Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، احمد وحیدی، ظهر چهارشنبه در محل حادثه قطار مشهد – یزد در جمع خبرنگاران ضمن تشکر و قدردانی از نیروهای اورژانس، هلال احمر و مسئولان شهرستان طبس که کار میدانی را از زمان وقوع حادثه انجام دادند، اظهار داشت: هنوز عدد دقیقی از آمار فوت شدگان این حادثه در دست نیست زیرا پزشکی قانونی باید بررسی دقیق خود را به پایان برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی این حادثه را به مردم و خانواده هایی که عزیزان خود را از دست دادن تسلیت گفت و افزود: خانواده ها اطمینان داشته باشند که هر اقدامی لازم بوده، انجام شده است.

وحیدی بیان کرد: نیروهای امدادی و راه آهن در حال بازگشایی مسیر هستند و تیم راه آهن و وزارت راه اکنون در محل حادثه مستقر شده اند.

وزیر کشور عنوان کرد: در این منطقه به علت وضعیت آب و هوایی، اغلب فعالیت ها شب‌ها انجام می شود و طبق این روال، شرکت های پیمانکاری تا ساعت ۴:۳۰ بامداد مشغول انجام عملیات عمرانی بودند.

وحیدی با تشریح علت حادثه بیان کرد: بیل مکانیکی علت اصلی حادثه بوده که اول به لوکومتیو برخورد کرده و در مراحل بعدی به واگن ها اصابت کرده و شیشه های جلوی لوکوموتیو دچار مشکل می شود و این امر سبب ترمز لوکوموتیوران می شود و این حادثه رقم می خورد.

وی تصریح کرد: علت حادثه خطای انسانی از طرف راننده بیل مکانیکی بوده اما سایر ابعاد حادثه نیز باید بررسی شود.

وزیر کشور عنوان کرد: بی تردید پس از بررسی کمیسیون سوانح با عوامل مقصر برخورد خواهد شد و تا آن زمان رسانه ها و مسئولان امر باید از هرگونه گمانه زنی خودداری کنند.

کد خبر 5509637

منبع: مهر

کلیدواژه: احمد وحیدی وزارت کشور استانداری یزد بوشهر سالروز ارتحال امام خمینی کرمانشاه قیام 15 خرداد دهه کرامت آمار کرونا امام خمینی ره ویروس کرونا خروج قطار از ریل تغییر ساعت کاری اجتماع سلام فرمانده اردبیل ساختمان متروپل خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۸۳۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژیم صهیونیستی عامل ریشه‌ای تمام تنش‌ها و وخامت اوضاع در منطقه است/ موضوع انسانی رهایی خدمه کشتی توقیف‌شده مورد توجه جدی ما قرار دارد

وزیر امور خارجه بر ضرورت پایان جنگ و نسل‌کُشی رژیم صهیونیستی در غزه و احترام به حقوق مردم مظلوم فلسطین تاکید کرد و گفت: رژیم صهیونیستی عامل ریشه‌ای تمام تنش ها و وخامت اوضاع در منطقه است.

به گزارش مشرق، پائولو رانگل وزیر امور خارجه جدید پرتغال در گفتگوی تلفنی با امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در خصوص مناسبات دو جانبه و اوضاع منطقه به خصوص تحولات فلسطین به گفتگو و تبادل نظر پرداخت.

وزیر امور خارجه کشورمان در ابتدای این گفتگوی تلفنی، تشکیل دولت جدید پرتغال و انتصاب پائلو رانگل به عنوان وزیر امور خارجه جدید این کشور را تبریک گفت و به سابقه روابط خوب و دیرینه فی‌مابین دو کشور اشاره کرد.

امیرعبداللهیان بار دیگر بر ضرورت پایان جنگ و نسل‌کُشی رژیم صهیونیستی در غزه و احترام به حقوق مردم مظلوم فلسطین تاکید کرد و رژیم صهیونیستی را به عنوان عامل ریشه‌ای تمامی این تنش ها و وخامت اوضاع در منطقه دانست.

پائلو رانگل وزیر امور خارجه پرتغال نیز در این گفتگوی تلفنی بر ضرورت برقراری آتش بس فوری در غزه تاکید کرد و افزود: دولت پرتغال از تشکیل دولت مستقل فلسطینی حمایت می‌کند و خواستار تلاش تمامی کشورهای منطقه برای کاهش تنش‌ها در منطقه است.

طرفین آخرین دیدگاه های خود را در مورد کشتی توقیف شده اسراییلی حامل پرچم پرتغال تبادل کردند.

امیرعبداللهیان در این ارتباط اظهار داشت: موضوع انسانی رهایی خدمه کشتی، مورد توجه جدی ماست و به سفرای‌شان در تهران دسترسی کنسولی، آزادی و ‌تحویل‌شان را اعلام کرده ایم.

دیگر خبرها

  • تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار
  • تلف شدن ۵۷ راس گوسفند در برخورد با قطار در آبیک
  • وحیدی: اجرای طرح انسداد مرزها در حال پیگیری است
  • علت بارش‌های سیل‌آسای ایران؛ عامل انسانی دخیل بود؟
  • افزایش ۳۵۳ درصدی آتش سوزی در طبیعت ایران | بیشترین آتش سوزی جنگل در چه ساعاتی رخ می دهد؟ | ۹۵ درصد حریق ها عامل انسانی دارد
  • ایستگاه راه‌ آهن همدان کجاست؟
  • نشست بررسی مسائل و مشکلات حوزه منابع انسانی صنعت نفت برگزار شد
  • رژیم صهیونیستی عامل ریشه‌ای تمام تنش‌ها و وخامت اوضاع در منطقه است/ موضوع انسانی رهایی خدمه کشتی توقیف‌شده مورد توجه جدی ما قرار دارد
  • لزوم سرعت بخشی بانک‌ها به پرداخت تسهیلات مددجویان کمیته امداد
  • لزوم پرهیز از مجادله‌های بیهوده در سطح جامعه