Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پیام تسلیت محمدرضا تابش که نسخه ای از آن برای جماران ارسال شده، آمده است:

انا لله و انا الیه راجعون

حادثه واژگونی قطار مشهد-یزد که جان  بیش از ۲۰ نفر از هموطنان و همشهریانمان را گرفت و موجب مصدومیت دهها نفر شد موجب تاسف و تاثر گردید و ملت ایران را  داغدار نمود.

به تمامی خانواده هایی که عزیزانشان را از دست داده اند، خاضعانه تسلیت عرض می نمایم و علو درجات جانباختگان را از درگاه حضرت احدیت مسئلت دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زحمات نیروهای امدادی و درمانی و مردمی که به یاری حادثه دیدگان شتافتند، قابل تقدیر و انشاالله مستوجب اجر الهی است.

امیدوارم مسئولان امر برای جلوگیری از حوادث مشابه که ریشه آنها کاملا مشخص است، مدبرانه و شجاعانه اقدام نمایند؛ تا هر روز شاهد رویدادهایی که منجر به مرگ و آسیب دیدن هموطنانمان و جریحه دار شدن  افکار عمومی  و سلب اعتماد آنان می شود نباشیم.

محمدرضا تابش-۱۴۰۱/۳/۱۸

منبع: جماران

کلیدواژه: افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا محمدرضا تابش قطار مشهد قطار مشهد از ریل خارج شد حادثه قطار مشهد قطار مشهد یزد افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۸۴۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلف شدن ۵۷ راس گوسفند در برخورد با قطار در آبیک

مددخانی فرماندار آبیک گفت: در حادثه برخورد قطار با گله‌ی گوسفند در حوالی آبیک،  ۵۷ راس گوسفند و دو چوپان از ناحیه دست و سر مجروح شدند.

در این حادثه، علی رغم وجود پل زیر گذر، گله از روی ریل عبور کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار
  • تلف شدن ۵۷ راس گوسفند در برخورد با قطار در آبیک
  • درخواست کریمی قدوسی از دولت افغانستان برای بررسی رگ و ریشه اش /سخنگوی سپاه ادعای جنجالی را تکذیب کرد /گاف تاریخی نماینده مشهد چه بود؟
  • دو سانحه رانندگی با ۱۴ حادثه‌دیده در بم
  • مصدومیت ۱۴ نفر بر اثر واژگونی مینی‌بوس در جاده سنندج _ سقز
  • ایستگاه راه‌ آهن همدان کجاست؟
  • وقوع ۱۳ حادثه رانندگی در استان سمنان/ واژگونی خودرو صدر حوادث است
  • ۲۷ مصدوم در حوادث رانندگی جاده های استان سمنان
  • ۲۷ مصدوم در حوادث رانندگی سمنان
  • ابراز خرسندی شهروندان آران و بیدگل از بهسازی معابر شهر + فیلم