Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-29@13:10:13 GMT

راننده بیل مکانیکی حادثه قطار مشهد_ یزد زنده است

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۸۵۸۸۰

راننده بیل مکانیکی حادثه قطار مشهد_ یزد زنده است

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور با اشاره به آخرین وضعیت راننده بیل مکانیکی، اظهار کرد: راننده نیز در پی خروج قطار از ریل، دچار سانحه شده و در حال حاضر تحت درمان بوده و مورد بستری قرار گرفته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدحسن نامی، رئیس سازمان مدیریت بحران کشور اظهار کرد: دقایقی پیش نشست ستاد بحران در شهرستان طبس برگزار شد،در این جلسه گزارشی از چگونگی وقوع حادثه ارائه شد وبه همکاری و همراهی برای انتقال مصدمان حادثه و مسافران اشاره شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



 وی افزود: در اثر این حادثه برخی از مسافران زیر قطار مانده و برخی دیگر نیز قابل شناسایی نیستند.

نامی به برخی جزییات دیگر حادثه خروج قطار مشهد_ یزد از ریل اشاره کرد و گفت:واگن هایی که آسیب دیده اند از طریق جرثقیل آماده و برای تعمیر و یا هر تصمیم دیگری به یزد منتقل می شوند.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس درباره شفاف نبودن وضعیت راننده بیل مکانیکی، اظهار کرد: راننده این بیم نیز در پی خروج قطار از ریل، دچار سانحه شده و در حال حاضر تحت درمان است و مورد بستری قرار گرفته است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۸۵۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی خودرو در جاده اراک به ازنا یک کشته بر جای گذاشت

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا شهرجردی گفت: طی اعلام حادثه توسط اورژانس به مرکز پیام ۱۱۲ جمعیت هلال‌احمر استان مرکزی مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودروی پژو پارس در کیلومتر ۳۰ محور اراک-ازنا در محدوده روستای سرسختی، عوامل امدادی پایگاه شهید خرمی (قاقان) جمعیت هلال‌احمر شهرستان شازند به فوریت جهت رهاسازی راننده خودرو به محل حادثه اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه، حادثه در ساعت ۱۲ و ۵۷ دقیقه ظهر امروز جمعه اتفاق افتاد، افزود: متأسفانه قبل از رسیدن عوامل امدادی هلال احمر راننده حادثه دیده فوت شده که پس از رهاسازی پیکر متوفی تحویل عوامل عوامل اورژانس حاضر در صحنه شد.

کد خبر 6089351

دیگر خبرها

  • تلف شدن ۵۷ گوسفند در برخورد قطار با گله در قزوین
  • تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار
  • سرقت در ورامین دستگیری در مشهد
  • تلف شدن ۵۷ راس گوسفند در برخورد با قطار در آبیک
  • تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار در آبیک
  • بازرس قلابی اتوبوسرانی در مشهد دستگیر شد
  • ایستگاه راه‌ آهن همدان کجاست؟
  • دو فوتی در واژگونی خودروی حامل سوخت قاچاق در بندرخمیر
  • انفجار قطار حامل بنزین در آمریکا + فیلم
  • واژگونی خودرو در جاده اراک به ازنا یک کشته بر جای گذاشت