Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-03@11:30:15 GMT

اهمیت توجه به گردشگری در شهر صدرا

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۸۵۸۲۴

اهمیت توجه به گردشگری در شهر صدرا

رئیس کمیسیون گردشگری و سخنگوی شورای اسلامی شهر صدرا گفت: نبود توجه به برنامه گردشگری در این محدوده که مطالبه مردم شهر صدرا است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی کشاورزی امروز _ چهارشنبه، هجدهم خردادماه _ در دیدار با پاک فطرت نماینده مردم شیراز و زرقان، اظهار کرد: یکی از مهمترین مشکلات شهر صدرا وجود باغ شهرهای محدوده شیراز و صدرا است که مسئولان استان به آن بی‌توجه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: نبود نظارت بر این محدوده به گونه‌ای است که هر کدام از مالکان به طور دلخواه در حال ساخت و ساز هستند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر صدرا با اشاره به نبود توجه به برنامه گردشگری برای این محدوده که مطالبه مردم شهر صدرا و ساکنان این مناطق نیز است که از نماینده مجلس خواستاریم کمیته‌ای توسط استاندار برای جلوگیری از ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی و همچنین نظارت بر این محدوده تشکیل شود و از ظرفیت‌های گردشگری در شأن نام مردم شیراز و صدرا برای جذب گردشگران خارجی و داخلی که می‌تواند منجر به اشتغال‌زایی نیز می‌شود.

کد خبر 580531

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شوراي شهر شورای شهر صدرا سخنگوی شورای شهر شیراز مردم شیراز شهر صدرا ایران گردشگری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شهر صدرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۸۵۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کولیدر منطقه‌ای بکر برای توجه به مسئله گردشگری عشایر است

ایسنا/لرستان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان گفت: منطقه عشایری کولیدر منطقه‌ای بکر برای توجه به مسئله گردشگری عشایر است.

عطا حسن‌پور امروز، یازدهم اردیبهشت‌ماه در جلسه شورای عشایری که در منطقه عشایری کولیدر بروجرد برگزار شد، اظهار کرد: در بروجرد منطقه عشایری کولیدر منطقه‌ای بکر برای توجه به مسئله گردشگری عشایر است که چنین مناطقی قابلیت توسعه در این زمینه را دارند.

وی خاطرنشان کرد: عشایر نقش مولد و تولید کننده دارند که با توجه به قابلیت‌هایی که مناطق عشایری بروجرد در توسعه گردشگری عشایر دارند می‌توان به درآمدزایی در این حوزه و حوزه‌های مرتبط شامل گیاهان دارویی و صنایع دستی رسید.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان اضافه کرد: توسعه گردشگری عشایری می‌تواند ضمن توسعه اقتصادی به رفع مشکل بیکاری در جامعه عشایری کمک کند.

حسن‌پور بیان کرد: گردشگران به دنبال این هستند که در محیطی طبیعی و به دور از هیاهو زمان بگذراند بنابراین با توجه به شرایط موجود در مناطق عشایری در صورت تقاضا از سوی علاقمندان مجوز راه‌اندازی خانه مسافر و بومگردی گردشگری عشایری را ارئه خواهیم داد.

وی ادامه داد: مردم در زمینه گردشگری کشاورزی، گیاهان دارویی و سایر حوزه‌های مرتبط با گردشگری درخواست مجوز دهند تا در کمترین فرصت شرایط فعالیت آنها فراهم می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تقویت زیرساخت‌های گردشگری شیراز
  • مترو حرم مطهرشاهچراغ (ع) مورد توجه مسئولان شهری باشد
  • شورای اسلامی و شهرداری شیراز به فرهنگ و ورزش توجه ویژه‌ای دارند
  • مساله اتباع بیگانه، امنیت، کم آبی و بیکاری چالش‌های اصلی فارس است
  • شکایت علیه فوتبال: جان فوتبالیست‌ها بی‌اهمیت است
  • لزوم توجه جدی دادستان‌ها به عملکرد حوزه‌های تحت امر/ اهمیت رسیدگی سریع توأم با دقت به پرونده‌ها
  • انشعاب گیری خط دوم آبرسانی سد درودزن به شهر صدرا انجام شد
  • رهبر انقلاب: تشکر از معلم برای توجه دادن افکار عمومی به اهمیت معلم است
  • اهمیت توجه به خودشفقتی در چیست؟
  • کولیدر منطقه‌ای بکر برای توجه به مسئله گردشگری عشایر است