Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@09:22:57 GMT

مسابقات ورزشی فرهنگیان در کرمان برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۸۳۸۸۹

مسابقات ورزشی فرهنگیان در کرمان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن منوچهری نژاد با اعلام این خبر گفت: هدف از برگزاری مسابقات ورزشی ایجاد انگیزه، افزایش شور و نشاط و امید و ارتقا سطح سلامت جسمی و روانی کارکنان می‌باشد.

وی با بیان اینکه این دوره از مسابقات ویژه فرهنگیان آقا و خانم برگزار می‌شود خاطر نشان کرد: کارکنان رسمی و پیمانی آموزش و پرورش، فقط در یک رشته ورزشی تیمی یا انفرادی می‌توانند در این مسابقات شرکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منوچهری بیان کرد: این دوره از مسابقات در رشته‌های فوتسال (زیر ۴۰ سال و بالای ۴۰ سال)، والیبال، تنیس روی میز ویژه آقایان برگزار می‌شود.

معاونت تربیت بدنی و سلامت و تندرستی آموزش و پرورش استان کرمان از برگزاری این دوره از مسابقات ویژه خانم‌های فرهنگی در رشته‌های والیبال، تنیس روی میز و بدمینتون خبر داد.

محسن منوچهری نژاد گفت: تا کنون ۲۷ تیم در رشته فوتسال زیر ۴۰ سال آقایان، ۲۰ تیم در رشته فوتسال بالای ۴۰ سال آقایان، ۱۶ تیم در رشته والیبال آقایان، ۲۱ تیم در رشته تنیس روی میز آقایان، ۱۶ تیم در رشته والیبال و تنیس روی میز خانم‌ها و ۱۱ تیم در رشته بدمینتون خانم‌ها تا کنون اعلام آمادگی کرده‌اند.

کد خبر 5509698

منبع: مهر

کلیدواژه: ورزش آموزش و پرورش کرمان مسابقات والیبال بوشهر کرمانشاه سالروز ارتحال امام خمینی قیام 15 خرداد دهه کرامت امام خمینی ره آمار کرونا ویروس کرونا خروج قطار از ریل تغییر ساعت کاری اردبیل اجتماع سلام فرمانده ساختمان متروپل خراسان رضوی تنیس روی میز تیم در رشته ۴۰ سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۸۳۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌یابی دو عضو کانون پرورش فکری به مسابقات لکوکاپ جهانی مسقط

پروین پشتکوهی مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان گفت: امیرعلی مهرابی در رشته لکوکیدز (مهندسی خلاقیت) و حسین شکری‌نیا در لیگ لکو الک (آزمایشگاه الکترونیک) به ترتیب مقام‌های دوم و سوم، و سهمیه شرکت در مسابقات لکوکاپ جهانی مسقط کشور عمان را دریافت کردند.

وی افزود: مسابقات کشوری دانش‌آموزی لکوکاپ ایران دو روز پیش، ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ در دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار شد و در این رویداد هزار گروه برتر حوزه رباتیک از سراسر کشور در ۱۵ رشته و ۳۰ لیگ با هم رقابت کردند.

لکوکاپ به عنوان یکی از بزرگترین رویداد‌های پژوهش محور دانش‌آموزی در خاورمیانه است که هر سال در دانشگاه‌های برتر برگزار می‌شود.

این رویداد پژوهشی با ایجاد بستری مناسب، این امکان را به کودکان و نوجوانان می‌دهد که در هر رشته‌ای که فعالیت کرده‌اند، خلاقیت و مهارت‌های فرا گرفته خود را به نمایش بگذارند و با سایر دانش‌آموزان رقابت کنند.

مسابقات جهانی مسقط آذر ۱۴۰۳ در کشور عمان برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • همایش بین المللی مدیریت ورزشی در اردبیل برگزار شد
  • مشارکت ۲۱ هزار نفر در ورزش شهروندی/ هدف شهرداری همدان سازندگی است
  • معرفی حریفان تنیسور‌ها در جدول اصلی رقابت‌های ۱۰۰۰ امتیازی
  • مهاباد میزبان رویداد ورزشی کشور
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۶ اردیبهشت
  • راه‌یابی دو عضو کانون پرورش فکری به مسابقات لکوکاپ جهانی مسقط
  • فرهنگیان سراسر کشور به سبلان صعود می کنند
  • برگزاری مسابقات پرس سینه قهرمانی استان در سقز
  • مسابقات بین المللی کشتی جام تختی در زنجان برگزار می‌شود
  • برگزاری مسابقات باشگاهی تنیس روی میز بزرگسالان لرستان