Web Analytics Made Easy - Statcounter

دو بازیکن اسبق تیم فوتبال استقلال، در فهرست خریدهای بعدی پرسپولیس قرار دارند.

به گزارش قدس آنلاین، در شرایطی که تنها کمتر از یک هفته از پایان مسابقات بیست‌ویکمین دوره مسابقات لیگ برتر زمان می‌گذرد، دانیال اسماعیلی‌فر ستاره فصل قبل سپاهان به پرسپولیس پیوست.

با این انتقال می‌توان پرسپولیس را را تا بدین‌جا برنده قاطع نقل و انتقالات تابستانی دانست اما این پایان کار نیست و در روزهای آینده نیز تکلیف حضور سه بازیکن دیگر در جمع سرخپوشان مشخص خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سجاد شهباززاده مهاجم فصل قبل سپاهان و اسبق استقلال در روزهای اخیر مذاکراتی را با پرسپولیس انجام داده و علاوه بر او میلاد زکی‌پور نیز در آستانه پیوستن به این تیم قرار دارد.

 سروش رفیعی و از بین موسی کولیبالی و گئورگی گولسیانی نیز یک بازیکن به جمع سرخپوشان تهرانی اضافه خواهد شد.

منبع: ایرنا

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: پرسپولیس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۸۵۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس برای رامین رضاییان استعلام گرفت

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس این هفته در دیداری حساس باید برابر سپاهان قرار گیرد و امیدوار است با برتری در این بازی سرنوشت‌ساز، ضمن جبران شکست بازی رفت، شرایط را در جدول نیز به سود خود تغییر دهد.

یکی از شایعات شکل گرفته پیش از این بازی اما مربوط به محرومیت رامین رضاییان بود. بعد از دریافت کارت زرد در بازی مقابل ملوان، شایعات زیادی درباره محرومیت مدافع راست سپاهان شکل گرفت. هرچند این بازیکن بعد از این بازی شخصا به تکذیب آن پرداخت و مدعی شده محروم نیست.

با این حال باشگاه پرسپولیس نیز برای آگاهی از شرایط این بازیکن و احتمال محرومیت یا حضورش در این بازی، از سازمان لیگ استعلام گرفت که در نهایت مشخص شد او سه کارته است و مشکلی برای همراهی سپاهان در جدال با پرسپولیس نخواهد داشت.

دیگر خبرها

  • پرسپولیس برای رامین رضاییان استعلام گرفت
  • مخالفت سازمان لیگ با درخواست مالک پرسپولیس؛ نمی توانید بلیت ها را بخرید!
  • ستاره پرسپولیس در لیست سیاه اوسمار
  • مارتین آنسلمی در مسیر موفقیت؛ بیلسای بعدی آرژانتین کیست؟
  • درخشش استقلالی سابق در هوادار ادامه دارد
  • غیبت دومین ستاره سپاهان مقابل پرسپولیس!
  • مدافع سابق استقلال غایب سپاهان برابر پرسپولیس/ یک خودی در ابهام
  • استوری تند و تیز محمد انصاری؛ برای نبرد با زمین‌خواری و اختلاس لباس رزم به تن کنید! + عکس
  • خبر خوب برای سپاهان پیش از بازی با پرسپولیس
  • نصرتی: با استقلال خیلی راحت‌تر بازی می‌کنیم