Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از زرند، مجید ارجونی امروز با اشاره به بازسازی خط آهن زرند اظهار کرد: با اجرای این طرح پس از گذشت حدود ۵۰ سال خط ریلی سیریز تا زرند به‌صورت کامل اصلاح می‌شود.

وی با بیان اینکه خط سیریز به سمت زرند به‌دلیل قدیمی بودن نهایت سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت را تحمل می‌کند، اظهار داشت: با بازسازی این مسیر به طول ۴۶ کیلومتر سبب افزایش سرعت قطار می‌شود

مدیرکل راه آهن استان کرمان از نصب یک دستگاه ایکس ری در ایستگاه راه آهن شهرستان زرند خبر داد و گفت:  با توجه به لزوم به‌روزرسانی تکنولوژی‌های مورد استفاده و همچنین ارائه خدمات به‌روز در ایستگاه‌های مسافری، در راستای بهبود خدمات ایستگاهی، ارتقای سطح امنیت، افزایش سرعت بازرسی، یک دستگاه ایکس ری تهیه و تا یک‌ ماه اینده در محل ورودی ایستگاه زرند نصب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: این دستگاه با قابلیت تحلیل مواد مختلف، کلیه اشیا و اجناس داخل چمدان، جعبه و هر نوع وسیله مخفی را نشان می‌دهد و از ورود هر گونه، مواد و تجهیزات ممنوع به سالن ایستگاه جلوگیری خواهد کرد.

 ارجونی در خصوص راه‌اندازی مجدد انبار توشه ایستگاه زرند اضافه کرد: مجموعه راه آهن استان از راه‌اندازی بخش خصوصی انبار توشه حمایت می‌کند و از افراد علاقه‌مند واجد شرایط راه‌اندازی انبار توشه درخواست داریم برای راه‌اندازی این واحد خدماتی به راه آهن شهرستان زرند مراجعه کنند.

منصوری مدیر پایانه راه آهن شهرستان زرند هم گفت: با مساعدت مدیرکل راه آهن استان در راستای ارائه خدمات به شهروندان و همچنین مردم کشورمان ارائه خدمات و تسهیل در انتقال خرده بار یا بار‌های حجیم به تهران و از تهران نیز به کل شهر‌های شبکه ریلی کشور، آمادگی راه‌اندازی مجدد انبار توشه راه آهن زرند را داریم.

انتهای پیام/۸۰۰۲۲/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: مدیرکل راه آهن کرمان ایستگاه قطار انبار توشه راه اندازی راه آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۸۴۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی سامانه مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای خودرو در اردبیل

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اردبیل از راه‌اندازی سامانه مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای خودرو خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، دلاور زارعی اظهار کرد: با توجه به ارتقای خدمات شهری و بهبود وضعیت ترافیکی با همکاری سازمان‌های مدیریت و مهندسی شبکه حمل‌ونقل و فاوای شهرداری اردبیل، سامانه مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای خودرو، راه‌اندازی شد.

وی افزود: همشهریان عزیز می‌توانند با مراجعه به آدرس https://ardabilman.ir و بخش حمل‌ونقل و ترافیک از خدمات پارک حاشیه‌ای استفاده کنند.

زارعی بیان کرد: با توجه به اینکه همه خدمات شهری در سامانه جامع خدمات شهروندی (اردبیل من) تجمیع شده است، شهروندان محترم با مراجعه به آدرس فوق و نصب این اپلیکیشن از قسمت صفحات، بدون نصب سایر نرم‌افزارها می‌توانند از همه خدمات شهرداری اردبیل بهره‌مند شوند.

کد خبر 748840

دیگر خبرها

  • راه اندازی مجموعه آزمایشگاه های تحقیقاتی و پژوهشی در استان ها
  • تسریع روند راه‌اندازی سامانه راهبردی ناوگان آتش‌نشانی تبریز
  • آغاز مجدد ثبت نام دریافت تسهیلات بازسازی ناوگان اتوبوسی در خوزستان
  • آغاز مجدد ثبت‌نام دریافت تسهیلات بازسازی ناوگان اتوبوسی
  • شمارش معکوس راه اندازی خط مسافربری دریایی خرمشهر به بصره
  • مدیریت ششم تکمیل خط ۶ و ۷ است سال گذشته ایستگاه های مهمی در این دو خط راه اندازی شد
  • راه‌اندازی سامانه مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای خودرو در اردبیل
  • راه اندازی دستگاه CT اسکن در بیمارستان ۱۷ شهریور رشت
  • رشته دندانپزشکی کودکان در قم راه‌اندازی می‌شود
  • پایگاه اورژانس ۱۱۵ بانوان در کردستان