Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام ضمن تسلیت به بازماندگان قربانیان حادثه قطار مشهد - یزد بر ضرورت بررسی دقیق حادثه مرگبار خروج قطار مشهد - یزد از ریل و همچنین تعقیب قضایی مقصران احتمالی این سانحه تاکید کرد.

آیت‌الله آملی لاریجانی در جلسه امروز مجمع تشخیص مصلحت، ضمن تسلیت به بازماندگان قربانیان حادثه قطار مشهد - یزد و آرزوی شفای عاجل برای مصدومان این سانحه، با بیان اینکه چنین حوادثی برای همه ملت دردناک است، تصریح کرد: از مسئولان می‌خواهیم که با بررسی جدی این موضوع، ریشه‌یابی علل حادثه و تعقیب قضایی مقصران احتمالی، جلوی تکرار این قبیل حوادث را بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام همچنین برای قربانیان این حادثه، طلب رحمت و مغفرت الهی و علو درجات کرد.

در ادامه این جلسه، دو لایحه «معاهده استرداد مجرمین بین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری فدرال برزیل» و «معاهده معاضدت حقوقی متقابل در امور مدنی بین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری فدرال برزیل» اختلافی میان شورای نگهبان و مجلس شورای اسلامی بررسی شد که آیت الله دری نجف آبادی، نایب رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجمع، سیر مصوبه، اشکالات شورای نگهبان و سوابق معاهدات مشابه این دو لایحه را برای اعضای مجمع تشریح کرد و افزود: کمیسیون حقوقی و قضایی با حضور اعضای مجمع و وزیر دادگستری، این دو لایحه را بررسی و با نظر مجلس موافقت کرد.

در ادامه، اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام به بررسی مفاد دو لایحه و اشکالات شورای نگهبان پرداختند و به مصلحت مورد نظر مجلس شورای اسلامی درباره این مصوبات رای مثبت دادند.

اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام همچنین در جلسه امروز، مواد پایانی آیین نامه داخلی این نهاد را مورد بررسی قرار دادند و به تصویب رساندند./ایرنا

منبع: فردا

کلیدواژه: آیت الله آملی لاریجانی مجمع تشخیص مصلحت نظام اعضای مجمع قطار مشهد دو لایحه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۸۵۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگذشت خبرنگار روزنامه جمهوری اسلامی در یک حادثه رانندگی

ایسنا/مرکزی حمید نیکویی، خبرنگار روزنامه جمهوری اسلامی، امروز (شنبه ۱۵ اردیبهشت) در یک سانحه رانندگی در محور نیزار - قم کشته شد.

حمید صادقی، مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان محلات در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: زنده‌یاد حمید نیکویی از جمله پیشکسوتان عرصه خبر و رسانه شهرستان محلات بود که از سال‌ها پیش، از طریق روزنامه جمهوری اسلامی و سایر رسانه‌های کشوری، به پوشش اخبار شهرستان محلات می‌پرداخت.

وی با تسلیت درگذشت مرحوم نیکویی به جامعه رسانه‌ای محلات، ادامه داد: مرحوم نیکویی در سال‌های اخیر ارتباط خوبی با مجموعه‌های فرهنگی و هنری در اطلاع‌رسانی رویدادها داشت و در جلسات مختلف حضور فعال داشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تسلیت استاندار خوزستان به مناسبت درگذشت مادر شهیدان دزفولی
  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی شهادت سرباز مرزبانی
  • دیدار رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا و فرمانده نیروی هوایی ارتش با خانواده شهید زاهدی
  • درگذشت خبرنگار روزنامه جمهوری اسلامی در یک حادثه رانندگی
  • آیت‌الله جوادی آملی: حجاج باید پرچمدار فرهنگ ایران اسلامی باشند
  • مرگ خبرنگار روزنامه جمهوری اسلامی در یک حادثه رانندگی
  • امام صادق(ع) آغازگر جهاد فقه و نهضت علمی اسلامی است
  • مصلحت قطعی همچنان در انتظار تصمیم مجمع تشخیص مصلحت نظام
  • توصیه مهم آیت‌الله جوادی‌آملی به روحانیون کاروان‌های حج
  • لغزندگی خیابان و بی احتیاطی راننده منجر به فوت پاکبان در مشهد شد