Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین، حسین امیرعبداللهیان در دیدار با جمعی از علمای مسلمان هند با اشاره به سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در روزهای اخیر ، گفت: برخی از شما به گوشه هایی از اندیشه های بلند امام(ره) از جمله جدایی دین از سیاست و حمایت از محرومان عالم اشاره کردید. مقام معظم رهبری بعد از ارتحال حضرت امام(ره) اندیشه های ایشان و اسلام را پیگیری کردند و امروز همه در ایران و جهان اسلام به احیای تمدن بزرگ اسلامی در سراسر جهان دعوت شده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر امور خارجه کشورمان خاطرنشان کرد: من از نزدیک از زبان مقامات هند شنیدم که جامعه بزرگ مسلمانان هند سهم مهمی در پیشرفت این کشور داشته و دارد؛ اگر امروز این ویژگی ارزشمند بر این جامعه صدق می‌کند، نتیجه حضور علمای بزرگ اسلامی در تاریخ هند و شما عزیزان است.

وی گفت: به وجود یکایک شما علمای عزیز در کشور هند افتخار می‌کنم. برای من مایه افتخار است که امروز از زبان مقامات هند شنیدم که آنها برای همه ادیان الهی از جمله مسلمانان و دفاع از ساحت پیامیر اسلام توجه ویژه قائل هستند.

امیرعبداللهیان تصریح کرد: همچنین برای جمهوری اسلامی ایران مایه افتخار است که حامی و پشتیبان شما و نیز در کنار دولت و ملت هند باشیم.

وزیر امور خارجه کشورمان هم چنین سلام گرم مقام معظم رهبری و رییس جمهور ایران را به علمای حاضر در این نشست اعلام کرد.

وی در ادامه روابط رسمی ایران و هند را قوی و رو به پیشرفت دانست و گفت: شما علمای بزرگ مسلمان هستید و نقش مسلمانان در جامعه هند از پایه های قوی روابط ایران و هند است، وقتی در دیدار امروز از نخست وزیر خواستم نقشه راه قوی برای توسعه روابط با ایران ترسیم کند، ایشان گفت که این نقشه از قبل سال‌هاست که میان دو کشور در حال اجراست و باید از این پس قوی تر آن  را اجرا کرد.

وزیر امور خارجه کشورمان خاطرنشان کرد: نکته دیگر این است که ایران با وجود فشارهای دشمنان دست از اصول و مبانی اسلامی خود برنداشته است. کشورهای غربی در مذاکرات هسته ای گذشته نکته ای را به ما می گفتند که ما می توانستیم همه مشکلات برنامه هسته ای ایران را نادیده بگیریم. آنها به خوبی می دانند در اعتقاد اسلامی ما بمب اتم جایگاهی ندارد. آنها می دانند ما دنبال بمب هسته ای نیستیم، اما به ما فشار می آوردند. در مذاکرات خصوصی به ما می گفتند دست از حمایت از فلسطین بردارید تا ما فشار در موضوع هسته ای را کاهش دهیم. زمانی در مذاکرات گذشته نیز گفته بودند رژیم اسراییل را به رسمیت بشناسید تا ما اعلام کنیم هیچ مشکلی بین ایران و امریکا نیست.

وی ادامه داد: اما ما حمایت از ملت فلسطین و آزادسازی قبله اول مسلمانان را وظیفه دینی خود می دانیم.  

امیرعبداللهیان در پایان یاد و خاطره سردار سلیمانی را گرامی داشت و گفت او کسی بود که در دو سنگر مبارزه با صهیونیست و تروریسم مبارزه کرد.

کد خبر 682054 برچسب‌ها هسته‌ای - برجام امیر عبداللهیان اسرائیل مذاکرات وین هسته‌ای - مذاکرات فلسطین

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: هسته ای برجام امیر عبداللهیان اسرائیل مذاکرات وین هسته ای مذاکرات فلسطین هسته ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۸۵۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعداد زنان کارگر به روایت وزیر کار


به گزارش تابناک به نقل از مهر، امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ مراسم تجلیل از بانوان فعال عرصه کار و تولید در هفته کار و کارگر انجام شد. زنان نخستین تربیت کننده جامعه به شمار می‌روند و در دولت سیزدهم برای اولین بار کمیته زنان و خانواده ستاد هفته کار و کارگر تشکیل شده که امسال سومین سال فعالیت این کمیته محسوب می‌شود.

