Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، رئیس سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به تأکیدات و دستورات رئیس قوه قضائیه پیرامون مبارزه با جرایم اقتصادی، کاهش جمعیت کیفری، پیشگیری از وقوع جرم و برخورد قاطع با زمین خواری، برخی اقدامات دستگاه قضا در دوره تحول و تعالی را تبیین کرد.

وی پیگیری جدی سازمان بازرسی در راستای نظارت بر اجرای صحیح قوانین و حسن جریان امور را مورد اشاره قرار داد و افزود: این سازمان در راستای وظایف نظارتی تکالیف دستگاه‌های اجرایی را احصای و به آنها ابلاغ کرده است و در صورت ترک فعل برخوردهای لازم صورت خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی آل هاشم امام جمعه تبریز و نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی نیز در این دیدار با اشاره به اینکه اصل بازرسی در تمامی نهادها و ادارات بسیار خوب است، تاکید کرد: وجود بازرسی باعث می‌شود که یک خانه تکانی در دستگاه‌ها و ادارات انجام شود و زمانی که اسم بازرسی می‌آید، تمام تشکیلات اداری خودشان را جمع و جور کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین آل هاشم با بیان اینکه یکی از مزایای بازرسی از دستگاه‌ها و ادارات ساماندهی امورات انجام شده در ادارات است، این اقدام را بسیار مهم تلقی کرد و ضمن اشاره به بازدید خود از بازرسی استان آذربایجان‌شرقی گفت: به اعتقاد بنده هر جا که اسم بازرسی کل کشور آورده می‌شود خائنین باید بترسند و افراد پاکدست باید این سازمان را محل امنی برای اعلام گزارش و فساد بدانند.

وی مطالعه کتاب «مدیریت و فرماندهی در اسلام» که توسط حضرت آیت‌الله مکارم شیرازی به رشته تحریر درآمده است را به رئیس سازمان بازرسی کل کشور و همه مسئولان کشور توصیه کرد و افزود: بر اساس محتویات کتاب فوق، مدیری توانمند و خوب است که کارهای خوب مدیران قبلی را نزد کارکنان و مجموعه به رخ بکشد و اگر کار خوبی انجام نشده مطرح نکند و در راستای اصلاح آن اقدام کند؛ اما متأسفانه در کشور ما کسی که مسئولیت می‌گیرد، می‌گوید اینجا را خرابه تحویل گرفتم و این خیلی بد است، مدیر خوب مدیری است که کارهای خوب مدیران قبلی را اعلام کند.

کد خبر 5509798

منبع: مهر

کلیدواژه: رئیس سازمان بازرسی کل کشور نظارت و بازرسی بوشهر کرمانشاه سالروز ارتحال امام خمینی قیام 15 خرداد دهه کرامت آمار کرونا امام خمینی ره ویروس کرونا خروج قطار از ریل تغییر ساعت کاری اردبیل خراسان رضوی اجتماع سلام فرمانده سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۸۵۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرصت برای تعیین تکلیف املاک ادارات کرمان

  به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان ،معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان با اشاره به فروش ۷۰ میلیارد تومانی املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی و واریز مبلغ به حساب آن دستگاه‌ها، از ادارات خواست املاک مشخص شده را از طریق فروش و یا تهاتر، تعیین تکلیف کنند.

سیدمصطفی آیت‌اللهی موسوی با اشاره به قانون مولدسازی و ظرفیت آن گفت: اداره کل اقتصاد و دارایی به عنوان متولی امر، در صورت عدم همکاری ادارات دولتی در اجرای مولدسازی، اقدامات لازم را انجام دهد.

وی با اشاره به تصمیم گیری درباره املاک مازاد آموزش و پرورش، برق منطقه‌ای، علوم پزشکی رفسنجان و منابع طبیعی استان کرمان در روز‌های اخیر بیان کرد: ۷۰ میلیارد تومان اعتبار حاصل از فروش املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی استان کرمان به حساب آن دستگاه‌ها وارزی شده است.

معاون استاندار کرمان مهلت مولدسازی را محدود اعلام کرد و از ادارات خواست املاک مشخص شده را از طریق فروش و یا تهاتر تعیین تکلیف کنند.

وی اظهار کرد: تاکنون ۱۶ مصوبه به ارزش ۶۵۰۰ میلیارد تومان از مرکز برای تهاتر پروژه‌های نیمه تمام استان کرمان مانند تکمیل سد نساء بم، ساختمان آموزش و پرورش و احداث بیمارستان جایگزین شفا مجوز گرفته شده است.

دیگر خبرها

  • نماز اول وقت در ادارات اقامه شود
  • ۱۴۹۱۵۱ نفر در صف انتظار وام ازدواج هستند
  • ۱۴۹۱۵۱ نفر در صف انتظار تسهیلات ازدواج هستند
  • رئیس سازمان ملی استاندارد: امضای ایرانی جهانی شد
  • تمام مدیران باید سایه سازمان بازرسی را بالای سر خود احساس کنند
  • کارگروه مشترک برای آسیب شناسی روند رسیدگی به پرونده‌ها تشکیل شود
  • چرا ادارات دولتی خود را در مسئله حجاب مسئول نمی‌دانند؟
  • فرصت برای تعیین تکلیف املاک ادارات کرمان
  • فروش ۷۰ میلیارد تومانی املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی استان کرمان
  • فروش ۷۰ میلیارد تومانی املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی استان کرمان