Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@14:04:40 GMT

اعضای باند ضاربان سکه طلا تقلبی در همدان دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۸۴۷۶۷

اعضای باند ضاربان سکه طلا تقلبی در همدان دستگیر شدند

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، سرهنگ"هادی نجفی صالح" با اعلام این خبر افزود: در پی اخبار واصله مبنی بر ورود یک باند جاعل ضارب سکه بهار آزادی از استان های همجوار به همدان برای فروش سکه های تقلبی در بازار طلا فروشی، بررسی موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۳ قرار گرفت.

وی گفت: با بکارگیری شگردهای پلیسی، یک باند سه نفره شناسایی و یکی از آنان به همراه ۹ عدد سکه تقلبی دستگیر و تحویل پلیس آگاهی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سرهنگ نجفی صالح با اشاره به این که هفت شاکی در این خصوص شناسایی شده است، از شهروندان خواست تا از منابع و مغازه های معتبر نسبت به خرید و فروش طلاجات و زیور آلات اقدام کنند.

دستگیری عامل قطع درختان باغات گنجنامه 

فرمانده انتظامی شهرستان همدان همچنین از دستگیری عامل قطع درختان باغات مسیر گنجنامه خبر داد.

سرهنگ"هادی نجفی صالح" گفت: در پی ثبت چندین مورد شکایت از قطع درختان باغ های مسیر گنجنامه، شناسایی و دستگیری عامل و یا عاملان در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: با بکارگیری شگردهای پلیسی، ماموران کلانتری ۱۲ یک متهم را شناسایی و دستگیر کردند که با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شده است.

دستگیری ۲۳ معتاد و خرده فروش مواد مخدر در بهار

فرمانده انتظامی شهرستان بهار گفت: در راستای مطالبات عمومی برای ارتقای حساس امنیت در بین شهروندان، طرح جمع آوری و دستگیری معتادان و خرده فروشان مواد مخدر در این شهرستان اجرا شد.

سرهنگ "بزرگعلی نوری" افزود: در همین رابطه ۲۳ معتاد و خرده فروش مواد مخدر از مناطق آسیب زا شهرستان به همرا مقادیری انواع مواد مخدر جمع آوری و با هماهنگی مرجع قضایی برابر مقررات با آن ها برخورد و مقادیری انواع مواد مخدر صنعتی و سنتی از متهمان کشف شد.

این مقام انتظامی در پایان از تداوم اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد و از شهروندان خواست در برقراری نظم و امنیت اجتماعی با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در زمینه خرید، فروش و مصرف مواد مخدر را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ گزارش کنند.

دستگیری کیف قاپ حرفه ای در نهاوند

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند هم گفت: ماموران کلانتری ۱۲ شهرستان حین گشت زنی در سطح شهر، یک کیف قاپ را حین سرقت کیف خانمی در کنار خیابان شناسایی و نامبرده را به رغم فرار از محل، دستگیر کردند.

سرهنگ "ذبیح الله درویشی" افزود: نامبرده پس از انتقال به یگان انتظامی در بازجویی های فنی، به سه فقره کیف قاپی در سطح شهرستان نهاوند اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

برچسب‌ها فرماندهی نیروی انتظامی همدان شهر همدان نهاوند تقلب

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرماندهی نیروی انتظامی همدان شهر همدان نهاوند فرماندهی نیروی انتظامی همدان شهر همدان نهاوند تقلب مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۸۴۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل سه نفر از اعضای خانواده در شادگان

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، سرهنگ سید قاسم موسوی با اعلام این خبر اظهار کرد: روز گذشته (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) به‌دنبال وقوع قتل سه نفر از اعضای یک خانواده با سلاح شکاری در یکی از مناطق شهرستان شادگان، دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با تسلط اطلاعاتی در کمتر از ۱۰ ساعت محل اختفای قاتل را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی او را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شادگان با اشاره به اینکه از مخفیگاه قاتل سلاح به کار رفته در قتل کشف شد، تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس ضمن اعتراف به قتل ارتکابی نیز انگیزه خود را اختلافات خانوادگی و مالی عنوان کرد.

سرهنگ موسوی بیان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

دیگر خبرها

  • ۱۲ متهم متواری در فلاورجان دستگیر شدند
  • کشف ۵۰۰ میلیون ریال چک‌پول تقلبی در ایوان
  • دستگیری اعضای باند سرقت به عنف در بوئین‌زهرا
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان به عنف/نوشابه‌های قاچاق به بازار نرسید
  • دستگیری قاتل سه نفر از اعضای خانواده در شادگان
  • دستگیری دو باند توزيع مواد مخدر در کرمانشاه
  • دستگیری ۲۲ نفر از اعضای یک شرکت هرمی در نوشهر
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در شهرستان بهارستان
  • دستگيری عاملان نزاع دسته جمعی در کوهدشت