Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی مجلس با اشاره به عملکر وزارت بهداشت در مهار کرونا، گفت: وزارت بهداشت با کار بزرگ در واکسیناسیون مردم به وظایفش خوب عمل کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حسین محمدصالحی دارانی نماینده فریدن و فریدونشهر در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با دانشجو اشاره به اعلام خبر صفر شدن فوتی کرونا از سوی دکتر عین اللهی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت: برای مهار کرونا تلاش‌های زیادی هم در دولت قبل و هم در دولت فعلی انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به نقش زیاد دولت سیزدهم در مهار کرونا افزود: نقش مردم هم در این زمینه مهم بود چرا که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کردند.

عضو کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی مجلس با بیان اینکه عملکرد دولت و وزارت بهداشت در مهار کرونا و به صفر رساندن آمار فوتی قابل قبول است، تصریح کرد: در واکسیناسیون یک انسجام و انضباط خاصی پیش آمد. تبلیغات خوب و واکسیناسیون به خوبی انجام شد.

صالحی دارانی افزود: نباید بگوییم فقط با واکسیناسیون کرونا مهار شده، باید پروتکل‌های بهداشتی رعایت شود تا این بیماری برای همیشه از بین برود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: واکسیناسیون مجلس شورای اسلامی کرونا پروتکل بهداشتی وزارت بهداشت مهار کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۸۴۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارمنستان : اقدامات مقدماتی برای تاسیس سرکنسولگری در تبریز در حال انجام است

وزارت خارجه ارمنستان روز شنبه از شروع مقدمات برای تاسیس کنسولگری خود در تبریز خبر داد.
 
به گزارش فارس؛ «آنی بدلیان» سخنگوی وزارت خارجه ارمنستان بعد از ظهر شنبه در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «در پی گفت‌وگو با طرف ایرانی، امروز دولت ارمنستان به طور رسمی تصمیم به افتتاح کنسولگری در تبریز را تایید کرد. اقدامات مقدماتی در حال انجام است.»
 
بر اساس این گزارش، از اکتبر 2022، سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در شهر «قاپان» آغاز به کار کرده است و با افتتاح سرکنسولگری جمهوری ارمنستان در شهر تبریز، عمل متقابل از سوی دولت ارمنستان صورت خواهد گرفت.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • برکناری پاک آیین/احمدی سرپرست روابط عمومی وزارت بهداشت شد
  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی
  • ۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می شوند
  • ارمنستان : اقدامات مقدماتی برای تاسیس سرکنسولگری در تبریز در حال انجام است
  • واکسن روتاویروس به جدول واکسیناسیون کشوری اضافه می‌شود
  • واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور وارد شد
  • ضرورت تعامل دولت و مجلس برای رونق تولید و اشتغال
  • ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • ۴.۵ میلیون زوج نابارور تحت پوشش بیمه قرار گرفتند
  • وزیر بهداشت: مراکز دندانپزشکی دولتی افزایش می‌یابد