Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@16:51:27 GMT

تجلیل از ۷۱ کشاورز برتراستان مرکزی

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۸۴۰۷۳

تجلیل از ۷۱ کشاورز برتراستان مرکزی

امروز در مراسمی با حضور جمعی از مسولان استانی و بهره برداران حوزه کشاورزی استان مرکزی از ۷۱ بهره برداران نمونه استانی و کشوری تجلیل شد.

صفری رئیس سازمان جهادکشاورزی استان مرکزی در حاشیه این مراسم توضیحاتی به شرح زیر بیان کرد.

امروز از ۶۶ بهره بردار نمونه استانی و ۵ بهره بردار نمونه کشوری باهدف ایجادانگیزه برای تولید کنندگان بخش کشاورزی وترویج فرهنگ افزایش بهره وری نیروی انسانی، خاک و آب تجلیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استان مرکزی در زمره ۱۰ استان برتر کشور در بخش کشاورزی است و هر ساله نزدیک به ۳ میلیون تن انواع تولیدات کشاورزی را تولید می‌کند.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان مرکزی در پایان گفت: بخش زراعت استان مرکزی با تولید ۲ میلیون تن محصول، بخش باغی با تولید ۵۰۰ هزار تن و بخش دام و طیور و آبزیان با تولید سالانه ۵۰۰ هزار تن محصول در این آمار سهم دارند.

در حال حاضر ۹۰ هزار بهره بردار در رشته‌های مختلف بخش کشاورزی استان مرکزی فعالیت می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کشاورزی استان مرکزی تجلیل از کشاورزان برتر کشاورزی استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۸۴۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از هنرمندان نمونه فعال در واحدهای تولیدی فعال صنایع دستی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ محمدرضا قربانی گفت: در شهرستان برخوار دو منطقه صنعتی دولت آباد و حبیب آباد و یک ناحیه صنعتی در کمشچه فعال است که بیش از ۲۱ هزار کارگر بیمه شده دارد و در صنایع کوچک و بزرگ، واحد‌های تولیدی و کارگاهی فعال هستند.


وی افزود: شهرستان برخوار رتبه اول اشتغال از لحاظ کمترین نرخ بیکاری را دارد و پارسال بیش از دو هزار و ۴۰۰ فرصت شغلی جدید در سامانه رصد توسط دستگاه را ثبت کرده است.


در این بازدید فرماندار برخوار از صنایع دستی قالی بافی، نقشه کشی، خیاطی، نقاشی روی مس، نقاشی روی کاشی و سفال، مینا کاری و فیروزه کوبی در مجموعه هنری درنا بازدید

دیگر خبرها

  • معلمان نمونه کردستان معرفی شدند
  • ۳۵ میلیارد ریال تسهیلات مکانیزاسیون جذب ششتمد خراسان رضوی شد
  • تجلیل از ۱۶ معلم ماندگار در استان یزد
  • ۱۰۰۰ معلم استان سمنان تجلیل می‌شوند
  • تجلیل از هنرمندان نمونه فعال در واحدهای تولیدی فعال صنایع دستی
  • تجلیل از نخبگان جامعه کار و تولید استان قزوین 
  • تجلیل از کارگران نمونه شهرستان خلیل آباد
  • هشت معلم نمونه استان ایلام تجلیل می‌شوند
  • کشت غیراصولی پسته خسارت جبران‌ناپذیری به بهره‌برداران وارد کرده است
  • کیفیت‌سنجی بیش از ۳۵هزار تُن انواع کود وارده به استان گلستان