Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - استاندار یزد از اعلام یک روز عزای عمومی در یزد خبر داد و گفت: تمام استان یزد فردا به دلیل حادثه قطار مشهد مقدس یزد عزادار هستند. - اخبار استانها -

مهران فاطمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم دریزدبا اشاره به خارج شدن قطار مشهد – یزد از ریل که منجر به فوت 21 نفر و مجروح شدن 86 فرد دیگر شد اظهار داشت: این حادثه بسیار ناراحت کننده و ناگوار بود و منجر به فوت و جراحت تعداد قابل توجهی از هم استانی‌های عزیزمان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ساعت 5 و 20 دقیقه این خبر اتفاق افتاد تصریح کرد: بلافاصله پس از وقوع این حادثه و اعلام گزارش آن، معاونت سیاسی و همچنین معاونت عمرانی استانداری یزد به محل حادثه اعزام شدند.

استاندار یزد خاطرنشان کرد: تیم‌های امدادی استان یزد هم از دقایق اولیه به محل حادثه اعزام و مشغول به امدادرسانی به حادثه دیدگان این سانحه شدند.

فاطمی با تقدیر از استاندار خراسان جنوبی و فرماندار طبس به دلیل اقدامات خوب در امداد‌رسانی به حادثه دیدگان گفت: هماهنگی بسیار خوبی در استان خراسان جنوبی برای امدادرسانی به حادثه دیدگان صورت گرفت و با همکاری تیم‌های امدادی دو استان، مصدومان بلافاصله به بیمارستان‌ طبس اعزام شدند و اجساد جانباختگان برای تشخیص پزشکی قانونی منتقل شدند.

روایت سانحه قطار در طبس به زبان دو تن از مصدومان حادثه / بعد از 4 ساعت به بیمارستان اعزام شدیم + فیلمحکیم جان‌باختن شهروندان ایرانی در حادثه واژگونی قطار را تسلیت گفتبذرپاش هیئتی را برای رسیدگی به حادثه قطار طبس-یزد تعیین کرد

وی گفت: مسافرینی که در سلامت بودند و به حمدالله مشکلی برای آنها پیش نیامده بود با قطار به طبس منتقل شدند و پس از آن هم با اتوبوس به استان یزد منتقل شدند.

استاندار یزد ادامه داد: از برگزاری نشست مدیریت بحران استان یزد در صبح امروز خبر داد و افزود: با اعلام رئیس جمهور و وزیر کشور فردا پنجشنبه در یزد عزای عمومی اعلام شد و تمام مردم استان یزد داغدار و عزادار این حادثه هستند.

انتهای پیام/781/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۸۵۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ مصدوم در حادثه اتوبوس حامل دانش‌آموزان یزدی در محور یزد-طبس

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، طباطبایی گفت: این اتوبوس حامل دانش‌آموزان پسر هنرستان ذکایی یزد و از یزد عازم مشهد مقدس بوده که دارای ۴۹ سرنشین است.

 

 وی افزود: این حادثه در مجموع ۱۰ مصدوم داشت که حادثه‌دیدگان، سه دانش‌آموز، یک معلم، دو راننده اتوبوس، دو راننده ایسوزو، یک راننده و یک سرنشین تریلر بوده‌اند.

 

مشخصات مصدومان در حال انتقال به بیمارستان دکتر رهنمون یزد:

 

۱. امیر عباس فرقانی ۱۸ ساله، تروما به سینه (دانش‌آموز)

۲. بهروز خسروانی، ۴۳ ساله، تروما به سر و گردن (راننده ایسوزو)

دیگر خبرها

  • نقص فنی علت توقف قطار مشهد به تهران اعلام شد
  • حال مساعد مصدومان حادثه تصادف اتوبوس دانش‌آموزان یزدی
  • تصادف اتوبوس حامل دانش‌آموزان یزدی با تریلر در اردکان
  • تصادف اتوبوس حامل دانش‌آموزان یزدی در محور طبس
  • ۱۰ مصدوم در حادثه اتوبوس حامل دانش‌آموزان یزدی در محور یزد-طبس
  • احداث «مشهد - گلبهار - چناران» سرعت می‌گیرد
  • ۳ رام قطار فوق العاده به مسیر ریلی مشهد- تهران اضافه شد
  • سه رام قطار فوق العاده به مسیر ریلی مشهد- تهران افزوده شد
  • فروش بلیت قطارهای فوق العاده مشهد از امروز
  • پیش‌بینی روزانه ۳ رام قطار فوق‌العاده در مسیر مشهد