Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار ایرنا ، بازی های لیگ دسته اول فوتبال کشور شب گذشته به پایان رسید و طی آن تیم های صعود کننده به لیگ برتر و سه تیم سقوط کننده به دسته پایین تر مشخص شدند. اگر چه بابلی ها برای صعود به لیگ برتر هیچ انتظاری از تیمشان نداشتند ، ولی اضطراب این که تیمشان به لیگ دسته دوم سقوط کند تا پیش از میزبانی در ورزشگاه هفت تیر آزارشان می داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اهمیت جادوی هفت تیر وقتی بیشتر عیان می شود که بدانیم رایکای بابل توانست با ۳۸ امتیاز و فقط به یک امتیاز بیشتر از ویستاتوربین تهران از خطر سقوط به لیگ دسته دوم فرار کند و این امر را هم مدیون پنج بازی خانگی خود در قلعه جادوگران بود.

 تیم فوتبال رایکای بابل در این فصل از مجموع ۱۷ بازی خانگی خود فقط پنج بازی پایانی را در ورزشگاه هفت تیر بابل برگزار کرد و از قبل همین تعداد بازی ۱۳ امتیاز شیرین کشب کرد و از سقوط رهایی یافت. قبل از آن تمامی بازی های خانگی را به علت فراهم  نبودن زیرساخت‌های ورزشگاه هفت تیر در سیمرغ برگزار کرده بود.

ورزشگاه هفت تیر پس از آن آماده میزبانی از رایکا شد که با بهره گیری از ظرفیت استانی و شهرستانی برخی از موانع جدی مانند نور و چمن که مانع میزبانی تیم در ورزشگاه خانگی می شد ، برطرف شد.

 رایکا بعد از وقفه یک ساله اولین بازی خانگی اش را ۲۳ فروردین در ورزشگاه هفت تیر بابل برگزار کرد و توانست در آن بازی با یک گل ، شقایی شیراز را شکست دهد. خوش یمنی قلعه جادوگران سبب شد تا نوار پیروزی های رایکا در مقابل پارس جنوبی جم، مس شهربابک و  سایپا ادامه یابد. رایکا فقط در بازی خانگی مقابل مس کرمان در ورزشگاه هفت تیر که در آن مقطع صدرنشین لیگ برتر بود ، مساوی کرد و در نهایت ۱۳ امتیاز لیگ را از همین چند بازی خانگی گرفت.

  تیم رایکا بابل در این فصل با  ۳۸ امتیاز در جایگاه ۱۵ جدول قرار گرفت و در لیگ دسته اول ماندگار شد. و ویستا توربین تهران با ۳۷ امتیاز ، شاهین شهرداری بوشهر با ۱۵ امتیاز به همراه  ماشین سازی تبریز با ۱۲ امتیاز به دسته پایین تر سقوط کردند.

همچنین ملوان با ۷۱ امتیاز به همراه مس کرمان ۶۷ امتیازی به لیگ برتر صعود کردند.

رایکا مدیون تماشاگران و ورزشگاه هفت تیر بابل است

 مالک باشگاه رایکا بابل در گفت و گو با خبرنگار ایرنا نقش هواداران را در نحوه بازی و پیروزی تیم های فوتبال بی بدیل توصیف کرد و گفت :  تماشاگران بابلی در پنج بازی خانگی رایکا در بابل سنگ تمام گذاشتند و این تیم ماندگاری خود در لیگ دسته اول را مدیون این تماشاگران و ورزشگاه هفت تیر بابل می باشد.

 پیمان منیری افزود : موج تشویقی تماشاگران بابلی که در پنج بازی پایانی این تیم  در بابل ایجاد کرده بودند شرایط بازی  هر تیم مهمانی را در این ورزشگاه سخت می کرد ، بویژه این که دوستداران فوتبال بابل بیش از ۹۰ دقیقه بدون وقفه تیم خود را تشویق می کردند و به خاطر همین تشویق ها بود که امتیازهای حساسی را با حمایت این تماشاگران به دست آوردیم .

 وی گفت : تحت هیچ شرایطی از جایگاه ۱۵  رایکا  در جدول رضایت نداریم و این تیم شایستگی آن را داشت که در جایگاه بالاتر قرار بگیرد. جایگاه ما به مراتب باید بالاتر از رتبه ۱۵ جدول می بود و اگر این تیم از ابتدای فصل در ورزشگاه هفت تیر بابل بازی می کرد به مراتب امتیاز بیشتری کسب می کردیم .

