Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها_ نماینده ولی فقیه در سپاه فجر فارس گفت: جهاد تبیین به عنوان یک جهاد فوری در فضای مجازی و حقیقی و در جمع‌های مختلف دوستانه و خانوادگی از دیدگاه مقام معظم رهبری است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، حجت‌الاسلام محمود محمودی‌زاده عصر امروز در مراسم تودیع و معارفه نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه ثارالله شیراز اظهار داشت: همه انسان‌ها در همه جوامع به دنبال موفقیت هستند و موفقیت از دیدگاه‌های مختلف، متفاوت است، مسیر موفقیت از دید آیات و روایات، ایمان و ارتباط با خدا و در یک کلام خدا محوری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمودی‌زاده با تاکید بر اینکه انسان در صورتی ارزش دارد که به خدا وصل باشد، تصریح کرد: انسانیت انسان زمانی جایگاه پیدا می‌کند که ارتباط با خدا داشته باشد و همین مسئله سبب رشد، ارزش، صعود و تکاملی می‌شود. کسی که در راه خدا گام برمی‌دارد، خداوند راه خروج از تاریکی‌ها و سختی‌ها را به او نشان می‌دهد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس گفت: اگر امام راحل توانست در مقابل دشمن تا دندان مسلح پیروز شود، ایمان و ارتباط قوی با خدا داشت.

حجت‌الاسلام محمودی‌زاده دومین عامل برای موفقیت فرد و جامعه بر اساس آیات و روایات را ولایت مداری دانست و با بیان اینکه از ولایت مداری به عنوان سنگ بنای دین یاد می‌شود، تصریح کرد: اگر دست در دست ولایت داشته باشیم، با قرآن به هدایت و سعادت خواهیم رسید و این معنی حدیث ثقلین است.

وی با بیان اینکه دشمنان ایران هم فهمیده‌اند که امام بدون امت اقتدار ندارد، و از امت بدون امام هم نباید ترسید، تاکید کرد: ایران اسلامی به واسطه ارتباط قوی میان امت و امام است که تاکنون پیروز و سربلند بوده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه فجر فارس با تاکید بر همراهی گام به گام با ولایت، این امر را رمز موفقیت یک جامعه الهی و توحیدی دانست و افزود: سومین عامل موفقیت فرد و جامعه از نگاه مبانی دینی جهاد فی‌سبیل الله است.

حجت‌الاسلام محمودی‌زاده، جهاد با مال، نفس و زبان را جهادهای مدنظر امام علی علیه السلام در نهج البلاغه عنوان کرد و گفت: جهاد تبیین، همان جهاد با زبان است که مقام معظم رهبری هم بر آن تاکید دارد.

وی با اشاره به جنگ ترکیبی و تلاش دشمن برای ناکارآمد جلوه دادن نظام، جهاد تبیین را به عنوان یک جهاد فوری در فضای مجازی و حقیقی و در جمع های مختلف دوستانه و خانوادگی از دیدگاه مقام معظم رهبری عنوان کرد.

حجت‌الاسلام محمودی‌زاده وظیفه ذاتی سپاه را حفاظت و نگهداری از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: سپاه فجر فارس هم برای بصیرت‌افزایی میان پاسداران و بسیجیان در جهاد تبیین برنامه‌هایی تدوین شده است.

سرهنگ پاسدار محمد بهادر علیپور فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز نیز در این مراسم با یادآوری اینکه ناحیه،24 حوزه مقاومت و بیش از 700 پایگاه مقاومت دارد، این ناحیه را یکی از پرنیروترین نواحی در سطح استان و کشور خواند و اظهار داشت: ناحیه ثارالله از نظر عده و عده معادل 17 استان کشور است.

امام جمعه کرمانشاه: معرفی شخصیت امام خمینی (ره) به نسل جوان از مصادیق جهاد تبیین استمعاون سازمان اوقاف: جهاد تبیین باید در حوزه وقف جدی گرفته شود

وی تصریح کرد: مسئول نمایندگی ولی فقیه و نیروهای این دفتر در ناحیه ثارالله هر جایی که نیاز به کمکشان بود، حضور یافته و صادقانه کمک می‌کردند و اعتقاد قلبی برای حمایت، اطاعت و کمک به مسئول نمایندگی ولی فقیه دارم.

