Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، مازیار ناظمی روز چهارشنبه در مجمع انتخاباتی هیات البرز که  در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان این استان برگزار شد افزود:بر همین اساس مقوله ی آموزش مسائله ای بسیار مهم برای رشد و توسعه رشته های ورزشی است و ما در فدراسیون از برنامه های آموزشی هیات حمایت می کنیم.

وی تصریح کرد: موتورسواری و اتومبیلرانی فدراسیونی جوان پسند است و همه ی هیات های استانی می بایست به پیشرفت این رشته و دستیابی به اهداف فدراسیون کمک کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر لزوم ورود بخش خصوصی به ورزش عنوان کرد: علاوه بر جذب منابع و اعتبار، توسعه ورزش همگانی و توجه به هیئتهای شهرستانی از مهمترین نکاتی است که باید در دستور کار رییس منتخب هیات قرار گیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز نیز در این نشست با بیان این که توجه ویژه ای به هیات موتورسواری و اتومبیلرانی خواهیم داشت گفت: اداره کل ورزش و جوانان با همکاری و تعامل فدراسیون با تمام توان و امکانات از رئیس منتخب هیات و این رشته ورزشی حمایت خواهد کرد.

مجتبی جانعلی ضمن تاکید بر لزوم ورود بخش خصوصی به ورزش عنوان کرد: علاوه بر جذب منابع و اعتبار، توسعه ورزش همگانی و توجه به هیات های شهرستانی از مهمترین نکاتی است که باید در دستور کار رئیس منتخب هیات قرار گیرد.

اردشیر درویشی تنها کاندید احراز ریاست هیات بود که به معرفی و ارائه برنامه های خود پرداخت.

در ادامه و با انجام فرایند رأی گیری، درویشی با کسب ۲۳ رأی از مجموع ۲۳ آرای موجود، برای مدت ۴ سال دیگر به عنوان رییس هیات  موتورسواری و اتومبیلرانی استان البرز انتخاب و معرفی شد.

برچسب‌ها فدراسیون موتور سواری و اتومبیلرانی استان البرز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون موتور سواری و اتومبیلرانی استان البرز فدراسیون موتور سواری و اتومبیلرانی استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۸۳۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس کمیته مستندسازی وزارت ورزش منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش وجوانان، حکم‌ صادره از سوی کیومرث هاشمی به شرح زیر است:

جناب آقای علیرضا پسندیده

نظر به تعهد و تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان «رییس کمیته مستندسازی وزارت ورزش وجوانان» منصوب می‌شوید تا ضمن تشکیل جلسات لازم با حضور اعضاء، نسبت به تدوین آیین‌نامه مربوطه وعملیاتی شدن برنامه‌های کمیته مستندسازی اقدام لازم را به عمل آورید.

امید است با اتکال به خداوند منان و بهره‌گیری از ظرفیت های موجود در انجام وظایف محوله موفق ومؤید باشید.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا پسندیده در حالی به عنوان رییس کمیته مستندسازی وزارت ورزش منصوب شده است که اسفند سال گذشته به عنوان سرپرست دفتر حوزه وزارتی منصوب شد. آن زمان هم پسندیده در شرایطی حکم خود را دریافت کرد و جایگزین سید محمد شروین اسبقیان شد که ۱۰ مرداد در مجمع انتخاباتی فدراسیون های ورزش های بومی محلی با رای مثبت اعضای مجمع به عنوان رییس این فدراسیون منصوب شده بود.

کد خبر 6090149

دیگر خبرها

  • وعده رییس فدراسیون والیبال به ساحلی‌بازان برای صعود به المپیک
  • آیین نامه ترویج نماز در هیات دولت تصویب شد
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • تعلیق تمام مسابقات «لیگ 2 تهران» به دلیل ضرب و شتم داور
  • تشریح اقدامات بسیج ورزشکاران در هفته ترویج فرهنگ پهلوانی
  • برای روان سازی ترافیک ۶۰ هزار میلیارد اختصاص یافت
  • رییس کمیته مستندسازی وزارت ورزش منصوب شد
  • چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟
  • حمایت اساتید دانشگاه در آمریکا از دانشجویان حامی فلسطین
  • پشتوانه‌سازی و قهرمان‌پروری از مهمترین برنامه‌های هیات اتومبیلرانی خوزستان