Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، ابوالفضل فراهانی در خصوص برنامه ریزی باشگاه سایپا برای فصل آینده اظهار داشت: باشگاه ما فصل آینده صرفاً روی سه رشته فوتبال، رالی و والیبال مردان و بانوان تمرکز خواهد داشت و در سطح قهرمانی فعالیت می‌کند. علاوه بر فعالیت در رشته‌های یاد شده که قطعا مهمترین برنامه‌های فصل آتی باشگاه را در حوزه ورزش قهرمانی در بر می‌گیرد، در ورزش کارگری نیز در همه رشته‌های ورزشی فعال خواهیم بود تا بر اساس رسالت و مسئولیت‌های اجتماعی خود، گام بلندی در بهره وری و افزایش نشاط کارگران خدوم و زحمتکش گروه معظم خودروسازی سایپا برداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل باشگاه سایپا تصریح کرد: با توجه به مدیریت متمرکز و تجمیع امکانات ورزشی در این شرکت، پیش بینی بهره وری بالاتر و ارائه خدمات اثربخش و متنوع ورزشی طی برنامه 3 ساله آینده تدوین شده و در دستور کار قرار گرفته است. یکی از برنامه‌های دیگری که در ادوار گذشته چندان مورد توجه قرار نمی‌گرفت و اکنون کانون توجه این باشگاه است، توسعه فعالیت‌های فرهنگی است.

وی افزود: البته با رویکرد جدید گروه خودروسازی سایپا که تمرکز فعالیت‌های فرهنگی، کارگزاری و اجرای این برنامه‌ها را برعهده شرکت فرهنگی ورزشی سایپا قرار داده، این شرکت در سال آتی حضور فعال در این مقوله با رویکردی جدید خواهد داشت به طوری که تمامی برنامه‌های نمایشگاهی، مناسبت‌ها و جشنواره‌ها در سطح گروه بزرگ خودروسازی سایپا به این شرکت محول شده است.

فراهانی با اشاره به پیروزی شب گذشته نارنجی پوشان مقابل شهرداری همدان، گفت: تیم فوتبال بزرگسالان سایپا در مدیریت قبلی بسته شده بود و سعی بر این بود تغییرات قابل ملاحظه‌ای به خاطر تحمیل بار مالی اضافی در تیم صورت نگیرد که با توجه به شرایط تیمی و عمدتاً اشتباهات داوری که منجر به از دست دادن امتیازات حساس تیم در طول فصل شد، بقا را در لیگ آزادگان به روز سه شنبه کشاند. امیدوارم مسئولان فدراسیون فوتبال با بهره گیری از تکنولوژی‌های جدید و ارتقا سطح کیفی داوران، زمینه کاهش خطای داوری، خصوصا در بازی‌های حساس مسابقات لیگ های مختلف فوتبال را فراهم آورند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سایپا مدیرعامل سایپا لیگ دسته اول ابوالفضل فراهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۸۴۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قضاوت فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا به بنیادی‌فر رسید

با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا، تیم داوری از ایران دیدار فینال جام ملت های زیر ۲۳ سال آسیا را قضاوت می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مسابقه فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا جمعه_ چهاردهم اردیبهشت_ ساعت ۱۸:۳۰ به وقت محلی در دوحه قطر برگزار می‌شود. با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا موعود بنیادی فرد به عنوان داور، سعید قاسمی و علیرضا ایلدروم به عنوان کمک‌های وی قضاوت این بازی را برعهده دارند.

داور چهارم از کشور قطر و ناظر داوری از کشور عربستان برای این دیدار انتخاب شده است.

منبع: ایرنا

کد خبر 749700

دیگر خبرها

  • کناره‌گیری مارک کلاتنبرگ از شغل جنجالی در ناتینگهام فارست
  • احتمال بازنگری قانون ممنوعیت مسابقات ملی در خارج از کشور
  • شورای اسلامی و شهرداری شیراز به فرهنگ و ورزش توجه ویژه‌ای دارند
  • ۷۹ درصد افراد جامعه ما کم تحرک هستند
  • قضاوت تیم داوری ایران در فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا
  • محرومیت چند مدیر و مدیر برنامه از فصل آینده در فوتبال ایران
  • قضاوت فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا به بنیادی‌فر رسید
  • حضور مالک جدید باشگاه استقلال در فدراسیون کشتی
  • داوری: دلیل قطع همکاری با دمیر محرمانه است/زمان معرفی سرمربی جدید
  • کاش تلویزیون، این مدلی نبود