به گزارش تسنیم در پایان این مراسم حجت‌الاسلام حسین علیزاده به عنوان نماینده جدید ولی فقیه در سپاه ناحیه ثارالله شیراز معرفی شد.

انتهای پیام/424/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ولی فقیه در سپاه ناحیه ثارالله سپاه فجر فارس محمودی زاده حجت الاسلام جهاد تبیین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۸۵۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شعری که در فضای مجازی ۱۰ میلیون بازدیدکننده داشت

محمود اکرامی فر درباره برنامه «سرزمین شعر» که از شبکه چهارم سیما پخش شد، گفت: این برنامه شعر را به یک گفتمان عمومی و از یک گزاره محفلی به یک گزاره عمومی تبدیل کرد، به طوریکه شعر را در جامعه رواج داد و توانست دوباره به زندگی عمومی، گفتگو‌ها و ارتباطات کلامی مردم برگرداند.

وی افزود: موسی عصمتی یکی از شاعرانی بود که بخاطر جاذبه رسانه‌ای و شعر خوبش از او استفاده کردم و در گروه من قرار داشت. اشعار او را در صفحه مجازی ام منتشر کردم و بازخورد‌های زیادی از آن گرفتم.

این شاعر و داور برنامه تلویزیونی «سرزمین شعر» گفت: بیش از صد هزار نفر از این صفحه من بازدید کردند و شعر این شاعر حدود ۱۰ میلیون نفر بازدیدکننده داشت. خیلی‌ها برای ما نوشتند که با این شعر زندگی کردند و حتی به گریه افتادند. می‌توانم بگویم سرزمین شعر برنامه خوبی بود و می‌تواند بهتر هم شود.

برنامه «سرزمین شعر» در ادامه هجدهمین جشنواره بین المللی شعر فجر از ۲۶ اسفند پارسال در قالب مسابقه شعر به روی آنتن شبکه چهارم سیما رفت و فرصتی شد برای شنیدن اشعار جشنواره و انتخاب شاعران برتر بود. در قسمت اول این برنامه غزلی از موسی عصمتی درباره پدر و کارگران معدنعلاوه بر اینکه حضار برنامه را تحت تاثیر قرار داد، با اقبال عمومی هم همراه شد.

(پدر)

پدرم را خدا بیامرزد، مردِ سنگ و زغال و آهن بود
سال‌های دراز عمرش را، کارگر بود، اهل معدن بود

از میان زغال‌ها در کوه، عصر‌ها رو سفید برمی‌گشت
سربلند از نبرد با صخره، او که خود قله‌ای فروتن بود

پا به پای زغال‌ها می‌سوخت! سرخ می‌شد، دوباره کُک می‌شد
کوره‌ای بود شعله‌ور در خود، کوره‌ای که همیشه روشن بود

بار‌هایی که نانش آجر شد، از زمین و زمان گلایه نکرد
دردهایش، یکی دوتا که نبود! دردهایش هزار خرمن بود

از دل کوه‌های پابرجا، از درون مخوف تونل‌ها
هفت خوان را گذشت و نان آورد، پدرم که خودش تهمتن بود

پدرم مثل واگنی خسته، از سرازیر ریل خارج شد
بی خبر رفت او که چندی بود، در هوای غریب رفتن بود

مردِ دشت و پرنده و باران، مردِ آواز‌های کوهستان
پدرم را خدا بیامرزد، کارگر بود، اهل معدن بود

منبع: صداوسیما

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری ادبیات

دیگر خبرها

  • فعالان عرصه عقیدتی سیاسی در سپاه ناحیه آستارا تجلیل شدند
  • تجلیل از فعالان عرصه عقیدتی سیاسی در سپاه ناحیه آستارا
  • شعری که در فضای مجازی ۱۰ میلیون بازدیدکننده داشت
  • تدارک ۳۰ عنوان برنامه برای هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج
  • آزادی بیان غربی‌ها اهداف استکباری و استبدادی دارد
  • ضرورت روشنگری و تبیین دانشجویان در فضای رسانه‌ای
  • شهید مطهری مجاهدی در عرصه جهاد تبیین بود
  • اجرای بیش از ۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی مهرستان
  • برگزاری نشست بصیرتی و جهاد تبیین در تپه شهدای گمنام خوی + تصاویر
  • رسانه‌ها در خط مقدم جهاد تبیین هستند