Web Analytics Made Easy - Statcounter

به دنبال اطلاعاتی مبنی بر کارگذاری بمب همزمان با فرود هواپیمای «سرگئی لاوروف» وزیر خارجه روسیه، گروه خنثی‌سازی بمب و خدمات اضطراری در فرودگاه بین‌المللی «زوارتنوتس» در ایروان، پایتخت ارمنستان مستقر شده‌اند.

به نوشته اسپوتنیک، در حال حاضر چندین گروه از آتش‌نشانان، امدادگران و روان‌شناسان نیز به فرودگاه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به تازگی سفر دیپلماتیک سرگئی لاوروف به صربستان پس از این که ۳ کشور اروپایی «مونته نگرو، مقدونیه شمالی و بلغارستان» از عبور هواپیمای وی از حریم هوایی خود خودداری کردند، لغو شد. مسکو اقدامات این کشور‌ها را محکوم کرد و مجبور شد سفر لاوروف را به تعویق بیندازد.

اما امروز هشداری ناشناس درباره یک وسیله انفجاری بلافاصله پس از فرود هواپیمای سرگئی لاوروف در فرودگاه زوارتنوتس دریافت شد.

وزیر امور خارجه روسیه اکنون در یک سفر دیپلماتیک وارد ارمنستان شده و قرار است تا با همتای ارمنستانی خود و همچنین نخست‌وزیر و رئیس‌جمهور این کشور دیدار کند.

از طرفی پس از لغو سفر لاوروف به صربستان، «ند پرایس» سخنگوی وزارت خارجه آمریکا، مدعی شد بستن حریم هوایی به روی هواپیمای سرگئی لاوروف تصمیمی حاکمیتی از سوی کشور‌های اروپایی بوده است که نشانگر پایبندی آن‌ها برای پاسخگو نگه‌داشتن روسیه در قبال بحران اوکراین است.

کاخ کرملین هم اعلام کرده بود اقدام ۳ کشور اروپایی در بستن حریم هوایی‌شان به روی هواپیمای سرگئی لاوروف که قصد عزیمت به صربستان را داشت، «اقدامی خصمانه» بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سرگئی لاوروف تحولات اوکراین حمله روسیه به اوکراین هشدار امنیتی سرگئی لاوروف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۸۵۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اثر نمایشی «۴۴۴» از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور راه یافت

به گزارش قدس خراسان و به نقل از روابط عمومی حوزه هنری انقلاب اسلامی خراسان رضوی، تئاتر ۴۴۴ اثری از گروه تئاتر شهیدانه مشهد به عنوان گروه برگزیده تئاتر مساجد خراسان رضوی برای شرکت در جشنواره کشوری تئاتر مساجد انتخاب شد.

این جشنواره با حضور ۱۲ گروه نمایشی از سراسر کشور در روزهای ۱۸ تا ۲۱ مردادماه در شهر بافق استان یزد برگزار می‌شود که نمایش ۴۴۴ در این جشنواره حضور خواهد داشت.

گروه تئاتر شهیدانه، از جمله گروه‌های شرکت کننده در جشنواره تئاتر مساجد مشهد است که با نمایش ۴۴۴ و به نمایندگی از پایگاه مقاومت بسیج شهید گذری مسجد صاحب‌الزمان (عج) منطقه توس مشهد در این جشنواره حضور می‌یابد.

در خلاصه این اثر نمایشی آمده است: همیشه شور و هیجان جوانی و سر نترس نوجوانی می‌تواند جرقه شروع اتفاقات بزرگی باشد، همه چیز از یک روز معمولی در یک مدرسه معمولی آغاز شد ولی بعد ...

«آیدا سروش، اسما واخری، مهدیه اکرمی، ریحانه صفری، هستی حسن زاده، زهرا سالار، الهام کاظمی، یسنا واخری، زهرا و فاطمه حسینی طوسی» بازیگران این اثر نمایشی را تشکیل می دهند.

دیگر خبرها

  • سقوط اف ـ۱۶ حامل مواد شیمیایی در آمریکا
  • سقوط اف-۱۶ حامل مواد شیمیایی در آمریکا
  • آماده‌باش دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان چهارمحال و بختیاری در پی صدور هشدار هواشناسی
  • آیا با هواپیما می‌توان سفری ارزان به مشهد داشت؟
  • آغاز عملیات اجرایی ساخت سیزدهمین محل فرود بالگرد اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور
  • اعلام آماده‌باش در اصفهان در پی صدور هشدار نارنجی
  • هشدار جدی فرمانده ارشد ارتش به دشمنان: جواب هر تجاوز و نگاه نامناسبی را با قدرت می دهیم /پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • هشدار رئیس دانشگاه آزاد به ناهنجاری در انتخاب رشته دانشگاهی
  • راهیابی تئاتر ۴۴۴ از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور
  • اثر نمایشی «۴۴۴» از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور راه یافت