Web Analytics Made Easy - Statcounter

میثم حجتی پور با اشاره به اینکه پارسال بیش از ۲ میلیون و ۸۵۹ هزار مراجعه (بصورت سرپایی، بستری و پاراکلینیکی) به مراکز درمانی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه به ثبت رسید، گفت : از این تعداد بیش از یک میلیون و ۴۴۴ هزار مراجعه بصورت سرپایی پاراکلینیکی و بیش از یک میلیون و ۳۹۶ هزار مراجعه هم بصورت سرپایی به پزشکان بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته مدیر درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه تعداد بیماران بستری شده در ۲ بیمارستان در پارسال ۱۹ هزار و ۶۱ بیمار با ۱۰ هزار و ۶۸ جراحی است در پارسال چهار هزار و ۵۵ زایمان در بیمارستان حضرت معصومه (س) به ثبت رسید که معادل ۳۰ درصد کل زایمان‌های استان بوده است.

تعداد پرونده‌های بیماران مزمن در واحد‌های تابعه ۴۲ هزار و ۶۰۰ پرونده است مدیریت درمان تامین اجتماعی استان هم اکنون با ۹ مرکز درمانی، شامل ۲ بیمارستان و هفت درمانگاه و پاراکلینیک به مردم خدمات درمانی ارایه می‌کند و در حال حاضر در بیمارستان شهدا ۱۱۰ تخت و در بیمارستان حضرت معصومه (س) ۱۰۲ تخت فعال بستری و در مجموع ۲۱۲ تخت فعال وجود دارد.

تعداد مراکز درمانی طرف قرارداد با مدیریت درمان تامین اجتماعی استان هزار و ۲۳۹ مرکز و تعداد پزشکان طرف قرارداد با این مدیریت ۵۱۷ نفر است هم اکنون ۷۸۰ هزار نفر در استان کرمانشاه یعنی معادل ۳۹ درصد جمعیت استان کرمانشاه زیر پوشش سازمان تامین اجتماعی هستند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: علوم پزشکی تامین اجتماعی درمان تامین اجتماعی استان استان کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۸۳۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری ایجاد بیمارستان ویژه چشم در اهواز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با تاکید بر نیاز جدی خوزستان به بیمارستان ویژه چشم گفت: بار بالای مراجعات و کمبود فضای فیزیکی موجب شده است علی‌رغم ارائه خدمات درمانی تخصصی و فوق تخصصی، شاهد نارضایتی و گاه مراجعه به سایر استان‌ها برای درمان باشیم.

محمدحسین سرمست اظهار کرد: در حال حاضر روزانه حدود ۳۵۰ تا ۴۰۰ بیمار به درمانگاه و اورژانس چشم بیمارستان امام خمینی (ره) مراجعه می‌کنند و بیش از ۳۰ عمل جراحی نیز در اتاق‌های عمل چشم این مرکز درمانی انجام می‌شود.

سرمست گفت: در همین راستا و با توجه به وجود ظرفیت‌های درمانی در اهواز، از جمله بیمارستان طالقانی قدیم اهواز، در حال پیگیری هستیم که حضور امروز دادستان مرکز خوزستان نیز به همین منظور است.

دیگر خبرها

  • وداع با پیکر ۲ شهید گمنام در حرم حضرت معصومه(س)
  • برگزاری مراسم روز دختر با حضور دختران دانشجو در حرم بانوی کرامت
  • رهبر شیعیان کشور مالی به زیارت حرم حضرت معصومه(س) مشرف شد
  • پیگیری نوبت دهی الکترونیک در بیمارستان‌های تامین اجتماعی
  • رهبر شیعیان کشور مالی به زیارت حرم حضرت معصومه (س) مشرف شد
  • پیگیری ایجاد بیمارستان ویژه چشم در اهواز
  • گردهمایی «دختران دانشجو» در قم برگزار ‌می‌شود
  • درمان رایگان هدیه به کودکان
  • ویدیو/ درمان رایگان زیر ۷ ساله‌ها روی پیشخوان بیمارستان‌ها
  • شاکری: تامین اجتماعی آمار بیمه کارگران ساختمانی را شفاف ارائه دهد + فیلم