سید صولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این مراسم گفت: فعالیت کارآفرینان که به حوزه اشتغال اهتمام ویژه دارند جای بسی خرسندی دارد. کار، تولید اساساً عزت و اقتدار انسان است و بستر بالندگی انسان را فراهم می‌کند.

وی افزود: حضور گسترده بانوان در مجموعه کارگری از دیگر موفق‌های دیگری است. دنیا می‌داند در فرهنگ و تمدن اسلامی، زنان از جایگاه والایی برخوردارند. بر اساس آیه ۱۳ سوره حجرات تفاوتی بین زن و مرد وجود ندارد. خداوند می‌فرماید، ما انسان‌ها را از جنس مرد و زن خلق کردیم و برای شناخت. اما گرامی‌ترین انسان با تقواترین است و یکی از جلوه‌های تقوا، کوشش و تلاش و توسعه اشتغال است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: حضور بانوان در عرصه‌های مختلف بوده که بر اساس آمار از ۱۶ میلیون بیمه شده تأمین اجتماعی در بخش کارگری، بیش از ۳ میلیون نفر بانوان کارگر هستند. همچنین سرآمدترین اساتید دانشگاه، پرستار و معلم از جامعه زنان بوده که جای تقدیر دارد.

مرتضوی با اشاره به شعار سال ادامه داد: جهش تولید با مشارکت و همراهی مردم مساله امسال است. اساساً در حوزه اقتصاد اسلامی و بر اساس اصول ۴۳ و ۴۴ اقتصاد ایران به ۳ دسته دولتی، خصوصی و تعاونی تقسیم شده است. اقتصاد مدیون دست‌های توانمند نیروی انسانی است. بر اساس تاکید رهبر معظم انقلاب بیش از ۸۰ درصد اقتصاد باید دست بخش خصوصی باشد.

وی اضافه کرد: جهش تولید یعنی حرکت خارق‌العاده که نیاز به کوشش دارد. ما به عنوان کارگزار نظام باید تلاش کنیم برای فعالیت بخش خصوصی بسترسازی کنیم و موانع تولید رفع شود. اگر می‌خواهیم فرمان رهبری جامه عمل بپوشد باید از دولت شروع شود و ما آمادگی داریم دستان کارگران و کارفرمایان را به گرمی فشاریم.

وزیر کار در پایان عنوان کرد: جهش تولید با مشارکت مردم است اگر تولید با همراهی مردم باشد بسیاری از مفاسد پاک می‌شود زیرا سرمایه برای بخش خصوصی بوده که افراد با انگیزه بیشتر فعالیت خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • خودروسازان به ازای هر ۱ میلیون دلار ارز تخصیصی، چه تعداد خودروی نو تولید کردند؟
  • صفحه نخست روزنامه های عبری زبان/ صهیونیست‌ها در انتظار نتیجه مذاکرات
  • اتفاق عجیب در فوتبال ابران؛ ورثه سرمربی، شاکی جدید تیم شد!
  • جلسات قالیباف و رقبایش با منتخبان مجلس دوازدهم به روایت فرید موسوی /فعلا خبری از مرامنامه و مانیفست نیست
  • شکایت عجیب از باشگاه ایرانی: ورثه یک سرمربی!
  • تعداد زنان کارگر به روایت وزیر کار
  • درخواست ماکرون برای بازدارندگی هسته‌ای در دفاع مشترک اروپایی
  • خبر احتمال مذاکرات هسته ای،قیمت دلار را در بازار تهران ریخت
  • درخواست کریمی قدوسی از دولت افغانستان برای بررسی رگ و ریشه اش /سخنگوی سپاه ادعای جنجالی را تکذیب کرد /گاف تاریخی نماینده مشهد چه بود؟
  • اسرای اسرائیلی خطاب به نتانیاهو: هر چه زودتر برای آزادی ما توافق کن!