Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، اسداله جلال‌زاده‌، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌جنوبی عصر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: نیروهای راهداری شهرستان طبس و ماشین‌آلات و تجهیزات مورد نیاز برای پاکسازی مسیر ریلی محل حادثه قطار مسافربری طبس- یزد اعزام شدند.

وی تصریح کرد:صبح امروز بعد از وقوع حادثه قطار طبس-یزد، بلافاصله نیروهای راهداری شهرستان طبس و ماشین‌آلات و تجهیزات به منطقه وقوع حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌جنوبی افزود: نیرو ها و تجهیزات راهداری برای پاکسازی مسیر ریلی و کمک‌رسانی به حادثه‌دیدگان در محل حادثه حضور دارند.

جلال‌زاده ادامه داد: همچنین تعداد ۱۵ دستگاه اتوبوس از بیرجند، طبس و بشرویه برای بازگرداندن مسافرین قطار مشهد-یزد به نزدکترین ایستگاه قطار در منطقه حادثه اعزام شدند.

انتهای پیام/۶۹۰۲۷/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: خراسان جنوبی حادثه قطار راهداری جلال زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۸۴۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع ۱۹ حادثه در چهارمحال و بختیاری

مسعود مثنوی مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری از ارائه خدمات امدادی به ۴۱۵ حادثه دیده از ۱۳ تا ۱۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، در استان خبر داد.

بیشتر بخوانید

امدادرسانی به ۲ فرد عشایر گرفتار در پل زرمیتان اردل

وی افزود: در این مدت ۱۹ حادثه در استان به وقوع پیوست که به دنبال آن ۹۳ خانوار و ۴۱۵ نفر دچار حادثه و ۳۲ نفر مصدوم شدند.

مثنوی اضافه کرد: در این مدت ۱۲۸ کیلوگرم نایلون، ۵۰ تخته پتو، ۳ تخته زیرانداز، ۳ تخته موکت و ۴۶ بسته مواد غذایی ۷۲ ساعته در بین حادثه دیدگان توزیع شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • فوت یک بیرجندی بر اثر سقوط در چاه فاضلاب
  • ۶ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی البرز ایمن‌سازی شد
  • توزیع بیش از ۶۰۰ مورد تجهیزات بیمارستان در خراسان جنوبی
  • وقوع ۱۹ حادثه در چهارمحال و بختیاری
  • هنگام وقوع سیل چه کنیم ؟ | توصیه‌های کاربری برای مواقع پیش از سیل ، هنگام سیل و پس از سیل
  • راه‌اندازی دستگاه لیزیک برای اولین بار در خراسان جنوبی
  • راه‌اندازی دستگاه لیزیک برای اولین بار در خراسان جنوبی 
  • درگیری مسلحانه و ۴ کشته و زخمی در زاهدان
  • درگیری مسلحانه و چهار کشته و زخمی در زاهدان
  • خروج قطار افغانستان_ترکیه از مرز شمتیق+فیلم