Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@18:19:40 GMT

شناسایی و دستگیری ۳ عضو یک باند میلیاردی

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۸۵۷۷۴

شناسایی و دستگیری ۳ عضو یک باند میلیاردی

علی عباسی کسانی گفت : پس از مراجعه چند نفر از شهروندان به پلیس فتا کرمانشاه و طرح شکایت مبنی بر اینکه پس از درج آگهی با موضوعاتی مانند دستگاه موتوربرق، دستگاه بستنی‌ساز، کنسول بازی پلی‌استیشن در سایت‌های اینترنتی مورد کلاهبرداری قرار گرفته اند، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

به گفته رئیس پلیس فتا استان افراد شاکی عنوان کردند شخصی از طریق شبکه‌های اجتماعی با آن‌ها ارتباط برقرار و پس از جلب اعتمادشان با ارسال رسید بانکی و بیان اینکه مبلغ را از طریقف پایا انتقال داده و طی چند ساعت آینده به‌حساب شما واریز می‌شود، کالا را تحویل گرفته و علی‌رغم گذشت زمان تاکنون هیچ مبلغی به‌حسابشان واریز نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برابر اظهارات شاکیان و بررسی‌های فنی به‌عمل‌آمده معلوم شد متهم از طریق اپلیکیشن رسید ساز جعلی اقدام به کلاهبرداری از قربانیان کرده و جهت دریافت کالا از تاکسی‌های آنلاین و یا پیک استفاده می‌کرده است.

با تلاش شبانه‌روزی ماموران پلیس، اعضای این باند که ۳ نفر بودند شناسایی و پس از هماهنگی قضایی دستگیر و به پلیس فتا منتقل شدند.

اعضای این باند اقدام به کلاهبرداری ۵ میلیارد ریالی از ۱۸ نفر کرده بودند، فروشندگان پس از دریافت رسید پرداخت، حتماً موجودی حساب خود را چک کرده و به یاد داشته باشید که حتماً پیامک واریز بانک را فعال و درصورتی‌که خدمات پیامکی ندارید، از طریق دستگاه خودپرداز موجودی خود را بررسی کنند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس آگاهی نیروی انتظامی پلیس فتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۸۵۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه

مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت : ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان پس از اطلاع از اینکه اعضای دو باند توزیع مواد مخدر قصد انتقال محموله‌هایی را به کرمانشاه دارند، رسیدگی به موضوع را در دستورکار قرار دادند.

وی ادامه داد: ماموران با انجام کار‌های اطلاعاتی و در تحقیقات گسترده خود موفق به شناسایی چهار دستگاه خودرو متعلق به قاچاقچیان دو باند مواد مخدر شده و آنها را در عملیات‌هایی جداگانه توقیف کردند.

حاجیان تصریح کرد: در بازرسی‌های انجام گرفته از خودرو‌های توقیفی، مجموعاً ۱۶۳ کیلوگرم تریاک کشف شد.

رئیس پلیس استان از دستگیری ۱۰ عضو باند‌های قاچاق مواد مخدر خبر داد و گفت: افراد دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

وی مبارزه با پدیده قاچاق مواد مخدر را از مهمترین برنامه‌های پلیس کرمانشاه عنوان کرد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • انهدام باند جعل اسناد و کلاهبرداری سازمان یافته املاک در قم
  • باند جعل اسناد و کلاهبرداری سازمان یافته املاک در قم شناسایی شد
  • انهدام شرکت هرمی کیونت در کرج
  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه
  • دستگیری دو باند توزيع مواد مخدر در کرمانشاه
  • شناسایی و انهدام باند قاچاق خودرو‌ در مازندران
  • دستگیری کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • کلاهبرداری از طریق جعل اسناد خودرو در نظرآباد
  • دستگیری باند سارقان سیم و کابل‌های برق در اسلامیه