعتباری خرید کتاب با هدف شفاف‌سازی و توزیع عادلانه به شکل مجازی نمایشگاه تخصیص پیدا کرد و خریداران بسته‌های خریداری شده را با پست رایگان دریافت کردند.
گفتنی ست ۲۱۱میلیارد و ۳۵۰ میلیون و ۴۳۵ هزار و ۵۹۴ تومان کتاب در دو شکل فیزیکی و مجازی سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به فروش رسید؛ از این مبلغ ۱۰۷ میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان در بخش فروش فیزیکی و ۱۰۳ میلیارد و ۸۹۲ میلیون تومان در بخش مجازی ثبت شده است.

منبع: الف

کلیدواژه: نمایشگاه بین المللی کتاب تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۸۳۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتبار بن دانشجویی نمایشگاه کتاب افزایش پیدا کرد/ امضای قرارداد با شرکت پُست

یاسر احمدوند از افزایش اعتبار یارانه‌های دانشجویی برای نمایشگاه ۱۴۰۳ خبر داد و گفت: این افزایش به تناسب سطح‌بندی گروه‌ها متفاوت است.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، یاسر احمدوند با اشاره به جدیدترین اخبار سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، گفت: یارانه‌های خرید نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ در بخش دانشجویی افزایشی بین ۲۰۰ تا ۳۰۰ هزار تومان دارد که این مبلغ به تناسب سطح‌بندی متفاوت است.

وی همچنین درباره حضور پست در نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ نیز توضیح داد: قرارداد با پُست برای حمایت از نمایشگاه کتاب، امضا شده و به‌زودی شرایط بهره‌مندی از یارانه‌های ارسال محموله‌های کتاب نیز اعلام خواهد شد.

احمدوند در ادامه بانک ملی را بانک عامل این دوره از نمایشگاه کتاب تهران اعلام کرد و افزود: ناشران برای حضور در نمایشگاه باید در این بانک حساب داشته باشند و شماره‌حساب با کد مالیاتی آن‌ها متناسب باشد.

به‌گفته وی، این نمایشگاه فرصتی می‌شود تا ناشران بتوانند در ماه‌های نخستین سال کارهای مالیاتی خود را به این بهانه ساماندهی و به‌روز کنند.

 سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مصلای امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • انتشار اعلان نمایشگاه کتاب
  • اعتبار بن دانشجویی نمایشگاه کتاب افزایش پیدا کرد/ امضای قرارداد با شرکت پُست
  • کتاب بنیه فیلمساز را قوی می‌کند/ حتما به نمایشگاه کتاب تهران می‌روم
  • بیش از ۲ هزار مسؤول برای حضور در نمایشگاه کتاب دعوت شدند
  • نشر صاد با ۱۹۰ عنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • فائضه غفار حدادی با سفرنامه حج به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • انتشارات جمکران با ۵۰۰ عنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • استقبال کانون استان قزوین از برگزاری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • رسانه ملی با تمام توان در خدمت سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب
  • نشر آموت با ۱۸۰ عنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید