Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، سیروس حسنوند روز چهارشنبه  در آیین تجلیل از برگزیدگان هیات های ورزشی شهرستان سلسله در سال ۱۴۰۰ با اشاره به آغاز برنامه های اوقات فراغت دانش آموزان و جوانان، اظهار داشت: یکی از دغدغه های والدین در ایام تابستان ارائه برنامه های غنی فراغتی و ورزشی برای جوانان است.

وی با اشاره به وجود ۱۴ هزار دانش آموز در شهرستان سلسله افزود: اداره ورزش و جوانان در نظر دارد علاوه بر ارائه برنامه های سالانه ورزشی، بیش از یکهزار نفر از جوانان و دانش آموزان را تحت پوشش برنامه های اوقات فراغت قرار دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: علاوه بر این،۲ جشنواره بومی محلی و "جام پرچم" در سلسله برگزار می شود که مختص روستاهای شهرستان و پیش بینی بر این است که بیش از ۵۰۰‌ نفر در این جام شرکت نمایند.

حسنوند با اشاره به سالن مسابقات ۲ هزار نفری در حال احداث سلسله گفت: این پروژه نیاز به اعتبارات ملی دارد و با توجه به اینکه وزارت ورزش و جوانان به طرح های بالای ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی اعتبار می دهد این طرح از این میزان پیشرفت برخوردار نیست و باید از طریق کمیته برنامه ریزی استان برای جذب اعتبار موردنیاز اقدام شود.

مسلم مرادی فرماندار سلسله نیز با قدردانی از هیات های ورزشی و تلاش ورزشکاران در کسب افتخارآفرینی برای شهرستان گفت: باید همگی کمک کنیم تا در عرصه های ورزشی بین المللی و المپیک برای شهرستان افتخارآفرینی بیشتری کنید.

وی افزود: لازمه تحقق این امر پرهیز از حاشیه، کوشش مضاعف و حمایت های مسوولان است که ما در راستای وظایف خود کوتاهی نخواهیم کرد. 

به گزارش ایرنا در این آیین از ورزشکاران مدال آور در هیات های مختلف ورزشی شهرستان تجلیل شد.

برچسب‌ها گذران اوقات فراغت لرستان سلسله

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گذران اوقات فراغت لرستان سلسله گذران اوقات فراغت لرستان سلسله اوقات فراغت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۸۴۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب یک هزار و ۳۰۰ مدال کشوری و ۴۰ مدال برون مرزی توسط ورزشکاران قمی

محمد علمیردانی گفت: نتیجه اعزام تیم‌های استان قم به مسابقات قهرمانی کشور در رده‌های مختلف سنی در سال گذشته کسب یک هزار و ۳۰۰ مدال کشوری بود که توسط آقایان و بانوان ورزشکار کسب شده است.

معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم عنوان کرد: افتخار بزرگ دیگر ورزشکاران استان قم در سال گذشته، کسب ۴۰ مدال آسیایی، جهانی و برون مرزی بوده است.

علیمردانی بیان کرد: طی سال گذشته تعداد ۴۱۰ مسابقه استانی توسط هیات‌های ورزشی استان قم برگزار شد.

معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم با بیان این که هیات‌های ورزشی قم در سال گذشته، ۱۳۰ میزبانی کشوری داشتندعنوان کرد: هم چنین ۴۲ تیم از استان قم در لیگ‌های باشگاه‌های کشور در دسته‌های برتر، یک، دو و سه حضور داشتند.

علیمردانی افزود: در سال گذشته، ۳۴۰ اعزام در بخش آقایان و بانوان به مسابقات کشوری توسط هیات‌های ورزشی استان قم صورت گرفت.

معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم عنوان کرد: از ۱۵۰ ورزشکار دعوت شده به تیم‌های ملی در رده‌های آقایان و بانوان در سال ۱۴۰۲ تعداد ۵۰ ورزشکار استان عضو تیم‌های ملی در رشته‌های ورزشی مختلف شدند.

علیمردانی هم چنین یکی از افتخارات بزرگ ورزش استان قم در سال ۱۴۰۲ را کسب هشت سهمیه ورزشکاران این استان در مسابقات آسیایی و پاراآسیایی هانگژو چین عنوان کرد.

معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم با اشاره به این که استان قم در چهارمین المپیاد استعداد‌های برتر کشور در سال ۱۴۰۲ مقام ۱۴ را با رشد سه پله‌ای کسب کرد گفت: آمار ورزشکاران سازمان یافته استان قم (بیمه شده ورزشی) در پایان سال گذشته، بیش از ۵۸ هزار نفر بود که ۳۶ هزار نفر از آقایان و ۲۲ هزار و ۶۰۰ نفر از بانوان را شامل می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • برنامه‌های فرهنگی و هنری اوقات فراغت مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • برنامه‌های فرهنگی،هنری اوقات فراغت در مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • تشکیل اولین قرارگاه جوانی جمعیت در شهرستان اردکان
  • برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات با محوریت مساجد گسترش می‌یابد
  • کسب یک هزار و ۳۰۰ مدال کشوری و ۴۰ مدال برون مرزی توسط ورزشکاران قمی
  • ‌پیگیری بیش از ۱۰۰ برنامه کانون‌های مساجد فارس برای ایام تابستان
  • معاون بارسا: به غیر از ژاوی به مربی دیگری فکر نکردیم
  • تکمیل ۳۳ طرح نیمه تمام ورزشی در ایلام
  • سالن ورزشی آلاشت بازسازی می شود
  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار