Web Analytics Made Easy - Statcounter

رهبر جنبش انصارالله یمن گفت: ما بر سر آزادی و استقلال کشور سازش نخواهیم کرد.

به گزارش گروه بین الملل ایران اکونومیست به نقل از المسیره، «عبدالملک الحوثی» رهبر جنبش انصارالله یمن در دیدار با بزرگان و ریش سفیدان منطقه تعز یمن گفت که سازش بر سر آزادی و استقلال یمن غیر قابل قبول است.

وی افزود: ما موشک‌های دوربرد و دقیقی داریم که بهترین و به‌روز‌ترین تکنولوژی‌های آمریکایی در رهگیری آنها شکست خوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رهبر جنبش انصارالله گفت که عربستان از همه دنیا برای دستیابی به سامانه‌هایی که بتواند موشک‌های ما را ساقط کند، کمک گرفت و کار این کشور به جایی رسید که حتی این سامانه‌ها را از اسرائیل گدایی کرد.

الحوثی اظهار داشت: ما تعز را محاصره نکردیم بلکه در آن حضور داشتیم و این ائتلاف متجاوز است که تعز را محاصره کرده است.

وی افزود: ائتلاف متجاوز این محاصره دروغین را بهانه‌ قرار داده تا بدین وسیله ضمن بدنام کردن مقاومت یمن، بتواند از انصارالله امتیاز بگیرد. 

رهبر انصارالله یمن در ادامه گفت: «ما در وضعیتی قرار داریم که باید کاملا هوشیار باشیم. ما پس از همراهی خداوند و یاری او امروز از همه نظر در شرایط بهتری قرار داریم. اینکه کشور ما از موشک‌های بالستیک به صورت گسترده استفاده کرده است، به مثابه اهانت و تحقیر آمریکا و عربستان سعودی است.»

الحوثی با بیان اینکه هیچ کس در دنیا نمی‌تواند آزادی، استقلال و کرامت مردم یمن را مصادره کند افزود: امروز آن کسی که پرچم عادی سازی روابط، شراکت و همپیمانی با رژیم صهیونیستی را حمل می‌کند، همان کسی است که به یمن تجاوز می‌کند.

 


 

منبع: خبرگزاری تسنیم

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۸۵۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ زهرچشم انصارالله از آمریکا؛ آیا ائتلاف به یمن حمله می‌کند؟

نیروهای انصارالله یمن ۲ ناوشکن آمریکایی و ۲ کشتی اسرائیلی را در دریای سرخ هدف قرار دادند؛ این‌ در حالی است که منابع خبری از آماده شدن گسترده ارتش آمریکا برای حمله به خاک یمن خبر می‌دهند.

دریافت 30 MB

خبرنگار: مریم همتی / تدوینگر: یزدان قربانی 

دیگر خبرها

  • ورزشگاه آزادی، قتلگاه مهمانان پرسپولیس و استقلال
  • تجاوز آمریکا و انگلیس به صعده یمن
  • محاصره کارخانه اسلحه‌سازی حامی رژیم صهیونیستی در انگلیس
  • این مربی می‌خواست جای جواد نکونام را در استقلال بگیرد!
  • فریاد‌های خانواده‌های اسرای اسرائیلی مقابل مقر اقامت بلینکن
  • دانشگاه کلمبیا در محاصره نیرو‌های پلیس + فیلم
  • ده بازی خاطره‌انگیز تراکتور-استقلال در یک دهه اخیر
  • صلح و سازش در پرونده نزاع دو برادر اهوازی پس از سه سال
  • ویدیو/ زهرچشم انصارالله از آمریکا؛ آیا ائتلاف به یمن حمله می‌کند؟
  • شرط برگزاری پیکان - استقلال در ورزشگاه آزادی