ورزشگاه هفت تیر بابل کیفی تر می‌ شود

 رئیس هیئت فوتبال بابل هم نقش ورزشگاه هفت تیر در ماندگاری رایکا را غیرقابل انکار توصیف کرد و گفت : با استفاده از ظرفیت شهرستان و حمایت سازمان سیما منظر شهرداری بابل توانستیم زمین چمن ورزشگاه هفت تیر  را به استانداردهای بازی های لیگ دسته اول برسانیم.

عبدالله بادیکناری افزود : با  اعتبار دولتی ، وضعیت نور ورزشگاه هفت تیر بابل هم کیفی‌سازی شد که رفع این  مشکل زمینه بازی های خانگی رایکا را در بابل فراهم کرد.

 وی بیان کرد :  در حال حاضر فاز دوم بازسازی سکوی تماشاگر ورزشگاه  با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال توسط بسیج سازندگی در حال انجام می باشد.

 بادیکناری افزود :  در سفر اخیر هیئت دولت به مازندران حدود ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار  به ورزشگاه هفت تیر بابل اختصاص یافت که این اعتبار برای استانداردسازی چمن ورزشگاه به کار گرفته می‌شود .

وی بیان داشت:  با تکمیل این طرح‌ها بدون تردید کیفیت زمین فوتبال ورزشگاه هفت تیر بابل بهبود می یابد و علاقمندان بیشتری برای تماشای بازی رایکا در ورزشگاه حضور می یابند .

برچسب‌ها لیگ دسته اول فوتبال مازندران تیم فوتبال رایکا بابل بابل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لیگ دسته اول فوتبال مازندران تیم فوتبال رایکا بابل لیگ دسته اول فوتبال مازندران تیم فوتبال رایکا بابل بابل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۸۴۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاطرات ماندگاری که مسعود اسکویی در اذهان شنوندگان به یادگار گذاشت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی معاونت صدا، علی بخشی‌زاده معاون صدای رسانه ملی پیام تسلیتی را در پی درگذشت زنده‌یاد مسعود اسکویی منتشر کرد.

در این پیام آمده است:

«هوالباقی

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

اسکویی، شاگردان بسیاری را برای صدا تربیت کرد

با نهایت تاسف و تاثر درگذشت شادروان «استاد مسعود اسکویی» پیشکسوت گرانقدر عرصه رادیو و گوینده نام آشنا و صدای ماندگار رادیو ورزش را به جامعه رسانه و ورزش کشور تسلیت عرض می‌کنم.

مرحوم مسعود اسکویی عزیز که عمر پربرکت خود را وقف خدمت به مردم و انعکاس شور و هیجان رویدادهای ورزشی به مخاطبان رادیو کرد، با صدایی گرم و گیرا و لحنی صمیمی و به یادماندنی، خاطرات ماندگاری را در اذهان شنوندگان به یادگار گذاشت.

تعهد، اخلاق حرفه‌ای، شور و اشتیاق وصف‌ناپذیر ایشان به ورزش و عشق بی‌حد و مرز به رادیو، الگویی ارزشمند برای نسل‌های آینده گویندگان و اهالی رسانه خواهد بود.

درگذشت این گوینده پیشکسوت و پرتلاش ضایعه‌ای جبران‌ناپذیر برای جامعه رسانه و ورزش کشور است. از خداوند متعال برای ایشان رحمت واسعه و علو درجات و برای خانواده محترم، صبر و شکیبایی آرزومندیم.

او تا آخرین نفس در رادیو ورزش به عشق مخاطبان زندگی کرد و یاد و خاطره او همواره در قلب‌های‌مان زنده خواهد ماند.»

کد خبر 6094321 عطیه موذن

دیگر خبرها

  • گزارشی از نمایشگاه یک قرن اصالت و ماندگاری سنندج‌ + فیلم
  • خاطرات ماندگاری که مسعود اسکویی در اذهان شنوندگان به یادگار گذاشت
  • پیکان درخواستی برای میزبانی از استقلال در قزوین نداشته است
  • میزبانی آبی‌ها از 7 بازی، قبل از جریمه سنگین (عکس)
  • برگزاری گرامیداشت روز معلم در بخش شمیل بندرعباس
  • حضور توپکا و شاهان میاندورود در دور برگشت لیگ دسته دوم بسکتبال بانوان کشور
  • اعزام تیم ملی گلبال به بازی‌های پارالمپیک بعد از ۱۲ سال
  • نساجی با رنگ قرمز برای بقا می‌جنگد
  • استقبال بی نظیر از میزبانی المپیک 2036!
  • استقلالی‌ها منتظر کمک مدیر سابق‌شان