Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن فصل گذشته سپاهان اصفهان با امضای رسمی قرارداد با پرسپولیس، به جمع سرخپوشان پایتخت پیوست.

به گزارش قدس آنلاین، دانیال اسماعیلی فر بازیکن فصل گذشته سپاهان اصفهان پس از اتمام قرارداد خود با این تیم پیشنهاداتش را بررسی کرد. این بازیکن که امروز چهارشنبه در ساختمان باشگاه پرسپولیس حاضر شده بود، در نهایت با امضای قراردادی رسمی به این تیم پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسماعیلی فر که در تابستان سال گذشته نیز مد نظر کادر فنی پرسپولیس بود بالاخره راضی به پوشیدن پیراهن این تیم شد تا تبدیل به مهم‌ترین نقل و انتقال لیگ برتر ایران تا کنون تبدیل شود.

اسماعیلی فر در حالی پیشنهاد دوساله قرارداد با پرسپولیس را پذیرفت که بر خلاف شایعات هیچ گونه بند فسخی برای خروج از جمع سرخپوشان در پایان یک فصل ندارد.

او که پیراهن ۱۱ را در سپاهان بر تن داشت احتمالاً پیراهن شماره سه پرسپولیس را در فصل آینده بر تن کند.

این مدافع راست سابقه بازی در تیم های ذوب آهن اصفهان و تراکتور تبریز را هم در کارنامه دارد.

پرسپولیس پیش از این علیرضا بیرانوند و مرتضی پورعلی گنجی را به خدمت گرفته بود و اسماعیلی فر سومین خرید رسمی فصل بعد است.

منبع: مهر

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: پرسپولیس تیم ملی فوتبال ایران اسماعیلی فر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۸۳۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مخفی‌کاری و احتیاط عجیب درباره عالیشاه و بیرانوند

به گزارش "ورزش سه"، آخرین تمرین پرسپولیس قبل از دیدار مقابل سپاهان عصر روز سه‌شنبه در شرایطی برگزار شد که انتظار می‌رفت با توجه به اخبار ساعتی قبل از تمرین، امید عالیشاه کاپیتان سرخ‌ها با تیم تمرین کند و با همین یک جلسه تمرین راهی اردو شود تا بلکه به لیست بیست نفره راه پیدا کرده و شانس بازی کردن در این میدان حساس را داشته باشد.

همچنین در مورد بیرانوند با توجه به اینکه اخبار مثبتی درباره برطرف شدن مصدومیت او و پایان دوران توان‌بخشی‌اش به گوش می‌رسید، انتظار می‌رفت حداقل تصویر او در تمرین آخر منتشر شود اما به نظر می‌رسد رسانه باشگاه پرسپولیس در مورد این دو بازیکن احتیاط کرده است.

حالا یا عالیشاه و بیرانوند باز هم با تیم نکرده‌اند یا اینکه باشگاه نخواسته تصاویر تمرین‌شان را منتشر کنند چرا که ظاهرا هنوز شرایط این دو بازیکن نهایی نیست و روز مسابقه مشخص می‌شود.

به هر حال گزارش تصویری تمرین آخر پرسپولیس در حالی منتشر شد که هیچ عکسی از بیرانوند و عالیشاه در آن دیده نمی‌شد و حتی در گزارش مربوط به تمرین هیچ اشاره‌ای به این دو بازیکن نشد تا اگر هیچ کدام به بازی سپاهان نرسیدند حاشیه‌ای به وجود نیاید.

دیگر خبرها

  • اولین گل لیونل مسی با پیراهن بارسلونا (1 می، 2005) / فیلم
  • مخفی‌کاری و احتیاط عجیب درباره عالیشاه و بیرانوند
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداد ۲ ساله دارد/اولین چک فخرالدینی پاس شده است
  • مورد عیسی آل‌کثیر؛ جذاب‌تر از پرسپولیس - سپاهان
  • پرسپولیس دست از سر بازیکن سپاهان برنمی‌دارد
  • خط و نشان بازیکن سپاهان علیه پرسپولیس + عکس
  • زد و خورد زکی‌پور قبل از پرسپولیس!(عکس)
  • پرسپولیس برای رامین رضاییان استعلام گرفت
  • دو بازیکن خارجی در سبد خرید تابستانی پرسپولیس
  • مخالفت سازمان لیگ با درخواست مالک باشگاه پرسپولیس برای خرید بلیت بازی با سپاهان