Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‌الاسلام حسن مرادی، معاون فرهنگی قرارگاه پیشرفت و آبادانی خراسان‌جنوبی عصر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، اظهار داشت: امامان در روستاها فرماندهان خط مقدم مسیر ویژه هستند و از ظرفیت مردم برای پیشرفت مردم و روستا استفاده می‌کنند.

وی با بیان اینکه امامان روستا توانمند بودن، پیشرو و امام بودن را در عمل ثابت کردند، بیان داشت: امامان قرارگاه پیشرفت و آبادانی تنها برای خانه عالم در روستاها حضور ندارند و در تمام عرصه‌های خدمت‌رسانی و مشکلات مردم تلاش می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فرهنگی قرارگاه پیشرفت و آبادانی خراسان‌جنوبی با بیان اینکه امامان روستا در حوزه‌های سلامت، اشتغال، عمرانی، فرهنگ و غیره فعالت دارند، مطرح کرد: سه سال است که به صورت جدی فعالیت امامان قرارگاه آغاز شده و با همه سختی و مشکلات در روستایی محروم فعالیت می‌کنند.

مردای با بیان اینکه امامان قرارگاه به صورت ۲۴ ساعته فعالیت می‌کنند، اضافه کرد: قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه با هدف محرومیت‌زدایی به روستاهایی عزیمت می‌کند که از ابتدای انقلاب اسلامی تا به امروز کمتر مورد توجه قرار گرفتند و یا روستاهای نقاط مرزی و محروم که از لحاظ اقتصادی و فرهنگی محروم بودند را شناسایی کرده است.   

وی با بیان اینکه اصل و اساس قرارگاه پیشرفت و آبادانی نرم‌افزار امامت است، خاطرنشان کرد: یعنی اینکه ما روستا را از درون به حرکت دربیاوریم و از بیرون حمایت شود منتهی اصل حرکت و پیشرفت و آبادانی از درون شکل بگیرد.

معاون فرهنگی قرارگاه پیشرفت و آبادانی خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه نرم‌افزار امامت قرارگاه تمام جنبه‌های دنیوی را می‌بیند تا با آن‌ها به مسائل آخرتی برسد، خاطرنشان کرد: مردم توان و ظرفیت امامان را فهمیده و نیاز نیست نهاد بیرونی بیاید و آن‌ها را راه بیندازد و خود مردم از همین داخل خودشان مشکلات را رفع می‌کنند.

انتهای پیام/۶۹۰۷۱/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: مرادی نرم افزار بنیاد هدایت قرارگاه پیشرفت و آبادانی امامان قرارگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۸۴۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محتوای فرهنگی برای کاروان‌های حج استان سمنان تدوین شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مرتضی مطیعی شامگاه یکشنبه در دیدار مدیرکل و مسئولان حج و زیارت استان سمنان به میزبانی دفتر خود در سمنان با بیان اینکه محتوای فرهنگی برای کاروان‌های حج استان تدوین شود، تاکید کرد: حجاج در کنار سفر معنوی حج از ظرفیت‌های فرهنگی هم بهره مند شوند.

وی افزود: هر چه زائران کاروان‌های زیارتی از نظر محتوای دینی، آموزشی و فرهنگی غنی شوند، تأثیر گذاری سفر حج بیشتر خواهد شد.

امام جمعه سمنان همچنین گفت: اتفاقات بسیار خوب و ارزشمندی از حیث فعالیت‌های آموزشی زائران به انجام رسیده که این امر بسیار مبارک و مؤثر است.

مطیعی با بیان اینکه باید تلاش نمود تا ضمن بهره گیری از ظرفیت فرودگاه‌های استان، امکان اعزام زائران از طریق دو فرودگاه سمنان و شاهرود فراهم شود.، تاکید کرد: بی تردید خدمتگزاری به زائران موجب گره گشایی و رفع مشکلات کارگزاران نیز خواهد شد.

وی افزود: زائران استان سمنان دارای سطح فرهنگی بسیار بالایی بوده و همراهی قابل توجهی با عوامل زیارتی کاروان دارند.‌

نماینده ولی فقیه در استان سمنان ادامه داد: با توجه به رویکرد جدید دولت سعودی به مسئله حج و عمره، می‌بایست ترتیبی اتخاذ گردد تا ضمن ارائه آموزش‌های لازم به زائران نسبت به استفاده مفید از فرصت ناب این سفر معنوی و درگیر نشدن در حواشی، اطلاع رسانی شود.

کد خبر 6097707

دیگر خبرها

  • تلاش می‌کنیم کرمان در سال ۱۴۰۳ به قرارگاه آبادانی تبدیل شود
  • بوشهر همه ظرفیت‌های آمایشی توسعه و پیشرفت دانش نوپایه را دارد
  • حل مسائل نرم افزاری و سخت افزاری هرمز اولویت مدیران دولتی است
  • برگزاری رویداد «شهید اصلانی» در چهارمحال و بختیاری
  • افزایش ظرفیت تولید کاغذ تحریر/ ناشران و مخاطبان کودک و نوجوان حمایت می‌شوند
  • محتوای فرهنگی برای کاروان‌های حج استان سمنان تدوین شود
  • تزکیه و تعیلم اصلی‌ترین کار همه امامان
  • ارتقای کیفیت آموزش و پیشرفت علمی با جذب دانشجویان بین الملل
  • گردشگری نخستین رکن سند توسعه و پیشرفت شهرستان نایین است
  • بهره‌گیری از ظرفیت قرارگاه خاتم الانبیا در اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن