Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله سید احمد علم الهدی روز چهارشنبه در اختتامیه جشنواره تولیدات رادیویی زیارت در سالن همایش های صدا و سیمای خراسان رضوی (صبا) افزود: افرادی که در ترویج و توسعه فرهنگ زیارت تلاش می کنند، نقش مهمی در ایفای این عرصه دارند و مجاهدان بزرگ فرهنگی هستند.

وی با بیان اینکه هیچ عملی به اندازه زیارت مثمر ثمر به نتایج فردی و اجتماعی نخواهد شد، گفت: بهترین مسیر در ارتباط با ذات مقدس پروردگار از طریق امام رضا (ع) انجام می پذیرد که این امر بزرگترین نقش زیارت نیز به شمار می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه مشهد اظهار داشت: رادیو زیارت به عنوان یکی از ارکان ترویج فرهنگ زیارت، جایگاه ویژه ای در توسعه شخصیت اهل بیت به خصوص امام رضا ع دارد که باید امواجش در تمام کشور و حتی خارج از مرزهای بین المللی که شیعیان این امام رئوف حضور دارند تسری یابد.

عضو مجلس خبرگان رهبری خاطر نشان کرد: مسئله زیارت نقطه اتصالی است که انسان را از حوزه بشری خویش وارد عرصه عبودیت ذات پروردگار می‌کند و توجه به آن باید از سوی صدا و سیما و اهالی رسانه با حداکثر توان و خدمت انجام گیرد.

آیت الله علم‌الهدی گفت: رادیو زیارت باید مقدمه ایجاد شبکه زیارت باشد، چرا که با احداث این شبکه، مردم همیشه در صحن و سرای حرم مطهر رضوی حضور خواهند داشت.

زیارت آسان و سریع در دستور کار است

استاندار خراسان رضوی نیز در این همایش گفت: آماده هر نوع کمک در ترویج موضوع زیارت در زندگی مردم هستیم و تلاش داریم با اقدامات سازنده، زیارت آسان و سریع را برای عاشقان امام رضا (ع) فراهم کنیم.

 یعقوبعلی نظری افزود: اثر بخشی اجتماعی و روانی امر زیارت بسیار حائز اهمیت است که در همه ابعاد باید توسعه یابد.

وی ادامه داد: وجود امام رضا (ع) یک منبع پر فیض است که رسانه‌های تخصصی از جمله رادیو زیارت می تواند در ترویج و توسعه ابعاد مختلف زیارت این امام رئوف نقش آفرین باشند.

رادیو زیارت رادیویی ۲۴ ساعته و تخصصی با هدف توسعه و تقویت اطلاعات مردم در حوزه زیارت است و روزانه با افراد و قطب‌های فرهنگی و مکان های مقدس سراسر کشور ارتباط برقرار می کند. تصویری بودن، پرداختن به هنرهای مذهبی و سنتی و پاسخگویی به شبهات از برنامه‌های کلیدی این رادیو خواهد بود.

برچسب‌ها صدا و سیما سید احمد علم الهدی حرم امام رضا زیارت شهر مشهد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: صدا و سیما سید احمد علم الهدی حرم امام رضا صدا و سیما سید احمد علم الهدی حرم امام رضا زیارت شهر مشهد رادیو زیارت علم الهدی امام رضا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۸۴۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| ماجرای حضور رهبر انقلاب در خانه شهید شیرودی | خبر مهمی که رهبر انقلاب از رادیو شنید

دریافت 9 MB

به گزارش همشهری آنلاین‌، آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب در خاطراتش شفاهی شان از حضور در خانه شهید شیرودی و صمیمت او با شهید کشوری می گویند و به شبی اشاره می کنند که امام خمینی فرمان برکناری بنی صدر را می دهد.

کد خبر 847514 منبع: مهر برچسب‌ها شهید - شهدای گمنام امام خمینی خبر ویژه شهید رهبر معظم انقلاب ابوالحسن بنی صدر

دیگر خبرها

  • همایش بین المللی اندیشه‌های قرآنی حضرت آیت الله خامنه‌ای در قم برگزار می شود
  • آیت الله علم الهدی: آزادراه حرم تا حرم تامین مالی شود
  • انتقاد آیت‌الله علم‌الهدی از وضعیت حمل‌ونقل هوایی و ریلی
  • فیلم| ماجرای حضور رهبر انقلاب در خانه شهید شیرودی | خبر مهمی که رهبر انقلاب از رادیو شنید
  • برگزاری همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای
  • علم‌الهدی: می‌خواهید به بهانه پر کردن سبد جمعیت انقلابی، همان کسانی را هم که انقلابی هستند از خود برنجانید؟
  • روحانیون کاروان‌های حج مشعل داران معارف و مناسک هستند
  • آیت الله علم الهدی: میدان‌داری مردم و دولت، پیش نیاز تحول فرهنگی است
  • چرا زیارت حضرت عبدالعظیم حسنی برابر با زیارت امام حسین (ع) است؟
  • نخستین کاروان حج عمره استان سمنان اعزام شد