Web Analytics Made Easy - Statcounter

تا همین چند سال پیش اگر می‌خواستیم به سفر برویم تنها گزینه روی میز برای اقامت در شهر مورد نظرمان، گرفتن اتاق در هتل بود. اما در سال‌های اخیر صنعت اجاره اقامتگاه مثل یک موشک آن هم با سرعت زیاد در حال رشد است و طرفداران زیادی هم برای خودش دست‌وپا کرده است.

تا همین چند سال پیش اگر می‌خواستیم به سفر برویم تنها گزینه روی میز برای اقامت در شهر مورد نظرمان، گرفتن اتاق در هتل بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما در سال‌های اخیر صنعت اجاره اقامتگاه مثل یک موشک آن هم با سرعت زیاد در حال رشد است و طرفداران زیادی هم برای خودش دست‌وپا کرده است.

از طرفی با رشد شبکه‌های اجتماعی و بیشتر دیده شدن تصاویر مربوط به جاذبه‌های گردشگری تعداد مسافران بیشتر شده که این هم نقش زیادی در رشد صنعت اجاره اقامتگاه داشته است.

پس اگر این‌بار با دیدن عکسی تصمیم گرفتید که به آن شهر سفر کنید کافی است برای اجاره آپارتمان مبله یا رزرو ویلا در سراسر کشور به وب سایت پینورست که به‌صورت تخصصی در زمینه اجاره اقامتگاه فعالیت می‌کند سر بزنید.

حالا هم می‌خواهیم به شما بگوییم که اجاره اقامتگاه چه مزایا و خوبی‌هایی نسبت به ماندن در هتل دارد.

تعطیلات رویایی خودتان را برنامه‌ریزی کنید

وقتی موقع سفر می‌شود و شما قصد دارید که در هتل اقامت کنید خیلی انتخاب‌های زیادی در مورد محل قرارگیری هتل ندارید. یعنی تصور کنید که به یک شهر کوچک ساحلی سفر کردید و می‌خواهید که در چند قدمی ساحل باشید و از منظره دریا لذت ببرید. این در حالی است که تنها هتل شهر از ساحل فاصله دارد و در یک محوطه جنگلی و نزدیک به کوه است.

اما با اجاره اقامتگاه دست شما در انتخاب محل باز است. دوست دارید هر روز صبح با صدای امواج دریا از خواب بیدار شید؟ اجاره اقامتگاهای ساحلی را به شما پیشنهاد می‌دهیم. دوست دارید محل اقامتتان به شما حس خانه بدهد؟ آپارتمان‌های مبله بهترین انتخاب هستند. دوست دارید که چند روزی را در دل جنگل و دور از همه چی بگذرانید؟ یک کلبه جنگلی در محلی بکر دقیقاً جایی است که باید باشید.

خلاصه این طور بگوییم که هر کسی می‌توانید اقامتگاه موردنظرش را در پینورست پیدا کند.

از حریم خصوصی لذت ببرید

اگر تجربه اقامت در هتل را داشته باشید خیلی خوب می‌دانید که ماندن در یک محیط شلوغ در کنار کلی آدم دیگر چطور است. به هر قسمتی از هتل که بروید مطمئناً با کلی افراد دیگر که مثل شما مسافر هستند برخورد خواهید کرد و در واقع چیزی به معنی حریم خصوصی معنایی ندارد.

اجاره اقامتگاه آن حریم خصوصی و آرامشی که به‌دنبالش هستید را به شما می‌دهد. حتی اگر با دوستانتان هم سفر کرده باشید می‌توانید هر کدام اتاق خودتان را بردارید و در عین حال که در کنار همدیگر هستید حریم خودتان را هم داشته باشید.

هر زمان که خواستید از خواب بیدار شوید

هتل‌ها هم مثل خیلی از جاهای دیگر قوانین مربوط به خودشان را دارند. معمولاً در هتل‌ها صبحانه یا شام در یک بازه زمانی مشخص سرو می‌شود. اگر نمی‌خواهید غذا را از دست دهید باید سر زمان خودتان را به رستوران برسانید.

دوست ندارید در سفر در قید و شرط چیزی باشید؟ دوست دارید هر وقت که دلتان خواست بخوابید و از خواب بیدار شوید؟ پس اجاره اقامتگاه چاره کار شماست.

سالم‌تر بخورید، کمتر خرج کنید

بیشتر اتاق‌های هتل‌ها یک آشپزخانه کوچک دارند. ولی خب وسایل و تجهیزات کاملی ندارند و در واقع نمی‌توانید در آنها آشپزی کنید.

همین مسافران را مجبور می‌کند تا برای صرف وعده‌های غذایی به بیرون بروند.

تمام ویلاها و آپارتمان‌هایی که پینورست برای شما گلچین کرده آشپزخانه با وسایل و لوازم کامل دارند. پس اگر ترجیح می‌دهید که خودتان غذاهای سالم بپزید و رژیم غذایی‌تان را رعایت کنید باید فکر ماندن در هتل را از سر بیرون کنید.

مطمئناً خودتان می‌دانید اما خوب است این را بگوییم که اگر خودتان در طول سفر آشپزی کنید هم می‌توانید تا حد زیادی هزینه‌هایتان را کاهش دهید و هم می‌توانید برای خرید به مغازه‌ها و بازارهای محلی سر بزنید که این به چرخه اقتصاد هم کمک می‌کند.

همه هزینه‌ها مشخص است

وقتی شما از سایتی مثل پینورست یک اقامتگاه مثل ویلاهای چالوس، خانه‌های روستایی رشت، آپارتمان‌های مبله تهران، بوم‌گردی‌های قشم و … اجاره می‌کنید یک هزینه مشخص را می‌پردازید. بعد هم هیچ هزینه دیگری به آن اضافه نمی‌شود.

خیلی از این اقامتگاه‌ها استخر، سونا، میز بیلیارد، فوتبال‌دستی، فضای بازی و … دارند که شما با پرداخت همان هزینه مشخص می‌توانید از همه آنها استفاده کنید.

اما گاهی هتل‌ها برای استفاده از هر امکاناتی هزینه جدا دریافت می‌کنند و ممکن است که شما این را از اول ندانید. زمانی که می‌خواهید هزینه نهایی را پرداخت کنید و اتاق را تحویل بدهید از هزینه‌های نوشته شده در فاکتور سورپرایز خواهید شد.

چرا برای اجاره اقامتگاه سراغ پینورست بریم؟

مطمئناً موقع جست‌وجو برای اجاره اقامتگاه با اسم‌های زیادی روبه‌رو شدید و از خودتان می‌پرسید که به کدام اعتماد کنم؟ یکی از مزیت‌های اصلی پینورست این است که تمامی اطلاعات، امکانات و تصاویر کاملاً دقیق هستند. همین‌طور در پینورست امکان نظر گذاشتن وجود دارد و خواندن نظرات مهمان‌های قبلی خیلی می‌توانید به شما کمک کند.

در ضمن تیم پشتیبانی پینورست به‌صورت ۲۴ ساعته از لحظه ثبت رزرو تا بعد از تمام شدن اقامت در کنار شماست تا در صورت بروز کوچک‌ترین مشکلی سریع آن را حل کند.

کد خبر 580601

منبع: ایمنا

کلیدواژه: اقامتگاه چالوس شمال اجاره ویلا اقامتگاه اقتصادی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق اجاره اقامتگاه دوست دارید هتل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۸۵۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلق ماندن مردم در تاب پارک سیرجان در پی قطع برق

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، شهربازی مجموعه گهر پارک شهر سیرجان در استان کرمان واقع شده است. روز جمعه ۱۴ اردیبهشت گروهی از شهروندان سوار بر تاب بزرگاین مجموعه، پس از قطع برق نیم ساعت به صورت معلق و وارونه بین زمین و آسمان آویزان شدند. همانطور که می‌دانید برای ایمنی بیشتر در شهربازی قطعا وسایلی از این دست باید از برق دوبل استفاده کنند. یعنی از دو مکان برق بگیرند یا اینکه برق اضطراری داشته باشند و حتی نباید در حرکت بعضی از دستگاه‌های داخل شهر بازی وقفه‌ای هم ایجاد شود. زیرا زمانی که برق اضطراری وجود نداشته باشد، افراد حین استفاده از وسایل شهربازی گرفتار می‌شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

متن پیام شهروند خبرنگار ما:
در مجموعه تفریحی گهر پارک سیرجان در حال تفریح با یکی از دستگاه‌ها بودم که برق مجموعه قطع شد و به مدت نیم ساعت در ارتفاع ۵۰ متری معلق بودیم با خلاص کردن گیربکس از بالا آزاد شد مجموعه فاقد برق اضطراری بود استرسی که به ما در بالا و خانواده ها در پایین وارد شد که با هیچ چیز قابل جبران نیست خواهشمند هستم پیگیر باشید. تشکر

دیگر خبرها

  • اقامتگاه‌های ارزان و اقتصادی در آبادان
  • لیورپول ۴ - ۲ تاتنهام/ شاگردان کلوپ، سهمیه لیگ قهرمانان را از زنبق‌ها گرفتند+ فیلم
  • برد پُرگل چلسی و برتری دقایق پایانی برایتون برابر استون‌ویلا
  • موتور چلسی در انتهای فصل روشن شد/ شکست استون ویلا به نفع تاتنهام+ فیلم
  • باخت بدموقع ویلا، معادله سهمیه را پیچیده کرد!‏
  • ابلاغ سرفصل‌های دوره توانمندسازی بهره‌برداران بوم‌گردی
  • ابلاغ سرفصل‌های دوره توانمندسازی بهره‌برداران بوم گردی
  • ترس از مدیران، دلیل بی‌میلی اونای امری به نشستن روی نیمکت بایرن مونیخ
  • اطرافیان توماس توخل: احتمال ماندن این سرمربی در بایرن مونیخ وجود دارد
  • معلق ماندن مردم در تاب پارک سیرجان در پی قطع برق